آغاز تحقیقات دادگاه در مورد یک فرمانده سابق نیروی انتظامی

آغاز تحقیقات دادگاه در مورد یک فرمانده سابق نیروی انتظامی

گزارش های رسیده از ایران حاکیست که تحقیقات دادگاه در مورد یکی از فرماندهان سابق نیروی انتظامی، از روز یکشنبه در  شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، این شعبه قرار است اتهامات موجود در پرونده وی را رسیدگی کند. نام این فرمانده سابق نیروهای انتظامی تاکنون فاش نشده است.

علیرضا جمشیدی، سخنگوی قوه قضاییه، هفته گذشته در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تشکیل پرونده برای یکی از مقامات انتظامی در دادگاه کیفری گفت: «پرونده ای در مورد یکی از فرماندهان سابق نیروی انتظامی تشکیل و قرار نیز صادر شده است و وی با قرار آزاد شده ولی پرونده در حال بررسی است.»

آقای جمشیدی در مورد اتهامات یک فرمانده نیروی انتظامی گفت: «اتهامات را بعد از رسیدگی اعلام می کنیم چون پرونده در مراحل تحقیقات مقدماتی است و همان گونه که می دانیم مرحله تحقیقات مقدماتی محرمانه است. باید اجازه داد این پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد.»

این اظهارات با واکنش سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ایران روبرو شد و وی منکر بازداشت این فرمانده نیروی انتظامی شده بود. 

سایت تابناک، وابسته به محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران، اعلام کرده است که این فرمانده سابق نیروی انتظامی متهم به اعمال غیر اخلاقی است.

برخی گزارش ها حاکیست که آیت الله محمود هاشمی شاهرودی، رییس قوه قضاییه، دستور داده است که به تخلفات این فرمانده سابق رسیدگی شود.

بسیاری از سایت های اینترنتی از جمله سایت خبرنامه امیر کبیر در دو هفته اخیر گزارش داده بودند که فرمانده بازداشت شده، سردار رضا زارعی، فرمانده نیروی انتظامی استان تهران است که از دو هفته پیش بدون هیچگونه توضیحی از مقام خود کناره گیری کرده است.

وی به مدت دو سال در این پست فعالیت داشت و از مسئولین به اجراء گذاشتن طرح امنیت اجتماعی بود.

مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران درباره نام این فرمانده حاضر به تایید یا تکذیب اخبار منتشر نشده اند.

morteza70 - فرانسه - پاریس
هرچه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگنددنمک.
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

fariborzz - ایران - لاهیجان
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی .................
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

هامون-فرانکفورت - آلمان - F
ننگ بر این نیروی انتظامی و فرمانده هایشان که جوانان و دختران را در خیابانها به خون میکشند و خود منبع فساد و کثافتند .
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

parand2008 - فرانسه - نانسی
باید بیارنش توی خیابون سوار خرش کنن شلاق بزننش افتابه بندازن دور گردنش .......تا درس عبرت بقیه باشه ...اگر نه که اون قوه قضائیه را درش را گل بزنن
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
ملاها هر کاری بکنند در نهایت خلع لباس و عمامه میشن!!!!!!!!!!!لابد برای این متجاوز هم چون نظامی است در نهایت خلع یونیفرم و درجه میشه!!!!!!!!!یعنی بعبارتی لباس آدمهای معمولی تنشون میکنند!!از این موضوع میشه نتیجه گرفت که از نظر این رژیم همه ملت گناه کارن و هر کسی که گناه و یا دزدی و یا تجاوز به ملت بکند تازه لباس معمولی تنشان میکنند!!!آیا این عجیب نیست؟
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

zpirooz - آلمان - آخن
ننگ بر این حکومت پرفریب
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

irani59 - ایران - تهران
خاک بر سر این احمقها. من خودم چند سال پیش شنیدم که یه پلیس رو که تو آمریکا تو خیابون به یه خانوم متلک گفته بود به 74 سال زندان محکوم کردن حالا ببینید با این یارو چیکار میکنن!! مردک لا ابالی بی حیثیت
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

iran zamen - نروژ - روگنان
اینها همان کسانی هستند که دختران بیگناه سرزمین ما را راهنمایئ و ارشاد میکنند.وعیره.....خر سواری و افتابه برای انها کافی نیست باید چوب....دوست عزیز نباید گل گرفت باید ..... عید نوروز بر یکا یک شما عزیزان مبارک باشد.
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
خاک بر سر این نظام.... توی خیابون طرح اجرا میکنن خودشون میرن...... مرگ بر همچین نظامی.... کاش میشد کسی بود که به تخلفات ... خود اقای شاهرودی هم رسیدگی میکرد...
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
به امید روز تشکیل دادگاههای مردمی و اعدام اشرار و گناهکاران واقعی که دیر یا زود فرا خواهد رسید.
پنج‌شنبه 1 فروردین 1387

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.