طرح سؤال از وزیر اطلاعات در مجلس درباره "بولتن‌های محرمانه".

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
کلا توی ایران هیچ رازی رو نمیشه نگه داشت. آقا یه فکری تو فکرت میاد همسایه ات خبر دار میشه جل الخالق آدم واقعا پشماش میریزه
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان
سئوالی که پاسخش روشن است . چه کسی امین تر و مطمعن تر از دختر لاریجانی سراغ داری.! هم دختر سیاستمدار است و هم کار سیاسی انجام میدهد و هم با دوستانش شر میکند.! کشور گل و بلبل فقط یک پروانه کم داشت که آن هم اضافه شد. خدا را شکر که هنوز روزنه ها باز است و مردم بانفس کشیدن حد اقل زنده مانده اند.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
این یه جلسه در مورد جاسوسی دختر صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه ست !. علوی وزیر اطلاعات هم با دستمال به دست به تملق و چاپلوسی صادق لاریجانی پرداخت و همه چیز رو منکر شد . ولی حقیقت ایت جاسوسی ابعاد گسترده تر از یه بحث رسانه ای دارد !
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
۴۶
فیل دانا - برایتون، انگلستان

این دقیقا خلاف این خبر بود که میگه :. "وزیر اطلاعات ایران اتهام جاسوسی «فرزند رییس قوه قضاییه» را تکذیب کرد". در واقع این سئوال آقای صادقی مهر تائیدی بر این است که کسی از اقوام این افراد که دسترسی به این اطلاعات دارن داره از این اطلاعات سوءاستفاده میکنه و باعث نگرانی شده. حالا این سئوال پیش میاد این برادران لاریجانی چی میدونن ( که البته حتما کلی اطلاعات محرمانه دارن ) که با افتضاحی که اون برادرشون با سعید مرتضوی درست کرد و اون حسابهای میلیارد ی دادگستری و پرونده زمین خواری و این آخری پرونده زهرا لاریجانی و خیلی چیزهای دیگه، کسی توان پرسوجو از این خانواده را نداره.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
اقای صادقی شما خودشه ناراحت نکن !؟موساد واینتلجنت سرویس همه را از همانجائیکه آورده برمیگرداند.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
۳۸
scandal - برلین، آلمان
یادش بخیر که در TV آلمان که از رئیس سازمان امنیت این کشور سوال شد که "با مزه"‌ترین عملیات جاسوسی شما چگونه بود: که او در جواب با "ریشخند و تمسخر" این اعتراف را کرد، که وقتی‌ ماموران جاسوسی ایران بما کمک کردند که آن سرباز اسراییلی را بعد از چندین سال از اسارت فلسطینی در بیاوریم، که با میانجی گری ماموران ایران و به همکاری ماموران ما به موفقیت رسید و من بخاطر "خوشخدمتی" این خنگان ‌ایرانی، یک کامپیوتر به رئیس اطلاعات ایران هدیه دادم، که آن احمق هم از آن استفاده میکرد و با کوچکترین فشاری به دکمه‌های کامپیتر که او با دیگران در تماس بود، ما در "همان" دقیقه از "راز" و عملیات جاسوسی آنان باخبر بودیم، اسم این شخص Bernd Schmidbauer که رئیس BND در ده ۸۰ تا پایان ۹۰ میلادی در آلمان بود.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند
بولتن‌های محرمانه نظام در سایت آمد نیوز نگهداری میشوند
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
نه دوست عزیز ، فشار از دو سر است ؛ خوش گفتاری وزیر اطلاعات تحت تلقین روحانی است که خودش و برادرش در قوه قضائیه به فساد متهم هستند و از طرفی نوعی معامله با لاریجانی هاست !. اما ابعاد این جاسوسی به زودی رسوایی آفرین خواهد بود و دعوا هم عادی نیست از طرفی احتمال رهبری صادق لاریجانی و از طرفی ریاست جمهوری علی . و فشار پسر خامنه ای که خودش رو آماده رهبری میکنه در این ماجراها موثر است و همزمانی شرکت مجتبی خامنه ای و احمدی نژاد که به عنوان نقش مهم واسه اوست قابل تامل و تفسیر است !
‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.