هشدار اسرائیل: ایران نباید به جولان نزدیک شود.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
baba bekheyal - اسپارت، ایران
وقتی‌ برنامهای حزب اله‌ در لبنان پیاده بشه. بعد اسرائل رو تو بلندهی جولان پیاده میکنند. آینده نشون میدهد.
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

ایول پس واقعا قراره اسراییل از صحنه ی روزگار محو بشه . ایشاللا اون روز نزیکترو نزدیکتر بشه . مطمٸنا بعد از نابودی قوم منحوس جهود دوباره دموکراسی و آزادی به خاورمیانه برمیگرده .
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

احساسات را کنار بگذاریم و مانند سیاستمداران آلمان و کشورهای اروپایی، فقط بفکر منافع کشور خودمان باشیم.به صلاح ایران است که دوست آمریکا و اسرائیل باشد.بجای فحش و دشمن تراشی بیآئیم با اسرائیل دوست شویم تا کشورمان آباد و ثروتمند شود.ایران تنها دشمنی که داردبی عقلی خودش است. از آخوندگردن کلفت کهریزک نژاد بپرسی چی از جون اسرائیل میخواهی؟ جواب میدهد؛ ما خواهان آزادی مسجد حضرت عمر (ع) ملعون هستیم.خودمان هم نمیدانیم اگر مسجد عمر آزاد شود باید خرابش کنیم یا آنرا بعنوان مکان مقدس بشمار بیآوریم. اما یک چیز مشخص است محمد با تغییر قبله از بت المقدس به سمت مکه علناً اورشلیم را به یهودیان واگذار کرد و پذیرفت که آنجا مال پیروان حضرت موسی است.
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
۵۴
ernakola - تهران، ایران
ترس کاملا مشهود است !!
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
کشورنوپا و کوچولوی اسراییل یک تنه همه مسلمونای مصرفگرا و عقبمونده را حریفه
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
رژیم ایران فاسد، پست، بد، همه اینرو قبول داریم. ولى مگر بلندیهاى جولان ارث باباى صهیونیستهاست !؟ همش دزدى و غصبیه ! وقتى کک میوفته تو تومبان اسرائیل خیلى دیدنى و جالبه ! این دوستى که میگه دوستى با اسرائیل به نفع ایران هست و تو خواب و خیال ایران با این دوستى آباد و ثروتمند میشه، این اسرائیل اونقدر پست و کثیفه که واسه بزرگترین ساپورت و کمکش آمریکا هم جاسوسى میکنه! این چه جور دوستى میتونه باشه !؟
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴
۳۴
SANAZ YASNA - پاریس، فرانسه
خانواده سلطنتی انگلیس و اشرافیت دور و بر ان , ثروتمندان امریکایی و اروپایی روی هم تنها پنجاه درصد از جهان متحد ثروتنمندا رو تشکیل میدهند پنجاه در صد بعدی نه برای یهودیان اسراییل و جهان بلکه برای صهیونیستهاست. صاحبان این جهان از جنس پول برای پیشبرد هداف خود که همانا تصاحب کلیت این جهان هست به نزدیکترین کسان خود رحم نمیکنند چه رسد به دیگر مردمان که اصلا از نظر اونها جزو موجودات انسانی قرار ندارند اونا فقط یه برده هستند . حالا با این اوصاف که واقعیت داره از جهان ثروتمندان انتظار استقلال و ازادی داشتن سادگی محض است. دنیای ثروت تنها حرکتهایی رو استقبال و پشتیبانی میکنه که با اون در یک راستا باشه مثل دین و مذهب که فقط حرکتهایی رو پشتیبانی میکنه که با اون در یک راستا قرار دارند در غیر اینصورت ثروت م دین مقابل هر حرکتی خواهند ایستاد . دین مخالفینشو بنام الله از دور خارج میکند و جهان ثروت با روش بایکوت نرم و تحریم نهم بنام خقوق بشر و دمکراسی خودشون. هیچ فرقی بین اخوند و اون صهیونیست و تریالدر های غربی که برای پیشبرد اهدف خود اگر لازم باشه میلیونی کشتار میکنند نیست همشون یک جنسند .
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران
اسرائیل خودش اونجا چیکار می کنه؟
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::Pezhman - وین، اتریش::]. در ذات سیاست اخوند نیست مردم به رفا برساند ! اخوند هرگز تلاش نخواهد کرد وضع زندگی مردم را روبه راه کند بلکه کوشش خواهد کرد که مردم در بحران اقتصادی گیر کنن تا ناچار شوند بیشتر برای یک لقمه نان شب و روز بدوند هر چند فشار اقتصادی و رفاهی کشور بیشتر باشد , اخوند هم بیشتر حکومت خواهد کرد.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
۵۳
Pezhman - وین، اتریش
دوستدار - استهکلم، سوئد. دوست گرامی بسیاری از مذهبی ها فهمیدند حکومت خمینی کذاب، یک فاجعه بود.اینها را برای اراذل و اوباش سپاه پاسداران و متجاوزین به دانشجویان پسر در کهریزک بیان نکردم.بلکه طرف من قشر اکثریت هم میهنانمان است که متاسفانه برخی تحت تاثیربمباران تبلیغاتی ملاهای جنایتکار قرار گرفته اند.
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد