مولوی عبدالحمید: مسئولان باید صدای ملت را بشنوند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

اقای عبدالحمید ممنون که به فکر مردمی ،ولی ما هر چه بدبختی داریم از دست شما مذهبیون ریش دراز مسلمان است که تو هر نظامی رخنه کنید،دورویی و دروغ و ظلم را بر مردم تحمیل میکنید . این اقای عبد الحمید با اون ریش و اسم خالص عربی کسی بود که زلزله کرمانشاه را . عذاب الهی به خاطر فساد و فحشا در ان منطقه میدانست و سخنرانی اش در یوتیوب موجوده.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
ابول حمیدالعمری تو خودت یکی از آتیش بیارای معرکه‌ای. وظیفه طایفه تو امر کردن به سخنان مسئولان است. برو به هم جماعت یاتون هم بگو. امثال تو در ولایت ما موجب اغتشاش و نابسامانی هستید.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::] دوست عزیز:سگ زرد برادر شغال است،حال چه آخوند شیعی و حال چه مولوی‌ سنی،و بدان این پارازیت‌ها ننگ‌ جامعه ایران هستند. ولی‌ اگر قصد توهین به بلوچ‌ها را داری،بدان بلوچ‌ها همان کسانی‌ هستند که رهبر نمک نشناس تو سالیانی را پیش آنها مهمان بود عکسهایش موجود هست که چگونه در جمع عمری‌ها دوران تبعید خود را می‌گذرند ولی‌ رهبر فرزانه ‌ات نمک خورد و نمک دان شکاند، و اگر افتخار دست بوسی رهبر خود را تا این فرصت باقی‌ مانده بدست آوردی از ا‌و بپرس بلوچ ها(یا بقول تو عمری ها)چه گونه مردمانی هستند.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ - بلوچ‌ها مردمی با سخاوت , چشم پاک ، غیورهستند و از همه مهمتر حق نمک هم را نگاه میدارند. این تفکر شیطانی که حالش معلوم است، اینها پرورده شده نفرت و نفاق هستند. اما بلوچ‌ها نه به عنوان عمری بودنشان صاحب این مرام هستند که آنها ایرانیان اهل سنتِ پیامبر هستند و پیامبرشان حضرت رسول هستند، عمر خلیفه آنها ست یا حاکم شان، خودش هم ادعایِ ولایت نداشت و بارها میگفت اگر علی‌ نبود عمر هلاک شده بود. و یک شیعه ایرانی‌ واقعی‌ علی‌، مانند پادشاه فقید ایران است، که اگر علی‌ به یتیم‌ها می‌رسد، او تغذیه رایگان در مدرسه درست می‌کند، و بیت المال را صرف تربیت سپاه دانش و بهداشت و افتخار و اعتبار ملتش می‌کند، و نه مانند این دجال‌ها صرف خودشان و حسابهای پس انداز در دنیا و صرف اعمالِ تروریستی و پرورش آن در دنیا، و ۴۰ سال ملت و کشور ایران را بچابند و جنایت کنند،‌ای کاش بلوچ‌های غیور به جای پناه دادن به خامنه ایی دجال او‌را به دست پادشاه سپرده تا فتنه دجال دوم که از اولی‌ وسیعتر است در نطفه خفه میشد.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
۲۹
گشتاسپ - شیراز، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::پسرک تو بهتره بری دستمال یزدی تو نو کنی...... تو میخای نفرت پراکنی قومی رو بفرمان اربابان گاگولت در دنیای مجازی بسط بدی.دعوای ترک و فارس و کرد و لر و حالا بلوچ.دقیقا سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن بنی امیه وبنی عباس نیاکان گاگولت.ولی کور خوندی ای بی خبر دستت واسه ما روشده.دستت بره زیر ساطور وللیتت خدا کنهِ.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸
۳۶
Hamed-irooni - سیستان، ایران
خواهشمند است این ویدیو رو هم سایتتون جهت نمایان شدن چهره مذهبی ها بگذارید
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. شرم بر کسانی که با دشمنان اهل بیت ع بیعت می‌کنند. قرآن: هر کسی پیامبر ص را اذیت کند، اهل جهنم خواهد شد. پیامبر ص: فاطمه پاره ای از تن من است. فاطمه: تا آخر عمر بخاطر اذیتهایی که از جانب عمر و ابوبکر شده بودند، با آنها صحبت نکرد.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تفکر شیطانی- پیامبر شما ابلیس است و فرزند پیامبرتان دجال، همان که با چند متر پارچه سیاه بر سر کثیفش خود را فرزند او میداند. بله شرم بر کسانی‌ که دل پیامبر خدا را خون کرده و با نام او اختلاس و دزدی و جنایت و لواط و تقلب و فرعونی در پیش گرفته اند، و با نام دختر او مدام به جنایت و تجاوز مشغولند، چشمان نابینایت را باز کن نوشته‌ام را درست بخوان ; خود او سالهاست فرمان و نقشه سرنگونیتان را صادر کرده، و چیزهای دیگر که ؛ گوش نا محرم نباشد جای پیغام سروش.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. ادله من در رابطه با دشمنان اهل بیت امیرالمؤمنین ع با سند و مدرک از قرآن کریم و روایات صحیح است. هر موقع که فکر کردی آمادگی داری بیا تا چند دست مناظره بزنیم، مادر.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تفکر شیطانی- پیر پسر پلاس شده در خط و ربط زن دیگران، ذات تون خیانت و دستبرد است رهبر ابلیست که برای شما‌ها همه چیز را مجاز کرده ، از لواط گرفته تا صیغه ، که فحشا دولتی است، دیگر چرا چشمت مدام دنبالِ همسرِ دیگران است، پول بیت المال هم که از ۵۷ تا کنون غارت شده و در دست و بالتان می‌چرخد ، بنا بر این تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ! اگر عمر پهلویِ فاطمه زهرا را با حمله به خانه او شکست و ایشان تا آخر عمر با او هم کلام نشد، که البته بیسواد چند ماهی‌ بیشتر عمر ایشان کفاف نداد و یقیناً بیمار و ناتوان بوده اند همچنین داغدار رحلتِ پدر! با تو و اصحابِ دجال که تا ابد هم کلام نخواهد شد و در روز حساب آب دهان بر رویتان خواهد انداخت، علاوه بر اینکه همسرش شیر خدا ، صاحب شمشیر حق ذولفقار، به خاطر این هرزه چشمی‌ها و خیانت و جنایت به خلقِ خدا از میانه دو شقه مساوی ات می‌کند، هم او که به خاطر سهم خواهی بیشتر عقیل برادر نابینایش ، پس از تکرار این خواسته ، آخرین راه را گذاردن آهن گداخته بر دستش میداند. ....
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2-. حال من با تو موجود بیمار جنسی‌ ، روانی‌ , اخلاق و انسانی‌ چه گفتگو و تشابهی‌ دارم که دعوت به مناظره میکنی‌، مگر مناظره امام حسین و ابن زیاد کاری از پیش برد، گفتگوی آنها در میدان جنگ تعیین تکلیف شد، و الگو حق خواهان جهان تا به امروز، و امروز تمام مبارزات حق بر علیه باطل از ابتدا تا زمانه ما در میدان وسیعی که یک هزام آن‌ ظاهرش است و مابقی در خفا دارد انجام میشود ، و اگر بدانی‌ چه دارد میشود، به جایِ جفنگ گویی از هیبت و وحشت قالب تهی کرده دنبال سوراخِ موش خواهی گردید، اما اگر توانستی یک وجب در کل جهان پیدا کنی‌ که مایملکِ و ملک خداوند نباشد، میتوانی‌ در آن‌ از دستِ حق و لشکریانش پناه گیری. دو تا از رفیقان شفیقت که توسطِ حق تعیین تکلیف شدند و پرونده‌شان بد جور پیچیده شد، اکنون نوبتی هم باشد نوبت تو است و آن‌ کله خراب‌های دیگرِ بی‌ وجود.
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم