کمیته انضباطی ، راه‌آهن را پیروز دیدار مقابل شهرداری بندرعباس اعلام کرد

کمیته انضباطی ، راه‌آهن را پیروز دیدار مقابل شهرداری بندرعباس اعلام کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، نتیجه دیدار تیم‌های راه‌آهن تهران و شهرداری بندرعباس را ‪ ۳‬بر صفر به سود تیم راه‌آهن اعلام کرد.


دیدار تیم‌های راه‌آهن و شهرداری بندرعباس در دور برگشت از مرحله پلی آف مسابقات فوتبال باشگاه‌های ایران عصر روز شنبه در حالی که با نتیجه ‪۲‬ بر صفر به سود تیم راه‌آهن در جریان بود به علت پرتاب سنگ از سوی هواداران منتسب به تیم شهرداری در بندرعباس متوقف شد.

" عبدالرحمان شاه‌حسینی " رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عصر امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت افزون بر آنکه نتیجه دیدار فوق با حساب ‪ ۳‬بر صفر به سود تیم راه‌آهن اعلام می‌شود تیم شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار خانگی خود در چارچوب رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایران ، بدون تماشاگر به مصاف حریفش خواهد رفت.

شاه حسینی افزود علاوه بر این تیم شهرداری بندرعباس ‪ ۵۰‬میلیون ریال جریمه نقدی می‌شود ، نادر دست‌نشان سرمربی این تیم ، آرامی و سهیل کرمی به خاطر مساعدت در رفع تشنج کتبا تشویق شدند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ادامه اظهارداشت قاسم خورشیدی ، قائم مقام باشگاه راه‌آهن و کادر پزشکی این تیم نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

وی متذکر شد باشگاه راه آهن به علت ‪ ۵‬دقیقه تاخیر در ورود به زمین ‪۵‬ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد .

شاه حسینی اظهارداشت قصور مسوولان اجرایی در حادثه بوجود آمده در این دیدار به سرپرست فدراسیون فوتبال گزارش می‌شود.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.