هشدار مکرون: لحن آمریکا در قبال ایران تداعی‌گر خطر جنگ است.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۴
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

هیچ احدی وعده خداوند را که همان قول ظهور ولی‌عصر آقا عج است را نمیتواند به تاخیر بیاندازد. اگر تمام دشمنان چه از شما صلیب کشها تا جماعت عمری هم که جمع شید، ها. بازم هیچ غلطی نمیتونید بکنید. دشمنان به راندهای آخر رسیده و دیگر نا و رمق ندارند. بزودی ناک اوتین.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران

تو فعلاً سرت با معلمت گرم باشه نمی خواد اصلاً به مسائل ایران ورود کنی.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

پیشتر که بوریس جانسون ،نخست وزیر انگلیسِ کثیف اومد ایران استارتِ قضیه خورد . خخخخخ حالا شما دوستان عزیز برید و خودتون رو جُِر بدین واسه انقلابِ مخملی تون . فقط میخوام این حالیتون کنم :من و شما و خدا هامون هم نمیتونیم و نخواهیم توانست که با تظاهرات و اعتصاب و از اینجور مسخره بازیها جمهوری اسلامی رو عوض کنیم .
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. مطمئن باش اون مردک بی صاحب بی ریشه عرب خیالی بر اینده نزدیک در مملکت بساطش و. جل و پلاسش میریزن تو چاه فاضلاب جمکران و ملت هم از این چاه استفاده در خور شخصیت این کره عرب خیالی خواهند کرد
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

لشکر اجنه و مزدور رژیم شیعه داعشی اساس این نظام متوحش کثیف و نجس شیعه حاکم بر ایران را در هم خواهیم پیچید و بعدا نوبت شم مزدوران تروریست خواهد رسید، زنده باد ملت ازا ده ایران.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
۵۸
oghabe - سنت گا لن، سوییس

جناب ماکرون: توفعلابروشیرتوبخوربچه,ازایرانوایرانی چه میدانی جوجه؟همین کشورتوبودکه افعی زمانه راتو آستین ماکرد.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
۵۶
Dine tahavo - اسلو، اتریش

مزدور،کدوم امام زمان،روان پریش.بیمارها ی،روزگار مردم سیاه شده،توده ها در فقر،روانی ها ،رفتنی هستید.منفور ترین جهره دنیا هستید،خیل مردم شما پفیوزا رو نمی خوان.ما هم امروز تظا هرات داشتیم.درود بر ازاد مردم عزیزم،به امید جدای سیاست از این ایدیؤلوژی منفور دینی.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
۴۰
Liberte - ارومیه، ایران
[::مهرداد2538 - تهران، ایران::]. زندگی شخصی امانوئل مکرون چه ربطی به قضیه داره. رییس جمهور یک کشور بزرگ شده تا با معلمش مشغول باشه ؟ اتفاقا بهترین واکنش رو داشته و سفر وزیرخارجه اش به ایران رو لغو کرده.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

لجنتر و عوضیتر از این حکومت طرفداراشن. چه مزدوران داخلی چه کشورهایی که پشت این حکومت هستن. لعنت به دارو ندارتو لعنت به نسل کثیفتون لعنت به گذشته و آیندتون. اون جوونایی بیچاره شهرستانهای کوچیک و بی نام و نشون چی در زندگی دیدن؟ چه خوشی و آسایشی داشتن که با گلوله داغ از اعتراضشون پذیرایی میکنید. حیوونای پست فطرت.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
۳۸
ziba shar - استکهلم، سوئد

ماشین‌های آشغال فرانسوی تو اروپا هیچ مشتری نداره و همیشه جزو ارزنترین ماشینها بوده. تو این سالها اگه ورشکست نشدن بخاطر انداختن این اشغالها به ایران بود. حالا میخواید نگران این شلوغیها نباشن
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

شما سرکردگان کشور‌های پلید اروپائی سر در آخور حکومت فاسد و جنایتکار آخوندی دارید تا بتونید از پس این جنایتکاران ریشو که دستشان آلوده به خون مردم بیگناه ایران است کسب درآمد کنید. مرگ بر شماها و شرکت‌های سود جوی کثیف تان.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

محض اطلاعت تفکر اسلامی شنیدم که امام زمانت در چاه جمکران فعلا مشغول خوردن است وتا از خوردن سیر نشود حرکتی نخواهد کرد و مطمئنا میلیونها سال در ته چاه مشغول خوردن خواهد بود، اگر خیلی دوسش داری برای خوردن به ایشان ملحق شو، بلکه فیضی هم به تو ر رهبر شیعه داعشیت خامنه ای بی شرف برسد.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
۵۵
haftsang - انتورپن، بلژیک

فرانسه نگران ملت ایران نیست بلکه نگران سرمایه‌های کلان خودش در ایرانه‌‌. بعد از برداشتن به اصطلاح تحریمها فرانسه و آلمان سرمایه‌های زیادی وارد بازار ایران کردند در زمینه‌های نفت ،گاز،ماشینآلات،و صنعت خودرو که همه به نفع دولت خواهد بود و از این سرمایه گذاریهای فقط تورم و گرانی نسیب ملت ایران خواهد شد، البته قشر کم درامد.و قشر مرفه از این سرمایه گذاریهای بی‌ هدف و بدون پشتوانه بهره‌مند . خواهند شد.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
هر روز که میگذره، یه عده بیشتر افسردگی روانی میگیرن وقتی با واقعیت های جدید آشنا میشن
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::Liberte - ارومیه، ایران: مشنگن این ملت قربونت. منگ و ملنگ. کاملا رفتار آخوندها رو دارن و حرفهای اونا رو میزنن بعد هم با اونا بدن و میخوان که آخوندها برن تا خودشون کارهای آهوندها رو تکرار کنن. آخه زندگی مکرون بتو چه؟! بعد هم یجوری در پستها خطاب میکنن انگار یارو روبرشون واستاده یا میاد حرفاشونو میخونه!! مشنگن عزیزم. خل و ملنگ! .
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تو جوجه خروس فکر کردی تو دنیایِ مجازی و عشق مجازی پیروز شدی، در دنیایِ حقیقی‌ هم میتوانی‌ جولان دهی‌، بشین بذار باد بیاد، عقده ایی بودن و عوضی‌ بودن خودت رو هنگام دست دادن با پرزیدنت ترامپ نشون دادی، فکر کردی زور بازو با او نشان قدرت است جوجه، گراز از تو خیلی‌ زورش بیشتر است. شما ماسون‌ها زورتان را تا کنون در دنیا زده اید.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تفکرِ دجالی -آقاتون ظهور کرد و ۴۰ سال است که فتنه آغاتون دجال در حال اجرا هست، حتما شنیده ایی که پیروان بسیاری هم امثال تو و باور شیطانی و نا میرِ نفرت و دیگران که بنده ابلیس هستند اما در اسم و رسم و آدرس عوضی‌ برایِ گمراهی مردم . نوبتِ قیام قائم است، و مهدی لقب است بیسوادِ دجال دیده، مهدی یعنی هدایت شده، یعنی کسی‌ که هدایت شده دنیا میاید و از ابتدا مامورِ حق است و تحت فرمان او، امتحاناتش لحظه به لحظه است و خودش در محک مداوم، در چهل سالگی از این مأموریت آگاه و بر انگیخته می شود، سپس به جدال پنهانی‌ ادامه داده و با دجال‌ها می‌جنگد ، کمک و یاری احدی را نمی‌‌پذیرد حتی پیشنهاد یاری آصف برخیا و لشکرش را ، ابتدا خودش باید با دیوان و دجالهایِ باطنی بجنگد و وقتی‌ از آن‌ محک و مبارزه به سلامت بیرون آمد نوبت مبارزه با دجلان ظاهری میشود که رهبرت است و یارانش که شمایید، وقتی‌ از این امتحان هم در آمد، یارانش شروع به جمع شدن می شوند، چه از زمان خودمان و چه از آدم تا خاتم، و چه دیگر لشکریان حق از فرشتگان تا دیگر نیروهایِ حق جو، و اولیا، ....
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- ...آن‌ اقأیی که در چاه مخفی‌ شده دست ساز استعمار ست و تجلی‌ ظاهرش در خمینی و خامنه ایی و عوامل و لشکریانش شماها. حال اسلحه تان رو به حق گرفته او را هم تهدید کنید، خیرش را ببینید ! که می‌‌بینید جوری که در بدترین کابوس‌هایتان ندیده اید.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
۴۰
Liberte - ارومیه، ایران
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]کاملا همینطوره. ;)
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +469پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +255ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +185عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم