حوادث جنایی این هفته - طنز

حوادث جنایی این هفته

با سلام خدمت همه شما سوسویی ها،ببخشید یعنی سوسه ای ها.مو قنبر از مهد کودک سوسولچه کنار خیابون با اخبار و حوادث این هفته در خدمتتون هستم .اگر میخواید بدونید که این هفته چه حوادث خطرناکی به وقوع پیوسته ، سرویس حوادث این هفته رو همراهی کنید.

در ضمن خواندن این حوادث برای دوستانی که زود غش می کنند توصیه نمیشه!

 ــ به گزارش ممّد قوزی (3 ساله از همین مهد) 4 روز پیش تو بقالی حسن آقا یک بَلوَشویی(1) شد که نگو و نپرس.مثل اینکه سارا 5 ساله ، دختر زهرا خانم ، به قصد خرید پفک نمکی منزل را ترک کرده و به بقالی حسن آقا اومده ،پفک میخرد و حسن آقا یه 50 تومنی پاره به جای بقیه ی پول به سارا میدهد، سارا نیز به ننه اش (زهرا خانم ) قضیه رو  لو میدهد و زهرا خانم به صورت خشمگین میاد به بقالی و با کیفش میزنه تو سر کچل حسن آقا ، که تو چرا 50 تومنی پاره به دختر ما دادی. فعلا نامبرده( حسن آقا کچل ) در بیمارستان سر خیابون بستری رفته و بقالیش به حالت استندبال(2) مانده! پلیس همچنان به دنبال مذموم ! اصلی این ماجرا می دَوَد.فکر کنم مذموم همون 50 تومنی پاره باشد.

           

ــ خبر گزاری CNN (همین مامانمو میگم) ،  به نقل از دخترِ معصومه خانم ( همسایه 2 میلان پایین تر از ما و 20 ساله ) داشت به خالم راپورت میداد که :(( دیدی چی شده فاطی جون؟! این دختر معصومه خانم هست، خب، خواستگار براش اومده ، رَدِش کرده، حالا یکی نیست بگه آخه تو چی داری که اینقدر قیافه میگیری ،همچین از خودش تعریف میکرد که میگی ملکه بلقیس انگلستانه ...ایش! پسره فلزکار بوده ، والّا من اگه یه دختر داشتم سه سوت و چشم بسته تقدیمش میکردم..!))

حائز امنیت! است که بگم خوب شد این مامان ما دختر نداشت، وگرنه الان دخترشو چشم بسته می داد به حسن آقا کچل! از این لحاظ شانس آوردیم!

        

ــ علی 6 ساله پسر آقا مسلم، کلاس اول ب، از مدرسه ]...[ دیروز به جرم سهمناک خود اعتراف کرد .در این اعتراف که متهم ردیف دوم آن ، گربه ی مرضی خانم بود ، نامبرده ابراز داشت، دیروز که از مدرسه بر میگشته ، بالای درخت یک چُغُک(3) داشته برا خودش چهچه عاشقانه میزده . او نیز اشاره کرد که به مدت یک هفته این چغک بدبخت  رو زیر نظر داشته و تمامی ساعت رفت و شد او بر بالای این درخت را کنترل میکرده و دیروز ساعت 12  ظهر با پلخمونی(4) که به صورت مخفیانه داخل کیفش جاسازی کرده ، به طرز وحشیانه ای یک سنگ به چغک نگون بخت پرتاب میکند و چغک پس از برخورد سنگ با کله اش از بالای درخت به پایین پرت شده و در جا غش میکند، در این هنگام گربه ی مرضی خانم ، فِشَنگی جستی زده و چغک سرنگون شده رو می رُباید و مورد خوردن قرار میدهد ، به صورتی که شاهدان این قضیه معتقدند که از جنازه مقتول فقط یه چینگ(5) پیدا شده . متهم ردیف دوم ماجرا، یعنی آقا پیشیه در دفاع از خودش این نکته را یادآور شده که مرضی خانم مدت 3 روزه که به او پلو مرغ با گوشت اضافی نداده و گربه جانی را با اُردنگی به بیرون پرت کرده، گربه نیز برای سیر کردن شکم صاب مرده ی خود ، این چغک نگون بخت را مورد هدف قرار داده.رای دادگاه حاکی بر این است که این گربه باید پس از نوش جان کردن ضربه های سگ غلام آقا قصاب( که از اون سیبیل کلفتاس) اعدام گردد.و اما متهم ردیف اول نیز به خاطر انجام این عمل غیر انسانی و وحشیانه به یک روز حبس اَبَد ! در انباری خونه شون محکوم گردید..البته باباش گوششو گرفت و پرتش کرد تو انباری!

نکته جالب توجه اینه که دل من هم خنک شد..چون یه بار همین علی با پلخمونش به پس کله ی من هم زده..حالا حقشه...بخوره!

 

                

ــ پریوش ، 5 ساله شاگرد فریبا جون از مهد کودک خودمون به یک حادثه ی اسفناک دیگر که دیروز در مهد به وقوع پیوست ، اعتراف کرد. مثکی قضیه از این قرار بوده که پریوش که با مهوش حدود تقریبا 4 روز قهر میباشد، دیروز جلوی فریبا جون اینا مسابقه نقاشی با مداد شَمی دادن که بازهم مثکی نقاشی مهوش قشنگ تر بوده و پس از گرفتن نمره 20 ، به پریوش رو کرده و در حالی که به اون دهن کجی نشون میداده ، گفته :(( اوووووووووونَ !! )) پریوش هم که از قضا لجش در اومده به مهوش گفته آینه آینه ! و مهوش هم یه خط گنده رو نقاشی پریوش میکشه و قضیه اوج میگیره ، که با این اتفاق پریوش یکی تو گوش مهوش میزنه و مهوش هم موهای پریوش رو میکشه  و به قصد کشت می اُفتن به جون هم و انواع و اقسام فحش هایی رو که یاد گرفته بودن رو ، بار هم میکنن که خوشبختانه این درگیری 5 دقیقه ای، با کوشش های مداوم مربی های مهد مثل فریبا جون ، فرشته جون و پَروانا جون! پایان میگیرد...واقعا که باعث خجالت بود.خلاصه الان هم هر دو متهم بابا ننه شون رو آوردن ...و تاسفناک تر اینه که بابا ننه هاشون هم به جون هم پریدن!! جستجوها برای یافتن محّرک اصلی و مارموز این پرونده ، نیز ادامه دارد. غلط نکنم، کار ، کار فریبا جونه چون اون یه جورایی با پریوش چپه!

 

                   

 

خب.صفحه حوادث این هفته تموم رفت.خدا کنه هفته دیگه هم حوادث بدتر و هیجان انگیز تری مثل پاچیدن مخ و قطع شدن انگشت شصت پای حسن آقا کچل در حالی که دندون مصنوعی هاشو قورت داده و مریض شدن یانگوم!.....اوه....نه هیچی میخواستم بگم هنگامه! اشتباهی گفتم یانگوم ! من تکذیب میکنم ...تا نریختن سرم و کچلم نکردن خدافظ! الخلاص!

 

پاورقی*

 1ـ دعوای قاطی پاطی 

 2ـ آماده بودن تا یهو شروع به کار کردن

 3ـ همون گنجشک خودمونی

 4ـ باهش سنگ پرتاب مکنن

 5 ـ نوک

منبع: majidmahjour.parsaspace

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.