با ساعت مچی به تلفن همراه خود جواب دهید

با ساعت مچی به تلفن همراه خود جواب دهید

شرکت تلفن همراه "سونی اریکسون"، سه ساعت مچی دارای سرویس بلوتوث برای همراهی با موبایل های جدید این شرکت طراحی کرده است. این ساعت ها بر اساس جدیدترین تکنولوژی های دیجیتالی طراحی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تقریب، "البیان" امروز (26خرداد) در خبری آورد، این ساعت ها به محض ارتباط با بلوتوث به کار می افتند. بنابراین زمانی که یک مکالمه تلفنی یا یک پیام کوتاه به شخص برسد، این ساعت شروع به لرزیدن بر روی مچ دست می کند و صفحه نمایش آن شماره شخص تماس گیرنده را نشان می دهد. از طریق دکمه موجود بر روی این ساعت، شخص می تواند این مکالمه را قبول کرده یا آن را رد کند. حتی می توان با استفاده از گوشی های هندزفری بلوتوث نیز به آن تماس پاسخ داد.

این ساعت زمانی که به عنوان تلفن استفاده نمی شود، مانند ساعت مچی عادی عمل می کند.
به وسیله این ساعت جدید، دیگر نیازی به در دست گرفتن موبایل نیست.این ساعت همچنین می تواند به عنوان پخش کننده موسیقی هایی که در حافظه موبایل ذخیره شده عمل کند و در زمانی که دور از تلفن همراه است، از طریق بلوتوث موسیقی پخش نماید.ساعت جدید در فاصله 30 متری تلفن همراه کار می کند و همراه با اکثر تلفن های سونی اریکسون قابل استفاده است و قرار است که تا پایان سال 2007 به بازارهای جهانی عرضه شود.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.