ارغوان رضایی از مسابقات ویمبلدون حذف شد

ارغوان رضایی از مسابقات ویمبلدون حذف شد

ارغوان رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی، در دور سوم مسابقات تنیس ویمبلدون برابر حریف خود شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.
انین، که اخیرا به سومین قهرمانی در اپن فرانسه رسید، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد

ارغوان رضایی در این دور با آنا ایوانوویچ از صربستان، تنیس باز شماره شش جهان و نایب قهرمان امسال اپن فرانسه، روبرو شد و در دو ست متوالی و با نتایج 6 بر 3 و 6 بر 2 بازی را به حریفش واگذار کرد.

ست اول این بازی دو روز شنبه برگزار شده بود که به علت بارش باران بازی نیمه تمام رها شد و روز دوشنبه پی گیری شد.

در روز دوشنبه کلیه دیدارهای نیمه تمام دور سوم بخش زنان برگزار شد و ونوس ویلیامز آمریکایی برابر موریگامی از ژاپن به میدان رفت و توانست به سختی و با نتیجه 2 بر یک این حریف آسیایی خود را شکست دهد.

همچنین اسفتلانا کوزنتسووا، تنیس باز شماره 3 جهان، نادیا پترووا و نیکول وایدیسووا نیز دیدارهای نیمه تما خود را در روز دوشنبه به پایان بردند و همگی با شکست دادن حریفانشان به دور چهارم صعود کردند.

در این دور همچنین النا دیمنتیوا از روسیه مغلوب تامیرا پاشک اتریشی شد و از صعود به دور بعد باز ماند.

در اولین دیدار دور چهارم نیز ژوستین انین بلژیکی، تنیس باز شماره یک جهان، برابر پتی اشنایدر سوئیسی به میدان رفت و توانست به راحتی و با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست دهد و اولین تنیس بازی باشد که به جمع هشت بازیکن برتر راه پیدا می کند.

بعد از انجام دیدارها بارش باران در لندن دوباره آغاز شد و سایر بازیها لغو شدند.

در حساسترین دیدارهای دور سوم چهارم بخش زنان ماریا شاراپووا با ونوس ویلیامز، امیلی مارسمو با نیکول وایدیسووا، نادیا پترووا با آنا ایوانوویچ و سرنا ویلیامز با دانیلا هانتوچووا بازی خواهند کرد.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.