زندگی مرموز تیرانداز لاس‌وگاس.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

هرچند امریکا دشمن زیاد دارد , متاسفانه بعضی از مردمان خودشان هم رحم به امریکا و مردمانشان نمیکنن و جنایتهای وحشت ناکی را انجام میدهند.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

اینکه قبل از لاس وگاس کجا زندگی میکرده رو مطمئن نیستم ولی ایشون قبل از این خونه اخریش ۱۳ تا خونه دیگه در کالیفرنیا ، تگزاس و فلوریدا داشته و فروخته و در سال ۱۹۹۷ هم یک دفعه اعلام ورشکستگی کرده در ضمن گواهینامه خلبانی داشته و گواهینامه شکار ( هانتینگ ) که در هیچ جا گفته نشده . کاشکی میشد تو‌ این سایت مدارکش رو‌ هم پست کرد !!
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

حالا با روح الله و چنگیز و هیتلر و استالین محشور شده و پوکر بازى میکند.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن

این قضیه مرا بیاد چند قضیه دیگر انداخت که در سالهای قبل خوانده یا دیده بودم. یکیش این بود که شخصی آمریکایی که پزشک بود و سنش هم زیادبود تعطیلات میرفت به آفریقا وپول پرداخت میکرد تا حیوانات بیچاره را با فجیع ترین و ظالمانه ترین شکل ممکن عذاب دهد و شکار کند، بعد از کشتن شیرمشهور، اعتراضات بلند گرفت و فهمیده شد که آقا اختلال جنسی دارد و نمیتواند عمل جنسی را بازنان انجام دهد ازینرو عقده اش را خالی میکند با کشتن حیوانات . قضیه بعدی این بود که شخصی در کره جنوبی به اختلال جنسی مبتلا بود حتی در جوانی نمیتوانست با زنان همخوابی داشته باشد، عقده خود را با دعوت کردن دخترانیکه خدمات جنسی ارایه میکردند به منزلش وفروکردن میله یا جسم فلزی به قسمت های وجودشان فرو مینشاند و از آن لذت میبرد. کره جنوبی حتی فیلمی از این مرد و عقده هایش ساخته است. قضیه سوم این که یکی ازمسائل کمترمعمول در روانشناسی است که بعضی انسانها وقتی به سن میرسند وبه امراض لاعلاج یا بی درمان و پیشرونده مبتلا میشوند میخواهند زندگی خود را پایان دهند تا به مرحله درد وعذاب نرسدو بخاطر عقده ناشی ازآن، شاید زندگی دیگران را هم بیگیرند.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
چه انگیزه ای بیشتر از تشرف به دین مبین اسلام میتواند چنین معجزه ای را بکند.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
امریکائی ها اکثرشون روانی وعقب مانده فرهنگین.اگه غیر از این بود دیوانه ای مثل ترامپ رو انتخاب نمی کردن.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
هنوز از کسی کامنتی درج نشده ولی میتوانم حدس بزنم از این متوهم بلژیکی که بلژیک نیست است.😂الان یک مشت کلمه های بی ربط را به همین میچسباند و فکر میکند جزو ادبای ادبیات است😂بخوانید و بخندید
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
۷۰
senator x - تهران، ایران
در چنین حوادثی من مقصر اصلی را قانون اساسی آمریکا میدانم که خرید و فروش اسلحه را قانونی کرده، چرا؟فقط حفظ منافع سرمایه دار که اهمیت آن از امنیت مردم آمریکا از نظر دولتمردان آمریکا مهمتراست. چرا مدریت و کارکنان هتل تعجب نکردند که چرا یک مسافر ده چمدان همراه دارد؟ و سکوریت هتل کنجکاوی نکردند؟
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. برای همین سال‌ها تو صف انتظار صبر می‌کنین که ویزای این جارو بگیرید و بیایید قاطی روانی ها زندگی کنید؟
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
ترامپ گفته این اقدامی شیطانی بوده،بابا چقدر زحمت کشیدی این جمله رو گفتی. همه چیزو میگی که یه موقع نگن تروریست بوده! سفید پوسته دیگه خدا بیامرز!!
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
آخرش میگن روانی و سایکو بوده و نمیدونسته داره چی کار میکنه مثل اون یارو خوک سفید (برویک)که چند سال پیش تو نروژ 200 نفر هموطنش رو کشت گفتن روانیه ولی بعد تو زندان شد دانشجوی دکترای علوم سیاسی و چند تا ستاره و بیست هم گرفت! اینا چه روانیه سالمی بودن
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
وقتی بیانیه داعش رو شنیدم که گفتن یارو با داعش بیعت کرده و سرباز ماست و مسئولیت حمله رو میپذیریم ،تا ده دقیقه داشتم میخندیدم.داره یواش یواش از این داعش خوشم میاد،طفلی ها خیلی مسئولیت پذیرن
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::iran2015 - وین، اتریش::] تو خوبی بابا-بلژیک نیست؟ بگو بگو که داری گل میگی. خوب زدی تو کلک و پرش،نطقش کور شده ،پیداش نیست.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. من هیچ علاقه ای ندارم آمریکا رو ببینم.از آلاسکاوکوبا و فالکلند گرفته تا همین آتن وسیسیل بغل گوشم.هنوز خیلی جاهاست که ندیدم .شیراز هم تاحالا نرفتم.قشم وکیشم ندیدم.علاقه ووقت وبه خیال تو وشب خیز وحجتی عقده ای برای دیدن وندیدن آمریکا ندارم.دنیا جاهای دیدنی ورفتنی تر از آمریکا داره.جاهائی با تاریخ واصالت وفرهنگ.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. هنوز نگفتی چرا آمریکا جلوی کره شمالی جا زد وکم آورد.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. به قبر هفت پشتم می خندم شغل ودر آمد وکشور امن محل زندگیم رو ول کنم وبیام درکنار همبرگر فروش ها که گوشه به گوشه کشورتون پر از جانی وتندباندی واسلحه کش وتیراندازه زندگی کنم.لابد ادعا می کنی همتون بیژن وانوشه ومافوق موفقید.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. خوش مشرب، مهندس، یه خورده رو جغرافیات کار کن. می‌گی آلاسکا دوست داری بری ولی نمی‌دونی آلاسکا یکی از ایالات آمریکاست؟!
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. میدونم، شما همونجا، کنار آلمانی هایی که هرکدام یک هیتلر کوچک در قلبشان دارند بیش‌تر بهت خوش میگذره!
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
تصحیح.آلاسکا جزئی از آمریکاست.منظور سفر به سیبری بود که اشتباها تو ذهنم آلاسکا اومد ونوشتم.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. زرشک. این که کارت رو بد تر کرد. مردم می‌رن جاهای قشنگ دنیا برای گردش، اونوقت تو دوست داری بری سیبری، یعنی جایی که خلافکار های روسیه رو برای تنبیه به اونجا تبعید میکنن؟ آقای مهندس، مدرکت رو از دست مموتی گرفتی؟
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::] چه بگویم دوست محترم !! کاش این بابای بلژیکی که اصرار دارد بلژیک نیست از این اخلاق بدش و توهین به فرهنگ ایران و تمسخر اولین حکومت دمکرات تاریخ بشر دست بردارد .ما که دشمنی شخصی با کسی نداریم.خوب پدر و مادر و نیاکان ما ایرانی هستند.ما لرها قرآن مان شاهنامه است.با شرافت ایرانی و نجابت آریایی بزرگ میشویم خوب یک خاطره و یک چراغ از تمام این سرزمین باقی مانده،اینم صد نفر فوت میکنند .از علی پرست و عمرپرست و مغولان اردوغان پرست و توده ای و آخوند و مفتی و سایر حیوانات بگیر تا این خل و چل و دیوانه های امروزی.خوب اینها چی میخواهند ؟ همه دارند به فرهنگ ما میتازند.چون ادعاهای مسخره شان زیر سوال میرود.محمدشان که ادعا شرف و عدالت دارد 700 یهو دی را به یک کشته مسلمان گردن میزند.با کورش که مقایسه اش کنی میبینی حتی ارزش چارواداری هم نداد چه رشد به رئیسی یک دین.بله دوست عزیز شرافت که نباشد همه چیز مجاز میشود.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. هیتلر شصت سال پیش گور به گور شد.هیتلر جدید منتخب امریکائی هاست.حالا لابد توقع داری راجع به زیبا بودن سیبری یا آلاسکا باهات بحث کنم مثل بچه مهدکودکی ها.اصل بحث عدم علاقه من وامثال من به سرزمین یانکی ها وتد باندی ها و همبرگر فروشهاست.اینجا خودم وخانواده امنیت شغلی ومالی وجانی داریم.سالی دوبار هم به شعاع هزار وپانصد کیلومتری ده کشور و فرهنگ جدید می بینیم.مریضم بیام آمریکا .چه برای دیدن چه برای زندگی.اینم جواب جنابعالی.حالا سئوال من.چرا ترامپ جلوی مرد کوچک اتمی عقب نشست؟
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
ای مرخصی استعلاجی.لعنت به تو که منو ناچار به مداهنه با سبو کلام کردی.چرا هفت هشت ماهه حوصله کتاب خووندن ندارم.نکنه شبیه پروین ورها وسبوکلام دارم میشم.برم به دنبال ....... باشم اگه قرار شبیه اینا بشم.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. سواد که نیست. اسم من سبکبال هست.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. برای تو متاسفم که سالی دو بار ده کشور جدید را میگردی اما به اندازه یک بچه دبستانی عقلت و برداشتت و نظرت نسبت به مسائل مختلف رشد نداشته و هنوز همان عقب مانگی ذهنی را که در گهواره و کودکی به شما تلفین کردند با خود حمل میکنی و حاظر نیستی دست از کوته فکری برداری و هنوز تحت تاثیر تعلیمات دوران کودکی از روی ترس از اسلام، از حکومت اسلامی جانبداری میکنی.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.