کشوری در خشم و خروش.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
ملت ایران بدانند آخرین مرحله مبارزه است، گمان نکنند تنهایند، لشکر حق با آنهاست، و دم به دم در کنارشان در حال تار و مار کردن لشکر ابلیس. کار ابلیس و اصحابش بزرگ نمأیی و هیاهو ‌ست، تنها به حق متوسل شوید حق کار خود را میداند، و منتظر ظهور خود در شماست، ظهوری که ابلیس را دیوانه کرده به خشم میاورد، ظهوری که باعث رانده شدن او از درگاه حق شد، حق نیاز به عاشق دروغین ندارد، بیشترین ظهور ابلیس در کل تاریخ جهان در قشریون و مذهبی‌‌ها بوده، خود نیک بنگرید به اسم خدا این قشریون تا کنون چه بر روزگار بشر داده اند و چگونه او را از مسیر عشق الهی منحرف کرده اند، ابلیس میخواهد ثابت کند که خدا پرستی‌ تنها با عبادت حاصل میشود، شاید این باشد اما عبادتِ خدا نه خود، و ابلیس خود را پرستید، مانند تمامِ قشریون که ‌ در مراکز خود پرستی‌ خود لانه دارند و دنیأیی را بر سر کار گذارده اند، فرق نمی کند کشیش باشد ، خاخام باشد یا آخوند و آیت شیطان، همه شان در خود پرستی‌ از هم سبقت گرفته اند، جدال آخر بین نور و ظلمت و قشر و عشق است. به هوش باشید شما سربازان خداوند هستید ....
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
۳۸
scandal - برلین، آلمان
ما بیشماریم!: "ملت گدایی می‌کند، آقا خدایی می‌کند"، "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران"، "مرگ بر روحانی"، "ای شاه ایران، برگرد به ایران"، "سوریه رو رها کن، فکری به حال ما کن"، "آخوندها حیا کنید، مملکت رو رها کنید"، "روحت شاد رضاشاه"، "ایران که شاه نداره، حساب کتاب نداره"، "سیدعلی حیا کن مملکت رو رها کن".
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

2- . که ۴۰ سال در حالِ جدال با لشکر کفر و ابلیس هستید. قشریونی که سرشان در کار خود است نگران نباشند بهشت که مخلوقِ خداست مزدِ همیشگی‌ آنهاست،هیچ خدمتی نزد حق گم و فراموش نمی‌شود, همانگونه که حضرتِ حق مزد عبادات ابلیس را داد و دستِ او را برایِ وسوسه انسان و انحراف او طبق در خواست و طلبِ بدهی خود باز گذاشت، اما به ابلیس اطمینان داد که شاید بتواند همه را فریب دهد‌ اما نمیتواند بندگانِ ‌ مخلص او را فریب دهد , چه که آنها وعده و وعیدی جاودانی و عاشقانه با حق دارند و بر سر این وعده و قبول امانتِ عشق , کلِ دو سرا را پشت سر خود نهاده از آن‌ عبور کرده اند , تنها حق می‌بینند و حق می‌جویند.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
باور عمیق به ولایت شیطانی- خاک بر سر مزدورانِ دست پرده ابلیس که صبوری کردن در راه او را شعار خود قرار داده اند، الهی که مد نظر داری همان بت اعظم است، نه خداوند که نور زمین است و آسمان، و معطمئن باش بازگشت همه تان به بت اعظم خواهد بود، هر آنچه اینجا بکاری آنجا درو خواهی کرد.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
این زنبل و زورا و این مزخرفات چیه که در این صفحه حراج کردید؟! ابلیس! لشکر حق! عشق الهی! بابا برید ترساتونو حل کنید تا اینهمه مزخرف در ندید. تمام این کلمات رو زیر و رو کنی دو تا حرف معلوم از توش در نمیاید. اینهمه تقسیم کردن دنیا به اسم حق و ابلیس و حسن کچل و غلام پشمالو مگه معنی داره؟! دوباره همون ادبیات فریبکارانه و مزخرف انقلاب ۵۷ رو از جل پلاسیده مغزهای مذهبی و خرافاتی تون کشیدید بیرون که چی بگید؟! اون یکی که در اعماق باورش اومده اینجا فاتحه داره میخونه! اینم از نهایت درایت اولاد حسن ابن علی! به عربی اونده بشارت داده به صابرین که اگه مصیبت بهشون بخوره بگن انالله و انا علیه راجعون!!! آقا شما خودتو ارجاع کن. به فکر ما نباش. من....... و کلمات یقلوی و دو زاری نمیکنم. اینهمه پشمک بافتن یعنی چی؟! باور عمیق!! میدونی باور عمیق یعنی چی؟ یعنی وحشت عمیق. نه؟! بابا برید ترساتونو حل کنید. عمر بسیار بسیار فرصت استثنایی و کوتاهیه. شما و بنده هم فقط نوع انسان هستیم که باید چهار روز در کنار هم زندگی کنیم و بمیریم. همین. ترسا رو حل کنید تا اینهمه ابو پلنگ ردیف نکنید. آفرین.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

لشکر ابلیس انواع دارد، خود آگاه و نا خود آگاه، تو که خوبی‌ بابا ! به در می‌گویم دیوار بشنود. تو به خود پرستی‌ خود ادامه بده و مالک روح و تن خود باش، شجاع دل, اما بدان که مالک حتی یک نفسِ خودت هم نیستی‌ چه رسد به مالک روح و جسمت. و عاقبت ناسپاسی و حق نشناسی بیش از گمراهی نیست، سرت به بازی خودت گرم باشد بزرگ تر از خودت هم حرف نزن، کلانتر بازی را هم برای بازی‌های خودت نگاه دار.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد:کدام خود پرستی؟! مالکیت چی؟! درباره چی حرف میزنی. بابا برو ترسهاتو حل کن. اینهمه بلغور جوش دادن مگه معنی داره؟! ابلیس کدوم پیراشکی و کدوم پیازیه. برو ترساتو حل کن عزیز من. کلانتر کیه؟! این همه آب لمبو از کجا در میارید؟! خدا مشغول تخم مرغ دزدیه. برو ترساتو حل کن عزیزم. این کلمه ها همشون پر از ترسه. حلشون کن. آفرین.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
شما سربازان خداوند هستید!!!! ولمون کن بابا. خداوند بز کدوم گله ایی هست که ما سربازش باشیم؟!! برید ترساتونو حل کنید بابا.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
۵۶
Dine tahavo - لینز، اتریش
لعنت بر کسانی که این دین شیطا نی رو به جان و نا موس مردم انداختند.هر تفکرمذهبی دینی در قالب مذهب ثمرتاش فقر جهل فساد بیش نیست.دوستان اصلا لازم نیست جواب حامیان این حکومت فاسد بدید.روز ارامش ایران و ایرانی تنها با به انزوا کشیدن مذب سیاسی ممکنه.سالهاست ما دشمن خود را پرستش می کنیم.این اشغال گران به زودی در دادگاهای جهانی جواب پس خواهند داد.زنده باد ازادی و درود بر ازاد مردم ایران.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
من آینه ایی هستم در برابر دیگران، بیشتر تکرار کن ترسهایت را حل کن ! تا در ترس و بی‌ هویتی هستی‌ همین است، گم کرده ایی و سرگردانی بزرگترین درد و ترس است. تو خود حجاب خودی از میانه بر خیز !
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::shirzan e irani - استکهلم،سوئد: آینه نباش بابا. خودت باش. این حرفهای رمالی و مفت معنی نداره. داره؟ آدمی که ترس داره دنبال توهم خدا پیره. پگه نه؟! اگر ترس نداری پس خدا رو واسه چی لازم داری؟! واسه سوت زود پز؟! عجب.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تو که لالأیی بلدی چرا خوابت نمی‌‌برد، به خود پرستی‌ خود مشغول باش و به بندگان خدا کار نگیر، کسی‌ که آفریننده خود را حاشا کند حالش معلوم است و حسابش پاک، آنهم آفریده ایی که همه چیزش امانت است و به او داده شده، عجب در طغیان گرانِ ناسپاس مشترک است، سرت را به کار خود مشغول کن. من با آفریدگارم سر و سری دارم که تو از درک آن‌ فارغ و غافلی، اندازه درک و وسعتِ دیدِ خود اظهار نظر کن.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +564شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +452پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند