واکنش به سخنان ترامپ؛ حمایت از خلیج فارس، اختلاف بر سر نقش سپاه پاسداران.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
karkas - اصفهان، ایران
ا،س،ه،ا،ل طلبان که به ایران و ایرانى خیانت کردند و داشته هاى اتمى را دو دستى به آمریکا و غرب دادند!! تف ! روحانى مچکریم! حالا باید سر موشک ها گفتگو کنید! تف!
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
بهتر است که خوک, سگ وبدترین و خونخوارترین حیوان روی زمین باشی ولی پاسدار, بسیجی و حزب اللهی کثیف و نجس نباشی و این تروریست کوتوله و اربابانش هیچوقت از خوردن سیر نمی شوند, معلوم است که اینها از نسل خلیفه قاتل ....و ریاکار و دروغگو هستند. لعنت به ....خمینی ملعون و خامنه ای و سپاه و بسیج و حزب الله جنایتکار و ادمخوار.
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۸
۶۴
سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
انتخاب واژه ی مجهول خلیج ع ر ب ی توسط ترامپ یک سیاست روشن از برانگیختن اتش خشم میان ایرانیان و عربها بود، کاری که اخوندا سالهاست برای نفرت افکنی دارن انجام میدن و دو ملت همسایه که بالاخره با وجود هزاران اختلاف فرهنگی ایجاب میکنه در کنار هم باشن و برای حفظ منطقه با هم همکاری کنن .اون تمام حرفهاش درست بود به جز این سخنانش . ما چطور میتونیم سپاه تروریست پرور رو یک نیروی مردمی بدونیم؟ مگه ندا اقا سلطان و سهراب اعرابی و ستار بهشتی از همین مردم نبودن ؟ به نظر من سخنان اون نگاهی فرامنطقه ای داشت تا چندین ملت رو به جان هم بندازه اما این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم ، همه اقوام و زبانهای منطقه در کنار هم برای ازادی منطقه از شر سپاه و شر دولتهای استعمارگر یک دست بشیم مردم ایران و منطقه نه زورگویی و دخالت سپاه در سرنوشتشون رو قبول میکنن و نه به استعمارگرها باید بیشتر از این اجازه فرصت طلب داد ، این مهم هنگامی محقق خواهدشدکه بپذیریم همدیگر رو با هزاران تفاوت و سلایق مختلف تحمل کنیم و دست از نژاد پرستی برداریم
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::] سخن زیبا و منطقی شما مخالف ندارد.امیدوارم خودت هم بهش معتقد باشی .چون برای مسلمانان دروغگوی و خدعه( بقول خمینی )از اصول دین است و مباح و حلال ! امیدوارم با صداقت این کامنت را نوشته باشی.برای ما ایرانیان راستگویی و صداقت هدف است.
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
۶۴
سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
[::iran2015 - وین، اتریش::]. ببین اقا ، من که با کسی پدر کشتگی ندارم ، به عنوان یک تحصیل کرده در رشته علوم سیاسی سعی میکنم واقع بینانه در مورد رخدادهای منطقه سخن بگم، اما شما هم یاد بگیر و این همه به مسلمانان توهین نکن و به مسلمانان به عنوان اکثریت جمعیت خاور میانه احترام بزار در مورد اقای خمینی جلاد گفتی، از نظر ما ( جامعه بزرگ اهل سنت و جماعت ) ایشون به هیچ وجه مسلمان نیست و در مورد دروغ خدمتت بگم که در دین رافضی ها تقیه اصلی از اصول دینه و اونها معتقدن نه دهم دین اونها تقیه هست پس بین دین ما و اونا تفاوت قائل باش
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +442شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +278رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +260یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +245پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد