نامه اعتراضی پس از بستری شدن هاشمی شاهرودی در هانوفر آلمان.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک

از همه موجودسن در این سایت تقاضا دارم برای سلامتیشون دعا کنن و هر چه زودتر به ایران اسلامی برگردن و خیمه ای باشند بالای سر مردم عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

این انگل اجنبى چرا جهت طلب شفا به زیارت قبور ائمه به سرزمین أباً و اجدادیش در نجف و کربلا نرفت؟
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

میمیریم میمیریم ایرانو پس میگیریم
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

شما باید بری فلسطین بستری بشی اونجا درمانت کنن پس چرا در کشور کفار هستی لجن ؟
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
۵۵
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان

تصویر آقای دکتر سمیعی خبر از شرمندگی ایشان میدهد که باید این جانواران بی حیا و قاتل را مداوا کند ...
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه

بعد از مداواش محاکمش کنید و یا بفرستیدش کشورش عراق. این اجنبی‌ها نباید دوباره به ایران برگردند.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن

من نمیدانم چرا. این جانورها . مردم را تشویق به شفا خواهی از رضا کفترباز و یا امام زاده ها ......می‌کنند و وقتی نوبت به خودشون می رسد در بهترین بیمارستانهای دنیا بستری میشوند ..یعنی آن امامان و امام زاده ها فقط مردم فقیر را شفا میدهد . و آخوند و آقازاده را شفا نمیدهد ؟..؟.یکی جواب من را بده !،!
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

میترسه برود مشهد. جزام و خوره و سایر بیماریهای خطرناک پوستی بگیره. مریضهای بدبخت را سرکیسه میکنند و بهشون میگن پول بریز تو ضریح (تا در آلمان و انگلیس خرج آیت الله ها در بیآد😁) وبعدخودتو با طناب ببند به ضریح طلا، تا آقا معجزه کنه. البته بیماران علاوه برطناب، بعضاً زخماشونو میمالن به ضریح تا آقا شفاشون بده.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

متولد نجف عراق است .باز این. اجنبی همه کاره مملکت.ایرانها باید کم کم در کشور درخواست اقمت موقت کنند
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

هاشم شهرودی جنایتکار با در اختیار داشتن این همه پست حکومتی عجیب است که نشده رهبر نظام اخوندی . روزی مردم ایران نمی گذارند این اخوندهای جنایتکار جای در روی کره زمین برای زندگی کردن داشته باشند از حالا باید دنبال کره دیگری برای زندگی کردن بگردند.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
۵۲
ordak - بن، آلمان

ریس مجلس عراقی،ریسس قو قضایی عراقی،رییس مجمع تشخیص مصلحت عراقی،خب چرا یک بار اسم کشوور را عراق نمیگذارید؟
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
۲۶
ab shangooli - لندن، انگلستان

هاشمی‌ شاهرودی در بیمارستان ولینگتن در منطقه ‌ست جانز وود لندن بستری شده ، و تحت مراقبت شدید امنیتی هست ، ضمناً مجتبی‌ خامنه آی‌ هم در لندن هست.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا

برای اینجور افراد جنایتکار باید حکم دادگاه گرفت و اینترپل تا جلوگیری بکند از بازگشت آنها به ایران حتی اگر هم مصونییت سیاسی داشته باشند نمیتوانند قوانین بین المللی را زیر پا بگذارند.گرفتن حکم دادگاه گرفتن فقط ۲ ساعت زمان میبرد در آلمان یا انگلیس و در کانادا و آمریکا ۵ دقیقه زمان خواهد برد.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

یه آدم بافایه پیدا بشه بره اینو تو بیمارستان ترتیبشو بده. این اروپاییهای ازگل تا کی میخوان پشت آخوندها و سرداران قلابی سپاه گاوداران باشن. اینا مگه دستشون به خون بشریت الوده نیست راحت میرن اروپا. احتمالا براش خانوم شاسی بلند آلمانی هم سرو میکنن. آمریکایها و اروپاییها و کاناداییها چرا فرزندان و خانواده های این ملعونها رو دستگیر یا حداقل اخراج نمیکنن. معلومه خود کثافتشون اینارو نگه داشتن. فقط میخوان سرمایه مالی و انسانی ایران و امثال ایران رو چپاول کنن. والا این حکومتهای ظالم دووم نمیاوردن. حتی پوتین رو ه خودشون سرپا نگه داشتن.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::ab shangooli - لندن، انگلستان::]. حاتخوبه،من حتی این ازگل توی بیمارستان در هانوفر دیدم
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
۴۹
-xAdolf - اخن، آلمان

اقای صمیعی یه روزی برای من به عنوان یک ایرانی وجود شما باعث افتخار بود. ولی از. وقتی که با این حرام لقمگان رژیم جمهوری ان غلابی دل و قلوه میدهی مایهً ننگ ما هستی، لعنت روزگار به هر. کسی که بهر دلیلی با این رژیم بی شرف مماشات میکنه، هیچوقت برای مردم ایران بخشودنی نیست
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

پس جناب پرفسور سمیعی هم قابل خرید هست . درست است که ایشون پزشک هستند و وظیفه هر پزشکی معالجه بیمار . اما ایشون با افتخار با خیلی از سران رژیم نحس آخوندی مماشات دارند . عکسهای بی شمارشون رو در اینترنت میتونید جستجو کنید.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

این دکتر قلابی سمیعی خائن بیسواد توده‌ ایی هم مثل همیشه مشغول چاپلوسی و تملق از حکومت جهل و جنون اسلامی اشغالگر و ملایان انگل.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

نه غزه نه لبنان جانم فدای آلمان، نوکر کافر‌ها هم هستیم که ما آخوند‌ها را شفامیدهند امام رضا کیه کربلأ کدومه
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

[::پشم علی بی‌نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک::]. پشم علی‌ خان، جانور ...همپالگی‌هایت هستید. به امید سقط شدن این آخوند جنایتکار عراقی و مزدوران پلید و انگل رژیم فاسد اسلامی.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

[::مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان::]. نه گمان نمی کنم، متاسفانه ایشان نیز نان را به نرخ روز میخورند. کرنش کردن در برابر سرکردگان جنایتکار و فاسد حکومت فتنه و فساد آخوندی نشان از رضایت و همدم بودن فرد با این نظام سرطانی اسلامی درد. دکتر سمیعی برایتان واقعاً متاسفم. خودتان را به چه فروختید؟.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۴۱
raha.com - آمستردام ، هلند

یه سوال ساده .چرا نمیره امام رضا یا پیش حسین که شفا بگیره؟؟ اینا که خیلی‌ اعتقاد دارن
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

از دکتر سمیعی انتظار بیشتر داشتیم.آ دم چی بگه
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Shirzan برلین. Iran-Israei. Adolf اخن. شما بخوبی میدانید که من از جمله افرادی هستم که ارزو میکنم سر به تن اخوند جماعت نباشه. اما شما سخت در اشتباه هستید. جناب پروفسو.ر سمیعی که مورد احترام جامعه پزشکی جهانی و از جمله مورد احترام مقامات سیاسی و اجتماعی کشور متمدن و با فرهنگ المان هستند. ایشان بر حسب وظیفه شغلی و اجتماعی خود با این شیخ دیدار کرده و شاید صد تا قاتل دیگر هم برای مداوا به نزد ایشان بیاورند اما به جناب پروفسور ارتباطی پیدا نمیکند. ایشان بر حسب ان شخصیت اجتماعی خود و ضمنا بر حسب هماهنگی های قبلی این شیخ بمداوا نزد پروفسور رفته. این رفتار و منش و شخصیت اجتماعی ایشان میباشد. حالا اگر همین دوستان و هم میهنان ما که بر علیه این شیخ نزد مقامات قضائی کشور المان اعلام جرم کرده اند امکان ندارد همین اقای پروفسور سمیعی حتی برای یک لحظه پا درمیانی کند یا حرفی بزند. من از شما صمیمانه میخواهم در اظهار نظر های خود همانند همه انسانهای متمدن و دموکرات اظهار بیان بکنید و ان اظهار نظر های شما نه در شان جناب اقای پروفسور سمیعی میباشد نه در شان شما ها. این انسان از جمله افتخارات ما هستند
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

این خونخوار باید تحویل دادگاه بین المللی لاهه داده شود تا برای شکنجه،تجاوز و در نهایت کشتن هزاران زن و مرد کودک بی گناه ایرانی و احتمالا شراکت و دستور قتل ازادیخواهان در سایر نقاط جهان به اشد مجازات برسد، امیدوارم که دولت و ملت المان اجازه بازگشت به این خونخوار شیعه داعشی را به ایران ندهند تا به کشتار، شکنجه، تجاوز، دزدی و اعمال ضد انسانی بیشترعلیه مردم بیدفاع و ازادیخواه ایران ادامه دهد و همچنین امیدوارم که این شروع جدیدی باشد تا هرکدام از سران و مزدوران این رژیم شیعه داعشی به کشورهای دیگر سفر کنند دستگیر و تحویل دادگاه بین المللی لاهه داده شوند تا حداقل به مجازات هر چند ناچیز(زیرا که نمی توان این مجازاتها را برای این جانیان مجازات نامید ولی بهتر از هیچی است ) برسند.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

معالجه تروریست درست کن که با کامیون بیان روشون
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::raha.com - آمستردام ، هلند::]. سؤال ساده تَر اینه که چرا تن نمیده به قضای الهی و زودتر نمیخواد بره بهشت و با عمو عبدالله محشور بشه!
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
در سال 76 وقتی خاتمی با رای قاطع رییس جمهور شد جهت ترس مردم به دستور شاهرودی در تهران تعدادی جوان را به میله های پارک بستند و شلاق زدند و در سال 88 نیز قضایای کهریزک به دستور ایشان صورت گرفت. این جتایتکار علیه بشریت را باید محاکمه کرد و باید دکتر صمیعی را به خاطر پذیرش این ضحاک بازخواست نمود . لطفا به صفحه این دکتر بروید و او را شرمنده کنید.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
یکی دیگه اکبر را از قبر بیرون نیاوردند و به او نسبت بدهند.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۹
۲۹
گشتاسپ - شیراز، ایران
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا.ِ.دوست گرامی پاسخ پرسشتان ساده تر است.این حرامی های .... خودشان به اسلام و عبدلی و مملی اعتقادی ندارند.دین فروشی حرفه و پیشه شان است و برای تحمیق توده ها و مردمان استِ.واسه اینه که نمیره پیش رضا و تقی و نقی دخیل ببنده.پیروزی نزدیک است.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۵
۴۶
Masoud7445 - تهران، ایران
وقتی آدم کامنت ها رو میخونه دقیقا به دلیل عقب افتادگی و گرفتاری ملت ایران پی میبره . قصد موعظه نداشتم فقط دیدم به دکتر سمیعی توهین کردن خواستم بگم ایشون یک پزشک بین المللی هستن و فراتر از عقیده و دین و سیاست رفتار میکنند . مثلا ابراهیم تاتلیس رو جراحی کردن پس باید گفت چنین و چنان ؟ شاید فردا نتانیاهو رو عمل کنند و یا سردسته حماس و یا یک دانش آموز ساده رو جراحی کنن . یک پزشک هرگز نباید فراتر از بیماری به بیمار خودش نگاه کنه . کاش میلیونها نفر مثل دکتر سمیعی داشتیم . تا ایران و ایرانی از این افکار مریض و پوچ خلاص میشد . این افکار مریض جلوی تفکر کردن مردم را گرفته . دکتر سمیعی اگر به ایران رفت و آمد میکنه و یا با مسئولین حشر و نشر داره بخاطر شهرت و قدرت نیست . ایشون بدنبال گذاشتن یک یادگاری از خودش داخل ایران هست . یک بیمارستان مجهز مثل همونی که در هانوفر آلمان هست . و تربیت پزشکهای متخصص . ایشون تمام تلاششون همین هست که اگر شما دوست توهین کننده خدای نکرده بیمار شدی و مثل هاشمی شاهرودی پول نداشتی بری هانوفر آلمان توی ایران درمان بشی . و این یادگار سمیعی هست
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا::]. دادگاه لاهه که باقی عمر کثیفشو حال کنه،برای این اشغال باید یک گروه داعش اجیر کرد ، اول از خانواده و نزدیکانش شروع کنند حتی به سگو گربشونهم رحم نکرد،دست اخر خدشو به روش امام حسن زنباره بکشن یعنی دمشو سیخ کنند،چون حسنتوسط زگری به قتل رسید که روی زین اسبش ریختند،یعنی از ماتحتش جایی که معز درونش قرار داره مسموم بشه!
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
۶۱
ملاخوری - منچستر، انگلستان
من نمیدونم چرا برای یک آدم بی ارزش اینقدر دارید سر و صدا راه می اندازید، یکی تو آلمان نیتو انست ١٠٠ گرم مرگ موش خرج این لعنتی بکنه،
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم