«آلمان آسایشگاه ناقضان حقوق بشر نیست».

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
herkool - تهران، ایران

وای بر شما خارج نشینها اگر شاهرودی جنایتکار شماره ۲ ایران، زنده و سالم به ایران بر گردد، آنوقت است که باید فاتحه خارج نشینها را بخوانیم..
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

اولندش تومور رو باور کنید اما مغز رو نه، اون تو جمجمش فقط تومور داره و بس، گیرم تومورو در بیارن، تازه میشه یه کله پوک ساده. دومندش اگه این شکایت و دادگاهی به انجام و سرانجام برسه یک پیروزی برای حقوق بشر و سیستم قانونیه المان هست که امیدوارم دولت المان حق مردم ایرانو به منفعت خودش نفروشه، که امید بسیار ضعیفیه، چون احتمالا طبق معمول قول و قرارها با ایران از قبل انجام شده.پس هم تومور مغزی شاهرودی نجفی جوکه و به همون اندازه دادگاهی قاضی القضات در بلاد پروس.
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

بیخیال! المان بزرگترین شریک تجارى ایران در اروپاست! بى شک جذابیت اقتصادى براى آلمانها بیشتر از داستانهاى تکرارى حقوق بشریست که قلباً بهش اعتقادى ندارند و تنها شعاره!
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

فکر نمیکنم کار به محاکمه کشیده بشه، دست چپی‌های آلمان که سوسیال دمکرات‌ها هم جزو آنها حساب می‌شود، البته حزب‌های دست راستی‌ و محافظه کار مثل دمکرات مسیحی‌ و کریست دمکرات‌ها سال هست که با رژیم اشغالگر اسلامی در ایران معاملات میلیاردی دارن ( تنها در سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۴۵ میلیارد یورو آلمان با ملاها تجارت داشته ,نوسازی راه‌آ‌هن، مخابرات، اتوبان سازی، کشتی سازی و غیره) و اینجا مایل نیستند که به دلیل اختلاف با ملاها وضع اقتصادی خودش رو به خطر بندازند و باز تعداد بی‌ کارانشان بالا برود.
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
۴۳
amin832 - تهران، ایران

چه قدر شما ساده هستید . منتظر هستید تا المان این عمامه به سر رو محاکمه کنه . تا وقتی که این اخوندها برای اروپایی ها سود داشته باشند هرگز هیچ کدام از کشورهای اروپایی و یا امریکا صدای مردم رو نخواهند شنید .
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
این سیستم با ورود فله ای مهاجر عرب و آفریقایی به مردم خودش هم رحم نمی کنه و فروش اسلحه هم از اولین درآمدهاشه.حالا شما توقع دارین بیاد شاهرودی رو نگه داره؟؟؟ چه سودی براش داره؟
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
چرا اینقدر غر می‌‌زنید. خوب حضرت هانوفر ابن آلمانی‌ هم یک امامزاده است. شارودی رفته پیش امامزاده آلمانی‌ برای شفا .پیش پسر امام زاده شیخ ولفگانگ مولر. همه که نباید. حسن .حسین علی‌ نام داشته باشند. حالا دیگر اگر این امام زاده شبی ۳۵۰۰ یورو دستمزد شفا می‌‌گیرد. حساب دیگری است. مگر مقصر این‌ها هستند. که امام زادها ما بخار ندارند. مگر تقصیر امامزاده آلمانی‌ است. که بیمه‌ علی‌ اصغر ما حریف سرماخوردگی‌ هم نمی‌‌شود.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
۳۷
Rayfarraie - مالزی، مالزی
آفرین به این کردا که هر جاعی تو دنیا باشن زیر بار ظلم دیکتاتورها نمیرن واز هقشون دفاع میکنن.کرد زنده است مرگ بر دیکتاتورهای اسلامی
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
۳۷
Rayfarraie - مالزی، مالزی
آفرین به این کردا که هر جاعی تو دنیا باشن زیر بار ظلم دیکتاتورها نمیرن واز هقشون دفاع میکنن.کرد زنده است مرگ بر دیکتاتورهای اسلامی
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
هرچند این حرکت بسیار زیباست اما شکی ندارم که هیچ گزندی به این قاتل رژیم نمی توانید بزنید. میدانید چرا؟ چون ماهیت منفعت طلبانه و سودجویانه شما غربی‌ها اجازه چنین کاری را نمی دهد. شماها برای کسب ثروت حاضرید همسرانتان را نیز در اختیار دیکتاتورهای پلید قرار دهید. حمایت بی‌ شرمانه آلمان و فرانسه و هلند و دیگر کشورهای اروپائی از رژیم جنایتکار آخوندی ۴۰ سال است که باعث تداوم حکومت فتنه و فساد آخوندی شده. آیا یادتان رفت که شرکت پلید زیمنس در اوج اعتراضات دانشجویی در دوران خاتمی خائن به رژیم تجهیزات استراق سمع فروخت؟ یا فرانسه چشم بروی جنایات حکومت تروریست پرور آخوندی می‌‌بندد تا صنعت فرسوده خود را به ایران قالب کند. ننگ بر شماها که اسلام را در ایران نبش قبر کردید.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
تفکر مردم و سیاستمدارن مترقی کشور المان با سیاستمدارن ورشکسته ایرانی تفاوت بسیار دارد. سیاستمدار المانی زنده و مترقی است اما سیاستمدار ورشکسته ایرانی در جهل مرکب زندگی میکند.سیاستمدار المانی زنده میداند که در رابطه با چه موضوعی صحبت و دفاع میکند اما سیاستمدار ورشکسته ایرانی خارج نشین فقط از تفکرات پوسیده خود بمنظور رسیدن بقدرت و چپاول این ملت مظلوم و بیدفاع حرف میزند. شما بمصاحبه یک روزنامه نگار ساکن امریکا با اقای وزیر بهداری زمان بختیار اقای رزم ارا در روز گذشته دقت کنید.این اقای وزیر بی مسئولیت ورشکسته در جائی از وظیفه یک پزشک در رابطه با مداوا بیمار حرف میزند و دفاع میکند و در همان مصاحبه اقای پروفسور سمیعی بدلیل تماس با مقامات ایرانی و ایجاد بیمارستان در ایران داد سخن میدهد.این سیاستمدار ورشکسته که داد سخن از جنایایت اخوند ها یش گوش فلک را کر نموده انقدر بی شهامت و کم شهامت است که نمیخواهد بگوید دوستان این اقایان یعنی جبهه ملی ها بودند که اخوند ها را بر گرده ملت نشاندند. این سیاستمدار ورشکسته کم شهامت قادر نیست که بگوید پروفسور سمیعی برای کشور ایران خدمت میکند نه برای اخوند
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
2. این سیاستمدار ورشکسته شهامت و جرات ابراز واقعیات را ندارد که بمردم بجان امده از زور و ستم اخوند ها بگوید که رزم ارا و رزم ارا ها در طول ایام زمامداری خود حتی یک اجر بر روی اجر جهت این ملت بینوای ایران نگذاشته و فقط زحمت و مزاحمت برای رژیم قبلی فراهم نموده تا اخوند ها را بر ایران مسلط نموده و خود فرار را بر قرار ترجیع دادند و مردم بیچاره ایران را بحال خود رها کردند. این وزیر ورشکسته شهامت گفتن حقایق را ندارد اما با کمک وسایل ارتباط جمعی همپالگی های خود اقدامات اقای پروفسور سمیعی را در رابطه با این اخوند شپشو زیر سئوال میبرند. اقای رزم ارا یادت باشد پروفسور سمیعی و همانند پرو.فسور سمیعی برای ایران کار میکنند نه برای اخوند. این ایرانیان وطن پرست برای ایران زحمت میکشند نه برای زمامداران فعلی. اگر رئیس مجلس فعلی ایران یا رئیس جمهور و سایر مقامات بدیدن این مرد توانای ساکن المان میایند باین دلیل است که اولا انها مسئولین فعلی کشور هستند و مهمتر انکه پروفسور سمیعی که بدیدن انها نمیرود انها هستند که بدیدن این مرد بزرگ میایند. شما کم لیاقتی و بی لیاقتی خود را باین طریق جیران نکنید
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +475پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +263ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +194عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم