مهدوی کیا: دندان درد قابل تحمل‌تر از باخت است

مهدوی کیا: دندان درد قابل تحمل‌تر از باخت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: درد دندان را می‌توان فراموش کرد؛ اما باخت را نمی‌توان از یاد برد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به منطقه شرق آسیا، روزنامه اسپورت استار مالزی که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود، با چاپ عکسی از مهدی مهدوی‌کیا نوشت: این بازیکن می‌خواهد در جام ملت های آسیا تمام تلاش‌ خود را به عنوان کاپیتان انجام دهد و با بهترین نتایج، این دیدارها را ترک کند. مهدوی‌کیا کاپیتانی است که یکی از دندان‌های خود را در دیدار برابر ازبکستان از دست داد. این بازیکن به روزنامه اسپورت استار اظهار داشت: از دست دادن یک دندان مهم نیست چون می توان این ضایعه را جبران کرد؛ اما باختن، آن هم در نخستین دیدار را به هیچوجه نمی‌توان جبران کرد. درد دندان را به زودی فراموش می‌کنم؛ اما باخت را نمی‌توانم از یاد ببرم.

روزنامه اسپورت استار نوشت: مهدوی‌کیا همراه وحیدهاشمیان و علی کریمی جزء قدیمی‌ترین بازیکنان ایران هستند که به کسب قهرمانی در این دوره بسیار امیدوارند.
او بازیکنی است که 5 روز پیش از جام ملت‌های آسیا، تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت. این بازیکن در جام جهانی 98 فرانسه و در مسابقه برابر آمریکا، گل پیروزی را به ثمر رساند. مهدوی‌کیا اکنون در غیاب علی دایی، به عنوان کاپیتان و لیدر ایران در میدان حضور دارد.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.