هشدار روحانی به آمریکا و حمایت قاطع از سپاه پاسداران.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

کاشت ترامپ سپاه پاسداران را در لیست سازمانهای تروریستی قرار میداد , انگه می دیدیم این سپاه تا کجا می تواند اسیب به نیروهای امریکا در خلیج فارس بزند و چه واکنش دیگری بر علیه امریکا انجام میدهد ؟
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا
همین الان سری به سایت تابناک بزنید هنوز خبرش هست "۲۳ درصد ایرانیان به مشکلات روانی دچارند!" این آمار وحشتناک نتیجه حدود۴۰ سال حکومت دزدی و ستم داعشی شماست! نتیجه اعدام در وسط میدانهای شهر است. نتیجه شهید پروری و شهید کردن و شهید شدن است! مرگ بر جمهوری داعشی اسلامی سرطانی شما!
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
۸۴
mok432 - تهران، ایران

نظام تدبیر و امید تبدیل شده به نظام تهدید و انتقام جویی،یکی‌ نیست به داد مردم ایران برسد از دست این آخوندهای دزد و بیشرم
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
۷۰
senator x - تهران، ایران

حسن روحانى اگر تو از سپاه قاتل و دزد و قاچاقچى، هراس و ترس دارى، آمریکا و دنیا ،ترس ندارد. همین سه روز پیش فرمانده سپاه پاسداران کرمان، نماینده مجلس کرمان را تهدید میکرد، لعن و نفرین و نفرت بر آن کس که این سپاه لعنتى را افتتاح کرد
‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
در رژیم شیعه داعشی حاکم بر ایران تمامی رِِئیس روسا، فرماندهان ادمکش وتروریست سپاه، یسیج ادمخوار ، اکثر کسانی که به عنوان نماینده در طویله حکومت مشغول نشخوارند، روحانی جنایتکار ...... بی بته ، ادمخوارهایطویله نگهبان وووووو همه بدون استثنا ادمکش، جانی،تروریست، فاسد، دزد و بی بته و بی اصل ونسبند.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
۵۸
liberté - مونترال، کانادا

[::Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا::]. جمهوری اسـ... رفتنی است و این شکی درش نیست. ولی اینکه امثال شما خودفروشان ملت ایران را نشانه میگیرید و خود تخریبی میکنید و از ماست که بر ماست سر میدهید نهایت نامردمی و مزدوریست. ما مردم ایران روانی نیستیم. در آمریکا هم طبق آخرین آمار 23 درصد مردم مشکلات روانی دست پنجه نرم میکنند (منبع: هافینگتون پست، نیوزویک و ...). همه جای دنیا این یک نرم است. در تمام کشورها از هر 5 نفر 1 نفر با مشکلات روان شناختی مواجه هستند. از کدام لابی ضد ایرانی پول میگیری تا مردم ایران را تحقیر کنی؟ از آخوندای عراقی و لبنانی که ایرانیان را در بند کرده اند؟! یا پسر عموهای سعودی و اسرائیلیشان که دنیا رو به ورطه تباهی کشوندن؟! شرم کنید انقدر تف سر بالا نندازید! به جای این خود فروشی و عقده خود کم بینی و خودزنی مشت ها رو گره کنید و این اجنبی های دزد ادیان ابراهیمی رو از کشورتون بیرون کنید.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲
۵۴
cardenas - تهران، ایران
خدا میدون چقدر جنایت کرده این سپاه پاسداران، و چقدر فساد و دزدی و آدمکشی. مگه شکی هم کسی داره سپاه تروریست نیست؟ هر کی غیراز این بگه یا احمقه یا خودش مثل سپاه فاسد و دزده.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷
۵۴
cardenas - تهران، ایران
سپاه پاسداران خیلی زوتراز اینها باید تو لیست تروریستها قرار می گرف. ۳۹ سال تاخیر داشته آمریکا. سپاه پاسداران مثل آخوندا ننگ ایران و مردم ایران هستن. لعنت به هر دوشون.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
نفسش از جایِ گرم در میاید، پشتش گرم است و توپش پر. تا کنون اتحاد اروپا و روسیه از این نظام این روزگار را بر سرِ ایران و دنیا آورده است، و این راه ادامه داشت تا اینکه خداوند تبانی سیاست را سرنگون کرد و دمکراتها به زباله دانِ تاریخ سر نگون شدند نقش‌هایشان به همراه اروپا و روسیه نقش بر آب شد. و اکنون کوری عصا کش کوری دگر، قسم حضرتِ عباس و دمِ خروس و مردمی که آموخته جنگ‌هایِ زرگری این نظام کذاب شده رسم حقیقت را فراموش کرده اند.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +435شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +251یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +192پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد