اردوغان: عملیات زمینی ترکیه در سوریه آغاز شده است.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۱
تورکم - اردبیل، ایران

مطمین هستم عملیات تورکیه به انزوای تروریستها و امنیت منطقه منجر میشه برای سربازان رشید تورک سلامتی ارزو دارم
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

امیدوارام نیروهای اشغالگر اردوغان به سرنوشت نیروهای داعش در سوریه گرفتار شوند و متحمل شکستی بزرگ شوند .
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
۵۸
oghabe - سنت گا لن، سوییس

[::تورکم - اردبیل، ایران::]. منم واسه عردوغی فاشیستو دارودسته اش و طرفداران کشکیش آرزوی نابودی و زوال دارم.
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند

[::تورکم - اردبیل، ایران::]. شما چرا نمیری ترکیه زندگی کنی.خود ترکیه دو مدل داره.یکی آناتولی ها هستند.که در واقع ترک یا (مغول و عثمانی) به حساب نمی آیند و حتی به فکر تغییر نام کشور ترکیه هستند واین را ننگی برای خود با توجه به کشتار وسیعی که ترکها(از نژاد مغول)انجام دادند، میدانند.که اردوغان هم از نژاد مغولها و خود را سردمدار امپراتوری عثمانی میداند. و اما آذریهای کشور خودمان که اکثریت آنان از نژاد مغولها نیستند. برای همین هم میگویند ما آذری هستیم.ولی به زبان ترکی بر اثر تهاجمات تکلم میکنند. و عده‌ای هم مثل تورکم که خود را از نژاد چنگیز و به پیرو آن عثمانیها میدانند.و به دنبال تفرقه و منافع ترکهای مغول ترکیه هستند.
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
بیچاره ملت ترکیه که تجربه 40 سال پیش ایران با خمینی را دارند با اردوغان در این دوران رقابت شدید منطقه تجریه میکنند.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۵
۵۴
Taftan - مونیخ، آلمان
خدا پستفطرت تر از این ترکهای داعشی خلق نکرده و نمیکنه،یک گله ملت بی منطق،بیشعور،با اصل و ریشه.مردک بیمصرف اردوخر از زناسن به قدرت رسیدن تو ابادیش زده به سرش، یبوست میگیره میگه دست گلن و حزبش تو کاره ،اذهال میشه گولن و حزبشه،از زمانیکه کردها با با تروریستهای داعش فکو فامیلش درگیر شدن و پوزه انها را به خاک مایدند،فورا مدافعان کوبانی شدن پ پ ک. چرا رک و راست نمیگی ابوبکر البغدادی بابای نداشتت بود و انتقام اونوی از خلق کرد میگیری. دم کردهای سوریه هم گرم،اینها داعش سکونند،این باند ایوا خواهر ترک که داخل الفبا نیستند، پس انداخته مغپلها بیش از ۴۰ ساله از پس ۵ یا ۶ هزار مسلح پ پ ک بر نمیاند حالا میخوان مدافعان کوبانی را هم دشمن کنند؟
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
۴۲
rahjoo - بابل، ایران
برای کردهای ازاد ارزوی سربلندی در برابر این یاغیان ترک عثمانی دارم.این جماعت ترک عثمانی نه اینکه هرجارفته لنگر انداخته خودشو صاحاب اونجا میدونه و صاحبان اصلی رو مزاحم خود و به هر ترفندی میخاد مثل اخلاف خودش مردم عموما صلح پذیر میزبان رو ازونجا برونه ویا با تحریف تاریخ همه چیرو بنفع خودش مصادره کنه! بهرحال امیدوارم چه ایران چه اسیای صغیر چه اران شمالی از لوث وجود هرچه پان ترک زیاده خواه پاک بشه برای همیشه، این بدست نمیاد مگر اینکه تا پای جان در برابر این انگلهای عثمانی ایستادگی کرد!زنده باد مردمان آزاد و صلح طلب هر قومی از ایران بزرگ
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
۴۴
باباجان - لندن، انگلستان
ارتش قدرتمند برادر ترک ما ترکیه در منطقه تروریست و هوادارانش را ادب می کند ! یاشاسون ترکیه برادر خونی ترک های ایران
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۴۱
تورکم - اردبیل، ایران
[::chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند::]. اولا داشتن اختلاف عقیده ولی زندگی مسالمت آمیز نشان تمدن و انسانیت است وگرنه انسان و حیوان چه فرقی دارند؟ در این لحظه که جواب شما را میدهم 31:نفر با نظر تو درباره من مخالف بودن و 51 نفر با تو موافق بودن حالا این درسته نسبت 5 به 3 است ولی چطور بخود اجازه میدهی ما را از کشورمان اخراج کنی بجرم اختلاف عقیده؟ و معیار هم طرز فکر خودت است؟ اگر که گروهی با این طرز فکر پانفارسیسم و شوونیسم به راس قدرت ایران برسد تازه شروع جنگ و خونریزی خواهد بود هر موقع یاد گرفتیم انسانها نبایدلزوما مثل هم حرف بزنند مثل هم لباس بپوشند مثل هم فکر کنند تا هموطن تلقی شوند انقدر باید کشورنان کوچک شود که به یک فرد برسیم چون امکان ندارد حتی زن و شوهری یا پدر و پسری مثل هم فکر کنند بیشتر انصاف داشته باش و معیار را عقیده خودت قرار نده.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
۵۴
Taftan - مونیخ، آلمان
به عنوان یک ایرانی من دست برادرهای قهرنان کرد را مه پوزه داعشیها به خاک مالیدند میبوسم و امیدوارم چنان پوزه این گله بیمصرف الاغ را که ول شدن تو منطقه شون را هم به خاک بمالند ،این بی ریشهافکر میکنند اگر زیر پای پوتین و بیافتند و ماتحت ترامپ را ببوسند همه چیز تمومه و میتونند راحت تو منطقه خلق اریایی بچرند،این کردها پوزه هلاگوی مغول را به خاک مالیدند ،در برابر او اردو الاغ که فضله مگس هم به حساب نمیاد،کردها انتقام عر عر های تو استادیوم که به خلیج فارس خلیج سوسمار میگفتند را خواهند گرفت،اردوغان و باندش بایدف تویله دیگری پیدا کنند
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
[::تورکم - اردبیل، ایران::]. شما اول موضع خودت رو مشخص کن که ایرانی هستی یا نه و بعدش منظورت از کشور ما ،کدوم کشور هست.در ضمن به نظر میرسه از خوش رقصی برای ترکان فاشیست آدم کش از کشتار ارامنه بگیر تا کردها وبیا تا کشتار وقتل عام و زنده در آتش سوختن علویان بگیر تا الا ماشاالله بدت نمیاد.من عقیده ام را بر اساس حقایق تاریخی میگویم.و فارسی حرف میزنم و ایرانی هستم .چرا که زبان بسیار زیبا و در عین حال برای ارتباط اقوام ایرانی می‌باشد. و هم قشقائی هستم هم لر و هم فارس و خوزستانی هم هستم. و به تمام اقوام ایرانیان از هر قومی که باشند افتخار میکنم.لطفا آنقدر الکی فارس،فارس نکن که ای ایهالناس حق ما رو خوردند و از حرفا .از این فازها بیا بیرون دیگه جواب نمی‌دهد عزیز برادر.اگر خودتو آذری میدونی که قهرمانت باید سردار ملی وسالار (ستار خان و باقر خان)میشد نه اردوغان ترک مغول عثمانی‌ .اگر ایرانی هستی از هموطنان خودت تمجید کن نه از اجنبی‌ها بیگانه پرستی آیین ایرانیان نیست.اول موضعت را مشخص کن تا بفهمم چند چندی با خودت و دیگران.
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
[::تورکم - اردبیل، ایران::]. در ضمن من کسی رو ویا شما رو بیرون نکردم.فقط گفتم اگه آنقدر عاشق ترکیه و اردوغان و مغولان ترک هستی میتوانی بروی آنجا،فقط در حد پیشنهاد بود ،میتونی بهش فکر کنی.شاید بیشتر مثمر ثمر خواهی بود.به شرط آنکه خود را ایرانی ندانی.
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۱
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند::]. اینو تو اون تویله عمرا را بدن میگن اونا راه راهند و این ساده است!.اینها از هر طرف که بوی چمن بیاد براش عر عر میکنند،وقتی اردوغان ماتحت عربها را لیس میزد،اینها تو ایران میگفتند خلیج سوسمارها و نه خلیج فارس.اینها بیاصل و ریشه هستندکافی انبار کاه بهشوم نشون بدی برات مغولی میرقصند مثل اون دربه در پیشوری که افتاد دنبال ماتحت باقف رهوس به امید اینکه یک تویله برای خودش و باندش تو ایران درست کنند!
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.