بارزانی در تهران: از خاک اقلیم علیه ایران استفاده نمی‌شود.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
رییس جمهور اقلییم کردستان عراق ؟ خر تو خری شده اونجا . این آخوندا همه چیز شده خط قرمزشون جز دزدی اختلاس و تجاوز و شکنجه
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

همیشه از گروههای بمبگذار و تجزیه طلب در محافل و مجالس و کنفرانسهای اقلیم دعوت و آنها هم شرکت کرده اند. دمب خروس را بانقشه جدا شده بخشی از ایران و الحاقش به اقلیمتان را قبول کنیم یا قسم حضرت عباستان را؟
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
۳۸
scandal - برلین، آلمان
جناب سروان - مونرآل، کانادا: گرامی، به دادمان برس! در یک سایت، یک شخص و با دو نام گوناگون: !هدف نچیروان بارزانی از سفر به بغداد و تهران چیست؟! و در اینجا هم:!نیچروان بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق! کدامشان درسته!؟ میتوانید کمکم کنید!؟ نه همزبانم، خودم دیروز ته و توی قضیه را در آوردم که معنی این اسم چیست!؟ در زبان کردی نچیروان یعنی شکارچی، پس نچیروان درست است، بدرود!
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
۸۵
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
ممکنه تو عراق که مثل قطعه یخی تکه تکه شده اقلیم و پقلیم از این گنده بادیا باشه. ولی در ولایت ما اگر کسی همچین فکری هم که در کلش داشته باشه؛ سقط تابعیتش میکنیم و با یه اردنگی و پس‌گردنی خارج از مرزهای ولایت. ولایت ما تا قیام حضرت آقا عج یکپارچه خواهد ماند.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
۵۸
oghabe - سنت گا لن، سوییس

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. ملتم تو و آقاتو با کل نظامشو یکپارچه میکنه ومیفرسته ته چاه ،روشم یه توالت فرنگی منتاژ میکنه تا هم ایرانی و هم خارجی مواجب و جیره تونا نقداً بپردارند.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
۸۵
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

[::oghabe - سنت گا لن، سوییس::]. خودت هم واقف هستی که داری شعر میگی در حد سوزش پایین. چرا موضوع به این سادگی رو درک نمیکنی؟ منجی بشریت حافظ اصل امامت و ولایت؛ پشتیبان و حامی هم‌رکابانش است. ۲۲ بهمن خواهی دید که مشتاقان آقا عج میلیونی چگونه تمامی قملرو شیعه را در خواهند نوردید. امپراطوری مان را همانطور که خداوند قول داده؛ جهانی خواهیم کرد. سوره مبارکه نبیاء، آیه ۱۰۵ در «زبور» بعد از ذکر (تورات) حکم کردیم: «بندگان شایسته ام وارث (حکومت) زمین خواهند شد!»
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
۴۵
Herzl - امستردام، هلند
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. باز هم چی شده می نالی باز هم رفتی استخر و کوردها کشیدنت به اعماق استخر؟
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
۸۵
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::Herzl - امستردام، هلند::]. در گذشته هم خدمتتان رساندم که اونها از جماعت کردهای عمری بکریه بودند که الحمدلله با پس‌گردنی جانانه محافظین گشت استخر به خارج از محل پرتاب شدند. من با همولایتی‌های غیور کرد خیلی هم دوست و هم‌شنا هستیم. حتی بعد از آب‌تنی نوبتی به هم ساندویچم هم میدیم ولی نوشابش با خودمون. چون بعضی از دوستان ماشالله نوشابه رو گالنی میخورن.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
مثل بابا بزرگ ش جلال طالبانی که زمان شاه فقید آریامهر با همدستی جعفر پیش وری و با حمایت استالین ادمخور میخواستن جمهوری کمونیستی مهاباد در استان کرد نشین ایران بر پا کنند که پادشاه و ارتش شاهنشاهی زدند توی کاسه کوزشون خاک بر سر‌های مزدور دروغگو را.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
آقا جان من نمیدانم چه رابطه عجیبی است بین حرف حساب شنیدن و گوش ندادن . مگر عارف بالله، موسی زمان، ادیب و فرزانه، زاهد کم نظیر، حضرت آیت حق امام سید علی خامنه ای در قالب چهار عدد حرف درست و حسابی ، قبل از تمام این قرتی بازی های رفراندوم، به شما هشدار نداد که نکنید که دودش به چشمتان میرود؟ خب چرا گوش ندادید که امروز اینگونه به شکر خوردن بیفتید ؟ خب خداوکیلی، نه جان من، من اصلا یه سوال دارم . چرا گوش ندادید؟ چرا وعده حمایت آمریکا و اسراییل خرتان کرد . مگر نفهمیدید که وقتی پیر ایرانی غرش کند، این سوته سگان را جرات حرکت نیست . مگر نمیبینید با راهبری او ، چگونه روسیه و ترکیه و پاکستان و قطر و غیره و ذلک صاحب دل و جرات شده اند . مگر نمیدانید ذات او، محل فیض شجاعت است؟ چرا نفهمیدید؟ چرا نفهمیدید؟ واقعا فکر کردید دستی که بالای هر صندوق رای و هر برگ رای است را میتوانید با دستمال به دست گرفتن در خیابانها و چوپی کشیدن وارونه کنید؟ حاشا و کلا آن روزی که قادر متعال رضایت دهد که قوانین طبیعی وضع شده توسط خودش را به هم بزند . قانون اول و آخر نیوتن : عقل کلید کامیابی و جهل گذرگاه هلاکت است.
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.