سفر کریس دی برگ به ایران , رویای اجرای شب های تهران

سفر کریس دی برگ به ایران , رویای اجرای شب های تهران

ocean bird - ایران - ایران
ببخشید فکر می کنم اشتباه نوشتم : رادیو فردا نوشته بود سوئدی اینجا نوشته ایرلندی!
پنج‌شنبه 9 خرداد 1387

850477044 - ایران - امل
خاک بر سر مون وقتی بزرگترین خواننده های دنیا مثل ابی و هایده ومهستی و داریوش و... رو با اوردنگی از کشور بیرون میکنیم باید هم با سلام وصلوات از خوانندهای مثل برگر اینجوری مثل ندید بدید ها استقبال کنیم چنان که ما اصلا نمیدونیم موسیقی چیه و فقط کریس جان میدونه من تمام البوم های این خواننده رو دارم به جرات میتونم بگم که فقط 10/15 تا از اهنگ هاش ارزش شنیدن داره البته برای ما که از معنی اشعارش سر در نمیاریم واقعا این خواننده به نظر اقایون چه نکاتی داره که کسی مثل شادمهر نداشت و مجبور به ترک وطن شد همیشه اینگونه بوده که مرغ همسایه غازه
پنج‌شنبه 9 خرداد 1387

parinaz87 - المان - کلن
مردم ایران که پول ندارن پنیر بخرن و این همه می گن ایران گرونیه پس چه طور میرن کنسرت خوبه این اقاااا!!!اما خدا کنه فقط برای یک عده نباشه !!!!!
پنج‌شنبه 9 خرداد 1387

rockybalboa - مالزی - کوالالامپور
850477044 - ایران - امل من نمیدونم اخه کدوم .... گفته ابی و هایده از بهترین خواننده های دنیان بعدشم اگه نمیفهمی کریس دی برگ چی میگه دلیلی نداره راجبش نظر بدی.
شنبه 11 خرداد 1387

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
850477044 از امل از کی تا حالا ابی و هایده و مهستی شدن بزرگترین خواننده های دنیا (که فقط ایرانی ها میشناسنشون )بعد کریس دی برگ شده مرغ همسایه؟!!!!!!!!!!!!که اندازه موهای سر ما کنسرت و تور جهانی داشته .شما ظاهرا فرق موزیک پاپ رو با موسیقی مبتذل لوس آنجلسی نمیدونید.اگه یه مثال از جهانی بودن ابی یا هایده عزیز بزنید ممنون میشم.
شنبه 11 خرداد 1387

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.