تقدیر شاهرودی از "همکاری و هماهنگی دولت و پلیس آلمان".

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

بیچاره اصلا دوست نداشت برود. خارج. دست و پایش را بستند و بزور در چمدان جا دادند.و پیش امامزاده ابن آلمانی‌ فرستادند زیر گوشش خوانند. حاج آقااا . شما که خودتان می‌‌دانید. این امام زاده ما در ایران اگر شفا می‌‌دادند. که اسمش را زینلعابدین بیمار نمی‌‌گذاشتند. برو برو پیش یک امام زده درست و حسابی‌،. امام زاده دست سوم برای آنها است. که امام گفت. دست پینه بسته آنها را می‌‌بوسم. دست شما که پینه ندارد.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

واقعا جای تقدیر داره , جا داره تقدیر و تشکر هم کنیم به خاطر سکوت در برابر تکه تکه کردن فرخزاد یا بختیار و ده ها تروری که جمهوری اسلامی در خاک اروپا انجام داد و در همه موارد اروپا خفه خون گرفت
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

رو که نیست سنگ پای قزوینه! مثل اینکه یادت رفت چطور ریشت رو قایم کرده بودی و الفرار! :o
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
۵۷
shaboruz - پاریس، فرانسه

به خصوص اون جایی که عباتو روسرت کشیدی دوویدی خیلی تشکر داره !
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

بابا، آخوند اونقدا هم نمک نشناس نیس، از پلیس و دولت حقوق بشری تتششککرر کرد! واو! آخوند!تشکر! ... پیش پزشکای خودمونش باحال بود خداییش ،خدا تا روز دادگاهیش عمرش بده این بیشرفو.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

شما اخوند ها همیشه باعث بدنامی و بدبختی ما مردم ایران بودید و هستید.برای یک ادم بد نامی مثل تو دهها نفر انسان خوش نام باید گرفتاری بکشند. اولا افراد بیت تو از جمله پسر خودت چندین بار اعلام کرد قرار نبود پدرم بالمان برود و ما نمیدانیم چرا پدرم در المان است و مهمتر اینکه تو گرفتاری روده بزرگ داری. کار اقای پروفسور سمیعی در رابطه با مغز و اعصاب بوده و هست که متاسفانه که شما اخوند هاانرا ندارید. علاج و درمان روده بزرگ را باید با روده شور انجام داد نه در کلینیک اقای پروفسور سمیعی.و مهمتر اینکه اینکه پزشک خوشنام جهانی در فکر کار و زندگی خودش بود و بر حسب غیرت و شرف خودش در حال احداث یک کلینیک مجهز مغز و اعصاب برای مرذدم ایران. شما اخوند ها با تمام پول مفتی را که از مردم بعنوان خمس و زکات و مال امام میگیرید عرضه و غیرت ساخت یک درمانگاه ساده را ندارید چه رسد به تاسیس کلینیک تخصصی مغز و اعصاب.تو شیخ بد نام و بدچهره و بد هیبت با این حرکت خود سبب شدی که ان مرد انسان ایران دوست را هم به دردسر انداختی .شما شیخ ها وجودتان فقط عامل گرفتاری و دردسر برای مردم و ملت ماست فقط گرفتاری و دردسر.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

حاجی توصیه میکنم هر چه زودتر در فکر معالجه روده بزرگ خودت توسط متخصصان ایرانی باش. واین مرد بزرگ ایراندوست را بحال خودش رها کن. برای درمان روده بزرگ متخصان راه درمان انرا خوب میدانند و در ایران از این نوع متخصص ما زیاد داریم.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

من فک کرده بودم مغزش تو رودش گیر کرده و این چیزا،، خوب پزشکی نمیدونم، حالا که فهمیدم مشکل از کدوم ورش بوده! بهش پیشنهاد میکنم از حوزه علمیه طلب دیه شرعی کنه که به این روزش انداختن! عوارض کار زیاد کشیدن دوران طلبگی و عفونت و .. آره دیگه، شاهدو فاعل هم داره برا اثبات بیمه یا دیه.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

ها-جا-غا! حالا که بیماری و علتش بر ملا شد، اسمتو به آیه الله شاهروده تغییر بده!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
۴۷
sakura - توکیو، ژاپن

بیماری از اول هم مشخص بود تومور مغزی نیست، اخوند مغزش کجا بود!!! اینا فقط روده دارند
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

هم چشم آلمان و هم چشم دولتهای اروپایی پر مدعا که 24 ساعته ژست حقوق بشری میگیرن و میگن در ایران فلا ن و بهمان است روشن . مردک جنایت کار و کثافت خیلی راحت میاد و میره اما اینها هم کور هستن و هم لال و هم کر . چشم اون کسانی هم که فکر میکنن اروپا و امریکا و کانادا و وووو بقیه کشورها راه نجات هستن روشن . اینها فقز منافع میبینن و همه دستشون با آخوند در یک کاسه هست اگر آخوند نباشه میلیارها پول و سرمایه وارد کشورهای اینها نمیشه مفت و مسلم . لعنت به اون کسانی و کشورهایی که به ایران و ایرانی خیانت کردن و میکنن .
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.