افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه۹۷ .

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

بدبختهای گدای دزد! کاسه گدایی جلوی ایرانیان خارج از کشور! یارانه ها حذف میشود، خرید خدمت گران میشود، عوارض خروج ۳ برابر میشود! ادرار سگ تو این اقتصاد فلج داعشی شما دشمنان ایران و ایرانی.
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

حـ... ها.
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آخه بر چه مبنى و اصولى!؟ اجحاف و دزدى علنى ، بدون رودربایستى! دیگه خشتکى واسه مردم باقى نذاشتن !
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۶۲
گل پام چال - هاسلت، بلژیک

واقعا مشتی خرفت حاکم هستند .اکثر دینا تخفف میدند به توریست برا هواپیما .هتل.این کود نها کاری میکند همه فراری باشند از ایران .
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

جیب بری اسلامی. یک مشت دزد عمامه بسر و مزدوران بی‌ شرمشان کشور را مدام غارت می‌کنند.
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
۴۴
اسپیسر - لندن، انگلستان

دولت برای تامین بودجه یمن، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و سایر کشورهای درپیت دست به هرکاری میزنه.
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

خیلی هم خوب .خیلی هم عالی.اینهمه صبح تا شب جون می کنیم و به انواع واقسام مختلف پول زور به دولت های خارجی می دیم.نه فقط مالیات.بلکه انواع واقسام بیمه ها ی غیر ضروری اما اجباری.یا کارمزدی که هراداره ای می ریم ازمون می گیره.مثلا صدور یک برگه که توش آدرسمون رو نوشته از اداره ثبت ده یورو.برگه دومش که کپی اولی بود اونم ده یورو.چه ایرادی داره یک بار هم چهل وچهار یورو بدیم به کشور خودمون.الان که ده یوروئه.هرکی هم نداره تشریف نبره.تشریف برد به قوانین تصویب شده کشور احترام بذاره.
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

اینقدر هم چ.....ناله نکنید.مجبور نیستید برین ایران.مثل dr alex برید کشورهای فقیر دور وبرتون.کسی هم فرش قرمز براتون پهن نکرده.نرین هم به هیچ جای هیشکی بر نمی خوره.مگه مثلا توو همین آلمان ماهی هفده یورو پول دیدن تلویزیون وشنیدن رادیو به اجبار باید بدیم چه تلویزیون ورادیو داشته باشیم چه نداشته باشیم جیکمون می تونه در بیاد؟میگن همینه که هست.
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

این اسمش عوارض نیست که ، اسمش رو باید بزارن باج گیری خروج از کشور ، حالا اگر مردم این مبالغ رو میدادن و در مقابل یک فرودگاه شیک داشتن هم یک حرفی بود، فرودگاهاش کهنه و کثیف حتی دوتا دونه ترولی ( گاری ها و چرخهای باربری) سالم هم تو فرودگاهاش پیدا نمیشه نه مدیریتی و نه کیفیتی و نه خدماتی. هر مسافری که خارج میشه هفتاد هزارتومان پول میده خوب با این احتساب فقط از طریق این قانون ملیاردها تومان پول به جیب میزنن این اغایون و حتی حاضر نیستن از پولی که از این راهزنی به دست اوردن ده درصدش رو خرج فرودگاه بکنن
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
۴۴
Tepino - لندن، انگلستان

خاک تو سر هممون که وجود نداریم’، ولی به همون خدا قسم پاش بیفته شاه رگم میدم که هیچ فایده ای نداره، برا یه مشت آدم حرف مفت زن. من و گرفتن سه بار بردن تا مرگ زدن ولی بازم حرفم میزنم، این سری برم ایران دوباره یه شری میکنم تو فرودگاه، وجود داشتین بیان جلو، والا ما هم خانواده داریم مثل همتون ولی تا کی به خودتون بیاین بابا ...
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
۳۳
Dr.yashar - اسکی شهیر، ترکیه

روحانی مچکریم
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
۵۹
Sepas - تهران، ایران

امیدوارم سیل بیاد همتون را ببره، بلیت ترکیه ۴۰۰ هزار تومن اونوقت عوارض ۴۵۰ هزارتومن ، یا این حزیبه سنگین را بر می‌دارید یا اینکه نفرین من محقق میشه ، لعنتیها
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
۳۳
Dr.yashar - اسکی شهیر، ترکیه

[::Dr.yashar - اسکی شهیر، ترکیه::]من نمیدونم اون ۴تا الاغی که به من منفی دادن گاوان خرن چیه‌ان خوشحال‌ان از اینکه جیبشون رو دارن خالی می‌کنن
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
۴۶
roftegar - دوسلدرف، آلمان

آقای mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان از صدقه سر دولت آلمان هستش که اینجا داری زندگی میکنی این آلمان نه نفت داره نه گاز داره نه معادن خاص اگه پول چند تا خدمت رو ازت گرفتن فقط ذره ای از پولهای مفتی که به تو دادندرو گرفتند اما مملکتت ایران جز دسته خر چیزی بهت نداده حالا هم هی داره دست گدایی جلو مردم دراز میکنه از بس این حکومت داران خرفتند و دزد حالا فرضا اگه ایران بودی خشتکتو نمیتونستی جمع کنی جناب که حالا داری بلبل زبونی میکنی نمونه اش هم مردم بدبخت زلزله زده که هنوز وضعیت فلاکت باری رو دارند اونم بیشتر مردم خود جوش کمکشون کردند.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

خلایق هرچه لایق.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
. ۳۹. roftegar - دوسلدرف، آلمان. دوست عزیز، این یارو عشقی یه سه پی دوم تاخیر فاز داره. خیلی هم توهم روشنفکری زده. یکی نیست بهش بگه اسگل الله! برای کسی که از بیرون میاد ایران و برمیگرده ٢٠ دلار با ٥٠ دلار عوارض فرقی نمیکنه، این از اوناست که اومده المان، ولی بد جوری زدن به کنفدراسیونش ، حالا نه راه برگشت داره نه حال موندن.به تنها دری هم که میتونه بزنه همین ادای جوجه حزب ال ها رو در اوردنه. همینه که ١٧ یورو به چشمش میاد. اخه عشقی جون، این برای خانواده ای که میخواد عید یه جایی غیر از اون جهنم دره بره یه هوایی به کله اش بخوره، خیلی پوله. بعد هم اخه عوارض چی!؟ اون فرودگاه زپرتی امام هم عوارض داره؟ که چهارتا هواپیما با هم میشینه خر تو خر میشه.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. اخه چرا چرت و پلا میگی؟؟ تو نشون بده یه قرون از این مالیات رو خرج همون فرودگاه درب و داغون میکنن من عوض ٥٠ دلار ١٠٠ دلار میدم.یه اسانسور درست حسابی نداره. یه چرخ درست حسابی نداره. ما که حرفی نداریم! اینقدر بده از این قدر بیشتر! 😀. شما جزیه ای رو که ازت توی فرودگاه میگیرن با مالیات عوضی گرفتی. فقط بپا اشتباه سوار نشی.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲
۴۳
alirezagermany - فرانکفورت، آلمان
ایشالا زلزله بیاد همشون زیره آور به فنا برن مردم که همه گوسفند هستند هیچ کاری ازشون بر نمیاد آمریکا هم که فقط زرتو پورت میکنه ، سفرهای ایرانی‌‌ها به نصف میرسه ، با پول دزدی از جیب مردم میخوان شکم آقازاده‌هاشون رو پر کنن ، هیچ غلطی هم برای اون مملکت نمیکنن آدم دلش خوش باشه
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۳
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران
فقط به این مزدوران حیف نون و آب یک چیز میشه گفت ،تو و امثال تو که اینقدر از کشورهای اروپایی و اون خراب شده ایی که ساکن هستین بد میگین و فشار بهتون اومده و طرفداری دزدان و غارتگران حکومت ملاها رو می‌کنین پس چرا پوست پلاستون رو جمع نمی‌کنین بر گردین همون ایران کنار همون لاشخورهای دزدی که همیشه طرفداریشون رو می‌کنین ،پس چرا آب و هوای کشورهای اروپایی رو کثیف می‌کنین؟؟؟زود برگردین پیش دزدها و اختلاس گران رژیم کثیف آخوندی و از نزدیک برای این جنایاتاشون به‌به چه چه بزنین ،خاک تو سر یک مشت مزدور بی‌ اصل و نسب که با اینکه میدونن این رژیم کثیفترین حکومت در دنیا هست باز طرفداری و حمایت می‌کنن ....
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
دولتی شیادی که نتونه از ورود توریست به کشور پول در بیاره، از خروج مردمش برای سفر توریستی و غیره پول در میاره و شیادی میکنه. دوست ما نوشته خلایق هر چه لایق. ساده و روشن.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
۶۴
hamid swed - مالمو، سوئد
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. نشد که چند کلمه ننویسم ,آخه تو که رفتی اونجا و از امکانات اونها داری استفاده میکنی وحتمآ اونجام پول مفت میگیری , چرا ضر مفت میزنی ؟؟؟ چرا نمیری ایران زندگی کنی و از این پولها برای ایران عزیز بدی؟؟؟؟ تو داری آلمان رو که هر یک یورویی رو که از شهرونداش میگیره موظف هست خرج خودشون کنه با ایرانی که کمر بسته که شهروندان خودش رو به خاک سیاه بشونه و هر چی که دارن و ندارن رو ازشون بگیره و خرج سوریه و یمن و عراق و فلسطین و میانمار و بقیه اش هم بره تو جیب خود دزدشون !!!! با هم مقایسه میکنی؟؟؟؟ آخه تو از شعور هم بویی بردی؟؟؟ بد بخت کند ذهن , شماها حتمآ از همونهایی هستین که با پوست هندونه قل خوردین افتادین آلمان, یک کم شرف ملی داشته باشین آخه . ... بد بختها!!!!!!!!!!!
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
خبر جالبی که شنیدم را خدمت دوستان عرض کنم. در حالیکه افزایش حقوق کارگران بدبخت برای سال ۹۷ فقط ۱۰ درصد پیش بینی شده وزارت بیکاری و رفاه مدیران با وزیر بی لیاقتش یعنی ربیعی طی دو بخشنامه حقوق مدیران بی لیاقت اون وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی و شرکتهای وابسته را دو بار زیاد کردعملا یه حقوق تپل توپ به این بی لیاقت های دزد داد که برای سال ۹۷ یعنی افزایش سرکاری ۱۰ درصد کارگران روی حکم حقوقی مدیران دزد تاثیری نداشته باشه. بعدش هم اقای روحانی دزد عوارض خروج از کشور را چرا سه برابر کردی ۷۵۰۰۰ تومان پول زور را کردی ۲۲۰۰۰۰ تومان بار اول و تا ۴۰۰۰۰۰ تومان برای دفعات بعد اگه اسم این دزدی و پول واقعا زور نیست از عمه ات و خاله و مادرت که دعای خیر ملت بشدت پشتشان است بپرس چیست.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
هی میگید از امکانات آلمان استفاده می کنید.کدوم امکانات؟اتوبان؟راه آهن؟فرودگاه؟چی؟کی ؟ کجا؟کار می کنم پولش رو می دم.به زور ازم میگیرن.حتی دارم سالهای ساله پول گداگشنه های آلمانم می دم.همه همینیم توو خارج.فقط اینجا که مالیات زور می دیم زبونمون توو نه بدترمون گیر می کنه.اما توو ایران فقط به صرف اینکه فرضا محل تولدمونه وشاید مثل من هرگز مالیات ندادیم زبونمون دو متر درازه که پول نفتمون رو بدید.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
لیاقتتون همون تحقیریه که توو خارج از کشور می شید.مالیات زورکی.کارهای سطح پائین.لرزیدن مثل خ....حلاجها توو ادارات خارج یا جلوی پلیس.بیمه های زپرتی اجباری.زندگی توو خونه های نقلی یا کیلومترها دور از شهر.بی ماشینی و قطار واتوبوس سواری مادام العمر.س...لرزه زدن توو ایستگاه های قطار واتوبوس.بعد اسمش رو می ذارید استفاده از امکانات.ادامه بدید به گول زدن خودتون.توو ضمیر ناخودآگاهتون بهتر از هر کسی می دونید دارید دروغ میگید حتی به خودتون.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. تو چرا بهت برخورد.مگه پول بلیط هواپیما گرفتن تا ایران رو داری.شما که تا شمال کالیفورنیا هم نمی توونید برید.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::roftegar - دوسلدرف، آلمان::]. جنابعالی اگر مالیات پردازی و از پول جیب امثال من آویزان جاب سنتر نیستی به پول زور ماهیانه 17 یورو رادیو وتلویزیون آلمان معترض باش .تلویزیون رادیوئی که پنج دقیقه اش هم قابل دیدن نیست.یا به پولی که هرماه به زور باید به آسیب دیدگان یهودی جنگ جهانی دوم وبازسازی شرق آلمان تاوان بدیم.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::hamid swed - مالمو، سوئد::]. تو رو خدا این اداها رو بذاژ برای بچه محله های ندیده ات توو ایران وحومه.استکهلمتون رو دیدیم.آخه کسی که دستش به دهنش می رسه مالمو زندگی می کنه.اگر صدقه سری گرانی کپنهاک نباشه کلی خونه ها توو مالمو بی مشتری می مونه.هروقت دستت به دهنت رسید وتونستی کپنهاگ که نه استکهلم یا حداقل یوتبوری زندگی کنی واسه من دوسلدورفی از این اداها دربیار.آخه جلوی قاضی وملق بازی؟
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
۴۹
sarbaz007 - المان، آلمان
ما بیشتر بدیم اونا اختلاس کنن ، ما هم مثل گوسفند بگیم بههه، هممون دارن سر کیسه می‌کنن
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::hamid swed - مالمو، سوئد::]. من اینجا نشستم که تو وامثال تو رو سکه یک پول کنم که ادای خوشبخت ها رو می خواین دربیارین.حضرتعالی که با هر تصمیمی که دولت ایران میگیره پول نفت پول نفت می کنی تا حالا به مخیله ات خطور کرده که به عواض 54 یوروئی پل مالمو اعتراض کنی؟البته اگر مالیات پردازی ونون گدائی از پول مالیات دیگران دریافت نمی کنی.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
دولت دزد ؛ نظام دزد با اینکار ملت را میخواهد زندانی کنه و اجازه خروج را بگیره ۷۵۰۰۰ تومان هم پول زور و دزدی بود ۲۲۰۰۰۰ تومان که دیگه نهایت دزدی و مبالغ بعدی تا ۴۰۰۰۰۰ تومان را نمیدانم چه نوع دزدی باید نامگذاری کرد. مردم بی غیرت قیام کنید و دست داعشییان ایران خود را رها کنید.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::sama128 - شیراز، ایران::]. کسی که خارجه اگر دردش میاد تشریف نبره ایران.اونی هم که از ایران میاد بیرون و می خواد بره فرضا ترکیه فکسنی یا هرجای دیگه واسه نیم لیتر آب معدنی یک دلار پول بده عوارض خروج از کشورم باید بتونه بده.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::sarbaz007 - المان، آلمان::]. ساناز جان.شما سعی کن اینجا مالیاتت رو بدی و اعتراضت رو بذار واسه همین جا که داری مالیات میدی.سعی کن دلیلش رو پیدا کنی که تو چرا باید برای جنایت هائی که در جنگ جهانی دوم کردی !؟غرامت بدی.اگه ایران مالیات نمی دی لطفا دهنت رو ببند.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::sarbaz007 - المان، آلمان::]. شما ایران نه برو نه بده.همینجا بمون وبده اعصابت راحت تره.یا برو دبی وآنتالیا.البته اگه شرایطش رو داری.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان: دوست ارجمند. با انسانها و همنوعانت با تحقیر و اهانت صحبت نکن. چند وقتی هست که ما کمتر و کمتر فحاشی و اهنت در سایت میخوانیم و این خودش برای ما نوعی تکامل است. نگاهها فرق دارد. شرایط انسانها همواره ثابت نیست. تو انروز کار داری، فردا بیکار میشوی. من امروز بیکارم، فردا شاغل میشوم. مالیات و نحوه توزیع یا خرج آن در ایران و در شرق با نحوه توزیع آن در آلمان و غرب یکی نیست. اینجا به سختی میشود پولدار شد چرا که سلامت اقتصادی بیشتر است. برای پولدار شدن کشوری مثل ایران بسیار مناسبتر از کشورهای اروپائیست، چرا که اقتصاد در ایران بیمار است و فساد بیداد میکند. اینها همه مطالبی هستند که اگر دقت کنیم و عمیق ببینیم محتاطتر و با درایت بیشتر به آنها پرداخته و در موردشان نظر میدهیم. افزایش این عوارض جدن شرم آور است. برای مادر پیر من، چنین هزینه هایی سنگین است و قطعا کمتر برای دیدن ما فرزندانش که نمیتوانیم به ایران برویم خارج خواهد شد. ما فاسد نیستیم پس پولی نداریم.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. دوست عزیز.حقیر ودون مایه هستن وقابل اهانت حتی شیشه بطری.طرف ایران پزشک بوده اومده پناهنده شده .مدرکش مورد تائید وزارت بهداشت آلمان نیست شده بهیار سرای سالمندان.با حقوق بخور ونمیرش یک خونه فکسنی توو پائین شهر یک شهر ارزون نزدیک ما کرایه کرده ویک ماشین اپل ده پانزده سال قدیمی خریده.کسیکه بنا به اعتراف خودش از در سرای سالمندان توو ایران رد میشد حالش خراب میشد .بعد همین دکتر می آد برای من از رضایتمندیش از زندگیش یاوه می بافه.چند وقت پیشم عیالش ازش جدا شد وآقا همیشه پیش یکی از رفقای ماست برای پول قرض گرفتن.اون یکی خلبان اف چهارده بوده الان بعد از بیست سال توو قسمت جابجائی بار فرودگاه دوسلدورف کار که چه عرض کنم حمالی می کنه.بیست سال پیش که اولین بار دیدیمش می گفت بخاطر موفقیت بچه هاش اینجاست.پسرش راننده تاکسیه ودخترش زن یک کیوسک دار اهل آناتولی.حقیرن برادر.مگر حقارت وزبونی شاخ ودم داره.اینها صبح تا شب توو جامعه دارن تحقیر میشن .بذار یکبار هم یک ایرانی خوار وخفیف ترشون کنه.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. سیستم ایران متاسفانه سرمایه داریه .مثل آمریکا وروسیه وحتی هند.چون سیستم مالیاتی درستی نداره. تفاوت در اینجاست که من هنوز آمریکائی ندیدم که باوجود فقر ونکبت مشابه وبدتر از ایران دم به ساعت چ...ناله کنه.در آلمان وبلژیک فرق طبقاتی کمتری هست.اما نمی دونم آیا اینم درسته؟منی که پدر صاحب بچه ام در اومده وبا بدبختی درس خوندم وغذام رو توو ماشین خوردم وچرتم رو توو قطار زدم وشب نخوابی کشیدم وتن تن کتاب رو از انبار بردم توو کتابفروشی وبرعکس و پنج طبقه بدون آسانسور غذا می بردم در خونه مردم تا درسم تموم شد وشغل پیدا کردم سطح زندگیم همونیه که سطح زندگی همکاران سابق راننده تاکسیم بوده وهست.آخه این درسته؟این عدالت اجتماعیه؟
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. عشقی چی چی مشکی! من حداقل سالی سه بار میرم ایران. مگه همه مثل تو هستن که دستاشون رو جهت پوشاندن عورتین گرفتن عقب و جلوشون از مملکت اومدن بیرون. صد تا مثل تو سوشیال خور رو میخرم ازاد میکنم. شما برو فعلا برای ماهی ١٧ یورو پول تلویزیونت یه دو دور بیشتر مسافر بزن.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
اینهایی که نظر منفی میدن و از این دزدی آشکار طرفداری می کنند یکی اینکه با شرف و انسانیت و حق آزادی و انتخاب خداحافظی کردن دوم اینکه دوست دارن ملت بدبخت ایران مثل مردم کره شمالی بدبخت و زندانی بشن البته بدبختر و زندانی تر. تف به غیرت بی غیرت ها
‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان: من نفهمیدم اینها که در مورد دیگران گفتی به شما چه ربط و دخلی دارد؟ وقتی عرض کردم ایدئولوژیک هستی یعنی همین. نگاه خط کشی شده به مردم و زندگی داری. به آن اسب آتش هم گفتم و بدون وقفه به مردم ایران میگویم: گفتن ساده دو کلمه بمن چه را در مورد زندگی دیگران یاد بگیرید. میرزا جان شما آلمانی، همسرت آلمانیست، چطور هنوز درک نکرده ایی که زندگی دیگران و نحوه گذران آن به شما مربوط نمیشود؟! آنوقت از تتلو و آنکه در ایران است چه انتظاری میشود داشت؟! دوست من اینها اگر در خانه ات را زدند، در را باز نکن. شما هر سختی که کشیدی برای خودت کشیدی. اینهمه تخم کینه و نفرت نکاریم. هر کس حال و روز و شرایطی دارد. بنده هم سالها پیش چنین مواردی را در بین ایرانیان دیدم و آزرده شدم. اما فقط و فقط خودم را در کل کنار کشیدم و درک کردم که نمیشود با اینها رابطه سالمی برقرار کرد. به همین سادگی. اما توهین و تهمت و افترا و ایراد گرفتن از نحوه زندگی دیگران بهیجوجه کار یک آدم سالم نیست. بمن چه که چه کس چه کرده، چه میکند و چگونه زندگی میکند. باید به این دو کلمه بهای بیشتری داد.
‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
من فقط گفتم شک دارم عدم وجود فرق طبقاتی درست باشه.همین.ضمنا خدا نکنه من آلمانی باشم.
‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. عقل کل.نکته سنج .باسواد.پولدار.سه بار سالیانه ایران رونده.کسیکه حقوق بیکاری وسوشیال بگیره که ماهی 17 یورو نمیده که دردش بیاد.ای نکته سنج.آقا پولداره.شب خیز.کامران اتابکی.اونیکه دوردور با تاکسی می زنه دیگه سوشیال بگیر نیست.عقل کل.شما برای عوارض که اگه سه بار به قول خودشب خیز مابت به ایران بری ودر صورت سه برابر شدن 150یورو برای سه بار باید عوارض بدی دردت میاد وپول نفت پول نفت می کنی.بعد به من معترضی که چرا معترضم که تو کشوری که دارم حدود بیست ساله مالیات میدم چرا باید سالی بیشتر از 200 یورو یا همون ماهی 17یورو شهریه رادیو وتلویزیون بدم که اصلا نه می بینم نه می شنوم؟
‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. آره ماهی 17 یورو یعنی سالی دویست یورو پول زیاده وبهم فشار میادوبهش معترضم.چون اینجا مالیات می دم.تو چی سالی 45 یورو ودرصورت سه برابر شدن حدود 140 یورو اگه امریکائی وار خالی نبندی وواقعا از کالیفورنیا خارج بشی وبری ایرانی که بعید می دونم تا حالا مالیات داده باشی دردت میاره؟واقعا چی اونجا به خوردشما جماعت برنامه های ماهواره ای ساز وبقیه امریکائی ها می دن که اینقدر بی منطق وتهی مغز میشید وابعاد گوش همه مردم دنیا رو اندازه گوشهای وسیع وفراخ خودتون می بینید.
‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. با سواد .نکته سنج.اگه توان فهم وقوه تجزیه وتحلیلت داشتی می فهمیدی که من که خودم گفتم یکی از شغل های دوران تحصیلم رانندگی تاکسی بوده.بعد تو تهی مغز شب خیز با استناد به شغل رانندگی تاکسی مثلا می خوای لپ هام رو قرمز کنی.ای عقب مانده دنیا ندیده سه بار ایران رو.تو که راست میگی سالی سه بار میری خارج از ال ای؟ایران رفتن بخوره توو سرت.تو وشب خیز وکتی گفتید ما هم باور می کنیم.برو سر به همبرگرات بزن.انگار ما نمی دونیم چه فلاکتی اونجا میکشید که از بیست وچهار ساعت خدا بیست وپنج ساعتش دنبال بریدن گوش این واون مخصوصا ایرانی جماعت هستید.ببندید اون گاو گند چاله دهان یاو گوتون رو.سه بار میره ایران.زکی.
‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. جمعش کن این بساط شامورتی بازیت رو.صدتا کیو می خری می فروشی.این لافهای گتوئیت رو بذار واسه همپالکی ها وهم بدبختی هات.زمانیکه تحصیل می کردم نزدیک دانشگاه توو یکی از ارزونترین محله های شهر ارزون نشین اسن خونه ای داشتم بیست متری که دوتا اتاق ازش درآورده بودن.تمام اون منطقه بی پول نشین همه مدعی بودن کلی پولدارن وصدتا می خرن ومی فروشن.باورشونم میشد که همه باورشون می کنن.توو کار تاکسی هم دیدم هرکی بار علمی ومالیش سنگین تر بود هیچوقت ادعای خرید وفروش صدنفر که هیچی یکنفر هم نداشت.به تجربه دیدم آدمهائی که لافهای احمقانه می زنن به شدت قابل ترحم وبدبختن.
‌سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • مشاور فرمانده سپاه می‌گوید حدود ۲۰ جنگنده اف۳۵ اسرائیل را نابود کرده‌اند
  • عیادت نمایندگان خامنه‌ای از سفیر ایران در لبنان؛ چهره امانی در عکس‌ها به‌طور کامل مشخص نیست
  • رئیس بسیج جامعه پزشکی ایران: زوج‌هایی را که قصد سقط جنین دارند شناسایی می‌کنیم
  • رأی‌گیری کابینه اسرائیل در مورد «حمله تلافی‌جویانه احتمالی علیه ایران»
  • عکس روز: گاف ملی‌پوشان با انتشار نقشه ایران بدون دریاها و خوزستان و بخشی از فارس
  • شبکه اسرائیلی «کان ۱۱ نیوز»: ایران یک‌سوم موشک‌های پیشرفته خود را در حمله به اسرائیل مصرف کرده
  • داریوش اقبالی در کنسرت وین: در کوله مهمات سربازان خارجی، آزادی برای سرزمینی دیگر وجود ندارد
  • (تصاویر) کیف‌های لاکچری سحر دولتشاهی با قیمت‌های باور نکردنی
  • هشدار درباره تلاش ایران برای ترور و خرابکاری در بریتانیا،تهران اتهام MI۵ را رد کرد
  • ترس و نگرانی جمهوری اسلامی از همکاری نظامی کشورهای عربی با اسرائیل و «افزایش تولید نفت»
  • +546شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +415پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +333یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +250سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +235‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +232نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +224وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +216ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +211کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +188حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله