در گوشی های داغ ورزش ۶ خرداد

در گوشی های داغ ورزش 6 خرداد

  • گفته می شود علی کریمی قصد ندارد تا پایان جام ملتهای آسیا با تیم جدیدش قرارداد ببندد. درخشش کریمی در آن رقابتها موجب خواهد شد که قیمت کریمی بالاتر هم برود وکریمی برای عقد قرارداد با تیم جدیدش عجله ندارد. البته مقصد نهایی کریمی همان قطر است.

  • محرومیت استقلال از انجام بازی با پاس در حضور تماشاگرانش تعجب ناظران را برانگیخته است. پاس میزبان این بازی است و کمیته انضباطی اجازه نداشته چنین حکمی صادر کند، اما استقلالی ها ترجیح می دادند به دلیل دوری از حاشیه ها در ورزشگاه خالی بازی کنند.

  • شنیده می شود که در جریان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ایران، برخی از مربیان استانهای مختلف نسبت به عملکرد ضعیف کمیته انضباطی به یزدانی خرم، رئیس فدراسیون کشتی، اعتراض کرده اند. حدود دو ماه قبل فریدون قنبری، صادق گودرزی و جمال میرزایی به دلیل بی انضباطی از اردوی تیم ملی اخراج شدند، اما منصور برزگر، مدیرفنی تیم، از معرفی آنها به کمیته انضباطی خودداری کرد. حتی میرزایی و گودرزی در مسابقات قهرمانی کشور کشتی گرفتند.

  • گفته می شود سران لیورپول به بنیتس قول داده اند که بازیکنان مودر نظر او را به خدمت خواهند گرفت. گابریل میلیتو (مدافع زاراگوزا) و دانیل آلوس (مدافع سویا) بازیکنانی هستند که در لیست خرید لیورپول قرار دارند و پیوستن آنها به این تیم تقریبا قطعی شده است.

  • محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس، اقدامات خود را برای خرید بازیکن شروع کرده است. سید جلال حسینی، مدافع ملی پوش سایپا، یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد به زودی به پرسپولیس خواهد پیوست.

  • زوران جورجویچ، مربف صرب تبار، با ذوب آهن به توافق نرسید. گفته می شود لوکا بوناچیچ، مربی سپاهان، عنوان کرده بود که این مربی در نسل کشی مسلمانان در بوسنی نقش داشته و احتمالا این اظهار نظر لوکا در قرار داد نبستن با جورجویچ نقش داشته است.

  • کارلو آنچلوتی، سرمربی میلان، از مدیران باشگاه خواسته هر طور شده ستاره های بارسلونا را به سن سیرو بیاورند. اتوئو و رونالدینیو بازیکنان موردنظر آنجلوتی هستند. آنجلوتی معتقد است اتوئو خرید طلایی فصل نقل و انتقالات است و این بازیکن باید به میلان بیاید.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.