مطهری: درخواست نمایندگان برای بازدید از اوین به جایی نرسید.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

گل بگیرین در اون مجلس رو.یه عده بی عرضه و مفتخور نشستین اونجا و هیچ غلطی هم نمی کنین.فقط خوب ور زدن بلدین.
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
هر کدام از شما‌ها که در تلاش برای ادامه این نظام حتی برایِ یک روز هستید، در این جنایت‌ها و خیانت‌ها شریکید. لعنت به آن‌ پدرت که حق نمک و رشد را در حکومت سرفراز پهلوی نگاه نداشت و هم از توبره خورد و هم از طویله، و تو هم فرزند او هستی، لعنت خداوند بر شما‌ها باد. یک مشت لجن فاسدِ جاه طلب، چه ثمره ایی از خود در این چهل ساله که از ۵۶ شروع به آشوب و فتنه کردید تا اکنون دیده اید، که چهار چنگولی به ایران و غصب سرمایه و اسارت مردم پا فشاری میکنید ! قطره قطره خون جان باختگان و مردم در بند بیش از این گلویِ پر از تعفنِ نظامتان را خواهد فشرد، بویِ تعفن ش در دنیا پیچیده و خداوند طومار ظلمتان تان را در هم پیچیده، باز هم ول کن نبوده تا ته خباثت پیش میروید. بس که بی‌ غیرت و سود جو و در عجب و جهالت غوطه ور هستید، با این اعمالِ اهریمنی خود را الگو ملت دانسته آنها را وادار به تبعیت از مرام پلید و فاسد خود می کنید آنهم با غصب سرمایه و کشورشان. رو سیاه ابد بوده و در گمراهی محض همه تان بمیرید دیو‌های بدون شاخ.
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
حالا اگر مثلا این درخواست بجایى میرسید چیزى هم عوض میشُد!!؟ چهل سال زندان و شکنجه روحى و جسمى و اعدام مردم بیگناه ، شده دستور کار زندانبانها و بازجوهاى ، جانى و خونخوار! در ضمن تو که از خودشونى ، برو این فیلمها رو واسه خاله جونت بازى کن!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
فاتحه چنین مملکتی که نمایندگان مردمش هیچگونه قدرتی ندارند رو باید خواند. بابا جمع کنین این بساط مسخره بازیتونو! :o
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۱
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا
آقای مطهری، ترکیب لغات پشت سر هم من درآوردی، به صورت مضاف و مضاف الیه یا صفت و موصوف که پدرت هم متخصصش بود، مثل جمهوری-اسلامی یا ولایت -مطلقه- فقیه و مردم -سالاری -دینی یا شورای-اسلامی.. نتیجش همینه که حکومت خالی از جمهوری بشه. . شو اجرا نکن، بارها دیدی که مجلس با مصوبه هاش و بیانیه هاش خودشو سبک کرده و غیر از تئوری تو کتاب قانون، عملا هیچ نقشی نداره، بماند که نماینده هاشم دستنشانده شورای نگهبان و فاسد هستن. شو اجرا نکن. نماینده نیستی که برا مردم نمایش اجرا کنی که مجلس به خونخواهی احدی تا حالا قدم نزده و حلقه به گوش بوده. برا مجلس بی آبرو وجاهت نخر! دیگه این شوها جواب نمیده، فحشت نمیدم که کلمات ترکیبی استفاده نکرده باشم.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا
مطهری بی شرف، -خاک-بر-سرت- ... که نایب رییس اون طویله هستی، خودتم میدونی کمیسون اصل 90 از وزارت اطلاعات و هییت دولت و هر طویله دیگه حتی بیت رهبری میتونه تفحص کنه، بالاترین مقام بازرسی کننده از همه چیزه ،اگه قانون همون طویله خودتو قبول داری، بیخود ادای بیطرفی و عدالت در نیار، قصور رو به گردن دیگران ننداز، برا خودت وجهه درست نکن که مردمی هستی، بی عرضه چطور نایب رییسی؟ پس اگه لیاقت نداشتی ،نکنه تو که معاونی و لاریجانی که رییسه. هردوتون مدیون خواهر لاریجانی هستین که هرزگی کرده این مقامها رو از آخوندا بگیرین؟ زنتو فرستادی شورای نگهبان؟ یک تیرو دو نشان؟ بی شرف؟ حالا میخوای برا ملت تو خانه ملت دلسوزی نشون بدی. شو اجرا نکن .
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
تو بر بمیر!انگار ممان جون تو محسگ رضایی زیاد پیش بابات برای دعای باد فتق می اومده هم قیافتا هم اخلاقن مثل این میمونه که یک الاغ یک سیب خورده باشه و دو جا ر.. باشه!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.