"دختر خیابان انقلاب" احتمالا در اوین است.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
مستر کریم فلاور - پورتو، پرتقال

پدران ما انقلاب کردند ولی بهای آن را ما میپردازیم این عدالت نیست
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

خمینی روح خدا که میگفت: حجاب آزاده. نه؟ در نوفل لوشاتو میگفت! منظورش همونجا بود. روح الله! حالا الله شما همون الله خمینیه یا یک‌پستون بیشتر داره؟! درش بیارید که وضع خرابه!
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
حالا خارج نشینان خوش نشین آنقدر به به و چهچه میزنند برای این دختر بیچاره بی آنکه یک ذره وجود و غیرت و شهامت یک کمپین اعتراضی برای آزادی این دختر و دیگر دستگیر شدگان در بند را داشته باشند. خارج از گود نشستن و لنگش کن شده مبارزه و تم وجودی خارج نشینان..!!
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::شاه و شیخ - قم، ایران: دوست عزیز. هیچ کمپینی هیچ افاقه ایی نمیکند. با خودمان روراست باشیم. هر چه در این چهل سال افاقه کرد کافیست!
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک
این دختر جاودان شد،در آینده نزدیک مجسمه ای زیبا در همان خیابان انقلاب از این انسان شجاع نصب خواهد شد
‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان
جمهوری اسلامی سال ۵۷ اومد و نشست روی عرش مملکتمون و دیگه هم رفتنی نیست و نخواهد بود . در آینده هم چنین تظاهرات ها و قیام های مردمی این چنینی مثل ٨٨ و ۹۶ البته با ساخته ی دست خود نظام بودن ، تکرار خواهد شد و دوباره سرکوب میشه . اما یک درصد هم اگه نظام رفتنی باشه تنها نشانه ش اینه که زن ها و دختران هموطنمون در تظاهرات ها روسری و حجاب رو در میارن و لگدمال میکنن . اون روز رو هیچوقت به چشم نخواهیم دید اما و اگر . ۱ درصد اگه این اتفاق بیفته ، بدانید که نظام جمهوری اسلامی رو به سقوط است .
‌سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.