"پیشروی نیروهای عراقی" در مناطق تحت کنترل کردها در کرکوک.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
کردها همان کاری کردند که مردم ایران سال 57 کردند. مثلا خودمختار نبودید که بودید. نفت مفت استخراج نمیکردید که می کردید. دیگه چه مرگتان بود.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
شیعه های عراق چی از جان کوردها میخواهند ؟ اگر شیعه ها هم همان هدف صدام حسین را داشته باشند پس کوردها به هیچ چیزی با از بین رفتن صدام حسین بدست نیاورده اند. کوردها دیگر نمی توانن زیر قانون و افراد عرب زندگی خودشان را بگذارنن و باید با تمام هستیشان در راه ازاد ماندن کوردستان قوربانی های کوچک و بزرگ بدهند تا اینبار از شر عرب شیعه نجات می یابند چون شیعه ها خطرناکتر از عربهای سنی هستند سنی ها اشکارا سر میبرند ولی شیعه ها بطور مخفی و با پنبه انسانها را نابود میکنن . همه دنیا تجربه حکومت شیعه گرا ایران را در اختیار دارن امیدوارم چنین حکومتی در هیچ جای دنیا به قدرت نرسند. ملت کورد تصمیم جدی خودشان را گرفته اند چون عربها برای خدمت به کوردها نیروهایشان را به کوردستان نمی فرستند بلکه برای طمع و به غارت بردن چاه های نفت و معادن خاک کردستان و سرکوب ملت کورد به کردستان نیروکشی میکنن.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
۴۹
Robinsson77 - استکهلم، سوئد
الان رفقای ضد کرد میان از خوشحالی شیلنگ تخته ول میدن، اما صبر کنین عزیزانم، جوجه رو آخر پاییز میشمرن :-)))
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
۴۵
Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان
از سال 2006 حدود 600000 کرد به کرکوک کوچ کردند برای تغییر در بافت جمعیتی این استان و این روند تا امروز هم ادامه دارد.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
۵۷
چی بگم والا - پاریس، فرانسه

زمانی رو به یاد دارم‌که رییس جمهور ها کلاس داشتند و پرستیژ...الان‌مثل اب خوردن دروغ میگن و مردم‌رو احمق فرض میکنند..به خبر توجه کنید ، گفته شده ‌نیروهای پ ک ک ..و..و از خارج‌از کشور وارد کردستان‌شده و این‌اعلان‌جنگ هستش...یکی نیست بگه‌عمو جان‌شما که اول نیروهای سپاه و ...و..وارد عراق کردید اسم این چیه ؟ اعلام جشن ؟ از جنگ‌و خونریزی متنفرم و امیدوارم این قضیه جوری دیگه‌حل بشه..لطفا دهن‌گشادهای مغز کوچیک دوباره نیان اراجیف ببافند و تخم نفرت و عقده..امسال کرکس ..ایران پلوس امریکا و اسراییل و...
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
به زودی شاهد فرار و کوچ گله ای باد به غبغب اندازه های کرد های کوچ نشین به سمت ناکجا آبادها و کوه و کتل ها خواهیم بود .
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
۳۶
پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک
اون یارو کرده کجا رفت میگفت ما کردها ببریم و. هیولاییم و گرازیم و همتون رو میکشیم هههه کدام سوراخ موشی قایم شدین بازم کلا رفت سرتون چرا اربابتون اسرائیل به دادتون نمیرسه الان؟
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند
هر وقت حق به همه رسید، به کردها هم خواهد رسید
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
۳۳
aram2255 - ایلام، ایران

دوستان کرد زبان عضو سایت ایرانیان انگلستان. با سلام . به عنوان برادر کوچکتان خواهشمند هستم ، توهین ها و بی مهری های افراد فحاش را به دل نگیرید و به هیچ وجه جواب ندهید. خالی کردن عقده و فشار روانی برای افراد داری سادیسم و اختلال شخصیت یک نیاز است که موجب تسکین موقت علائم بیماری میشود. (رجوع شود به کتاب : روانشناسی اختلالات شخصیت نوشته احمد فلسفی) و چه کسی بهتر از کردها برای تخلیه ی عقده . دوست فارسی زبانی میگفت : ما ایرانی ها هر وقت میخواهیم بخندیم به یاد ترک ها و لرها می افتیم. چه اشکالی دارد ما را هم وقت فحش و ناسزا بیاد بیاورند؟
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
۵۸
oghabe - بازل، سوییس

آمریکا بخواسته خودش رسید و ایران را توسط سپاه پاسداران در عراق به جنگ وارد کرد از این به بعدش هم ماجرا عوض خواهد شد.تا آمریکا تصمیم خود را بگیرد.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا

عراق خاک خودشو میخواد. کار بدی میکنه؟
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۳۸
Iran is love - شیراز، ایران

بعضی‌ کردها اینجا می‌گفتند ، جوجه را آخر پائیز میشمارند.‌ها ها آخر پائیز هم معلوم شد.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
۴۱
تورکم - اردبیل، ایران

بابا بیچاره کردها دنبال زندگی و نآن و غذا هستن بارزانی احمق اینارو فرستاده بود جلو که مثلا آرزوی رئیس جمهور شدن را به گور نبره پانفارسها هم سر عقده با عرب و ترکیه هی لنگش کن سر میدادن نمایش تمام شد و کردها باید حالا تقاص نادانی بارزانی را بدن
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
۳۷
Dalahoo834 - کرمانشاه، ایران

[::Fash Guo - کلن، آلمان::]. عرب جان، کوردها برای گرفتن حق خود می جنگند و اگه هم آواره ناکجاآباد بشیم مهم نیست. اما توی عرب پرست که همین الان هم آواره هستید بدون اینکه هیچ کاری واسه مملکت خود بکنید. البته که شک دارم که ساندیسی نباشی
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
۴۹
Robinsson77 - استکهلم، سوئد

[::Iran is love - شیراز، ایران::]. پاییز یکی دو روز نیست که آدم دلش رو بهش خوش کنه، شب دراز است و قلندر بیدار. اگر اتحادیه میهنی خیانت نمیکرد، همچین داستانی پیش نمیومد، هیییچ جنگی اتفاق نیافتاد چون فقط یه معامله کثیف بود. در ضمن یادت نره، موصل و شنگال و کرکوک و طوز خورماتو و . دست داعش بودن عزیزم، اونم نه دوروز،به سال کشید، اما بالاخره پس گرفته شد، پس پاییز دو روز نیست ؛-)
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

[::Robinsson77 - استکهلم، سوئد::]. بسه دیگه آخه تا کی هارت و پورت تا کی توهم تا کی زیاده خواهی. باید حتما نسلتون منقرض بشه تا بفهمید مسجد جای ول دادن نیست! این شهرهایی که گفتی آخه کی مال کردها بوده که الان ادعای آزاد کردنش رو دارید. حالم دیگه از شخصیتتون و افکارتون و توهماتتون و زیاده خواهیهاتون و هارت و پورتهاتون بهم میخوره.
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
۴۴
behran - کردستان، ایران

[::oghabe - سنت گا لن، سوییس::]. دوست گرامی، تحلیل کوتاه شما پیش درآمد یک سری تحلیل و فرضیه بسیار جامع و وسیعیست؛ حضور نیروهای ایرانی در این جنگ، بدون شک در دراز مدت به ضرر منافع سیاسی و نظامی آن منجر خواهد شد؛ فقط باید بگم این تازه سحرِ شبی به درازای یلداست!
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۷
۴۵
sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

من نمیدونم چرا ما ایرانیها خودمون تا کله تو باتلاق جمهوری اسلامی و دین خرافاتی عرب گیر کردیم و یادمون رفته همین ملته عراق ۸ سال جوونای مارو کشتنت حالا بعضیها انجاشون میسوزه که چرا کردهای میخوان از این عرب‌ها جدا شن! به خدا لیاقتتون همون جمهوری کثافت اسلامی هستش.
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

[::Robinsson77 - استکهلم، سوئد::]. الان شما باید به کار سرشماری و شمارش جوجه مشغول بشید
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
۴۲
rahjoo - بابل، ایران

[::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::]. آمارو از کجا آوردی.منبعشو بگو .دیدی شهر شلوغه تو هم هفتیر کش شدی ؟!!نه پانچه بگو
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان

اطلاعات بلغوری خودتون رو بی جهت به علم و تاریخ تعمیم ندهید !! کردها مردمی کوچ نشین بوده اند که زیر سایه کشورهای دیگر زندگی می کردند حالا از هول حلیم افتادند به دیگ و مثلا میخوان کشور داشته باشند !! عراق حقش هست که از تمامیت ارضی کشور ش دفاع کنه و این مشروع هست !! از طرفی مگر صرف وجود یک مردم در منطقه می شود ادعای استقلال کرد اون کردها که فاقد هرگونه پیشینه تاریخی هستند و از طرفی دوستان کم لطفی نکنند و از اصطلاحات من درآوردی خودداری کنند پان فارسی واژه ای مهمل است و کسی هم از عرب دفاع نمی کند بلکه هویت ایرانی و مرزهای ما در تهدید هست و کردها خائن به ایران بوده و هستند که بخشی از اونها به گروه تروریستی پژاک و بخشی هم به داعش عرب و اسلام خونریز گرایش دارند !!. و این موضع گیری صرفا با تمامیت ارَضی ایران و خیانت آشکار و پنهان کردها و عدم وفادا ری به ایران مربوط می شود .
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان

داریم رشادت کرد ها رو در کرکوک می بینیم که گله گله با ماشین در حال فرار هستند . کرد های اروپا میتونم از سکس و الکل و خوشگذرانی صرف نظر کنند و تشریف ببرند واسه جنگیدن !!!!. و اینجا ننشینید و بگید انگشت کن !!
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۵۸
oghabe - بازل، سوییس

[::behran - کردستان، ایران::]. مرسی‌ از توجه شما،بله همانطور که میدانید سیاستهای ترامپ در قبال حکومت آخوندی اگه یه نیرنگ سیاسی نباشه ،در طول زمان یک فاجعه عظیمی را باید در انتظارش بود که پیامدهایش دامان ایران و ترکیه و شیعه‌ها را خواهد گرفت و این فرایند بیشک کردستان را بپیش خواهد برد.البته اتحاد احزاب کردی هم ضروریست.امیدوارم منظورم را گرفته باشید.
‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
۴۶
sikan - موناکو، فرانسه

. اخر پاییز که بدتر شد فکر کنم زمستون دلاوران پیشفرار به قطب برسند
‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +442شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +278رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +260یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +245پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد