سهیل عربی، زندانی سیاسی: در یک‌قدمی مرگ هستم.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۹
Sepas - تهران، ایران

با درود، چرا جرم این بابا را ننوشته، به هر حال عاقبت وطن فروشی تو همه دنیا همینه شاید بدتر.
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران

ای مردم قیمه خور, حسین زمانتون در زندان ضحاک از بی آبی و گرسنگی شهید شد! خاک بر سر کنید که شما شرم زمانید!
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران

یک عده مثل اون سبک عقل از کالیفرنیا و بقیه سبک عقلان در این سایت که به مردم ایران توهین میکنند و مردم را بی غیرت و گوسفند میخوانند الان چه غلطی برای این زندانی سیاسی و دیگر مبارزان سیاسی که در زندان اوین و دیگر زندانهای رژیم هستند میکنند؟ چند نفر اصلا این متن را خواندند؟ چند تا مثبت به این مطلب میدهند تا بالا بیاید و دیگران هم مطلع بشوند؟ والا اگر الان شورت پای همایونی را می گذاشتند که یک عمر خوشی کرد دست آخر هم مملکت را به باد و تحویل آخوندها داد، صدها مثبت الان گرفته بود و پاچه خواران همایونی و سینه چاکان درباری در وصفش آفتابه به دست در حال چاکری و نوکری بودند و از سر و کول هم بالا میرفتند و به به و چه چه میکردند! وای بر ما که همیشه مرده پرست بودیم و هستیم و قدر مبارزان راستین مملکت را نمیدانیم !!!
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. تو مطمینی که خیلی برای این عزیز ناراحتی ؟ مثلا من که خارج از کشورم برای این زندانی چه کار میتونم بکنم ؟ آیا مطمینی کسانی که به این خزعبلات محرم اعتقاد دارند همه مردم ایرانند؟تو ایران مسیحی ،یهودی ،بهایی, زرتشتی نداریم و حتی سنی های ریشو بی سبیل که مسلمانان واقعی هستند به این چیزها اعتقاد ندارند و شیعه هاهم که اکثریت جمعیت را تشکیل میدهند خیلی هاشون از دین اسلام بیزارند .و شما که اعتقاد داری، کتاب قرانت چقدر به غیر مسلمانان احترام گذاشته ؟ محمد خودش چه بلاهایی بر سر غیر مسلمان که درنیاورد.و ایرانیان که زرتشتی بودند چطوری با بی احترامی و زور به دین دیگری گرویدند!!!
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

اینها همه فقط تا یک قدمی مرگ می روند ، اما ناگهان بطرز معجزه آسایی بهنگام مرخصی از زندان خود را به امریکا و یا انگلیس می رسانند. بعد در کنار تحصیلات دانشگاهی در اروپا و امریکا به دریافت مدال و نشان و تشویق و جایزه نایل می شوند و سپس به تاسیس نهادهای«حقوق بشر» با استفاده از طیف وسیع مدیای فارسی زبان خارج تبدیل می شوند به کارشناس مسایل ایران در رادیو صدای امریکا و بیبی سی و رادیو اروپای آزاد و زمانه و غیره که بطور غیر مستقیم دقیقا منافع گروه اتنیکی فارس و حکومت ایران را تامین می کند مشغول می شوند. اکبر گنجی منوچهر محمدی، احمد باطبی، سیدمحمدعلی ابطحی . این لیست بسیار طولانی است
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
۵۸
liberté - مونترال، کانادا

خوب به گوش باشید شما عرب های لبنانی و عراقی حاکم بر ایران و تمام عمال اهریمنی رژیم خونخوار آخوندی در سراسر دنیا. مهم نیست در چه لباسی باشید. ما شما را شناسایی خواهیم کرد. یک روز ورق بر خواهد گشت و باید مانند جنایتکاران نازی دنبال سوراخ موش بگردید. ایرانی ها به خون شما تشنه هستند. خون فرزندانمان را هیچ گاه از یاد نخواهیم برد. خوب مواظب خودتان باشید.
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۸
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

[::Sepas - تهران، ایران::]. وطن فروش تر از عوامل جمهوری اسلامی مگر سراغ دارید شما؟! مطمئن باشید این حکومت کسی رو اینطور زجر میده که مزاحمش شده باشه. مثل خودشون دل دزد و شاهد دزد و حرامی رو احترام می کنند.
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. مطمین که نه، ولی مطمئن هستم! الان این حرفهای شما مصداق همان خزعبلاتی است که گفتید چون بنده اصلا چیزی در مورد محرم و غیره نگفتم و این آقا هم اتفاقا اتهامش توهین به مقدسات است!!! خواستی برای کسی دیگر کامنت بگذاری خط رو خط شد عزیزم؟ شما خارج کشور تشریف دارید؟ نمیدانستم قم جدیدا خارج کشور محسوب میشود! پس بگو چرا این حوزه علمیه دیگه کلا هیچکس را در کشور قبول ندارد و قوانین مختص به خودش را دارد تو نگو خارج کشور است! اگر قم خارج کشور است حتما آبادان خارج از منظومه شمسی است ;)
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. از شوخی که بگذریم فکر کنم کلا عادت داری در مورد دیگران که نمیشناسی قضاوت کنی و مثل آخوندها حکم صادر کنی شاید بخاطر این است در قم اگر الان زندگی نمیکنی حتما بزرگ و تربیت شدی! بهرحال از من به شما نصیحت اول اینکه کامنتهای کسی مثل من که یکی از قدیمی ترین کاربران سایت هستم را بخوانی و بعد انگشت اتهام به سوی کسی دراز کنی و همون خزعبلاتی که گفتی از قبیل اعتقاد و غیره را به کسی نسبت بدهی. دوم مردم ایران همه معتقد نیستند همانطور که هیچ کجای دنیا مردمش همه معتقد نیستند (مصداق خزعبلات) ولی به دو دسته معتقد که تعدادشون هم کم نیست و معتقدنما بخاطر منافع خود در این حکومت تقسیم شده اند! ولی چیزی که امثال شماها و اون سبک عقل که خارج کشور و جای نرم و گرم نشسته و میگه لنگش کن نمیفهمید این است که مردم اصلا تصمیم گیرنده نیستند این حکومت است که تصمیم میگیرد و این یعنی دیکتاتوری و اگر مردم تصمیم گیرنده بودند که دیگر دیکتاتوری نبود دانشمند همایونی! پس توهین کردن به مردم خود و گیر دادن به اطرافیان نه فقط تف سربالا و اشتباه است بلکه به نفع حکومت و استبداد است!
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. مشکل ما سیستم مملکت است چه در گذشته چه حال و این رابطه مستقیم با خود ما و فرهنگ دیکتاتوری دارد و باید هم اول فرهنگ آن را پیدا کنیم که سیستم بهتری جایگزینش کنیم قبول داری یا فکر میکنی همینطور پاچه دیگران را بگیری کافی است و حل میشود؟ در مورد سوالت که خارج کشور چگونه میتوانی کاری بکنی 1.کمتر به دیگرات تهمت بزن و جای تصحیح دیگران خودت را درست کن که بیشتر به درد شاید آینده ایران بخوری و مایه آبروریزی نباشی. 2. همونطور که عرض کردم جای مثبت دادن به شورت همایونی مربوط به پنجاه شصت سال پیش و به به و چه چه کردن و امثالهم که هیچ فایده ای ندارد، مبارزان امروز بخصوص روزنامه نگاران و هنرمندان و قلم به دستان این سرزمین را یاری رسانید و مثلا اینگونه صفحات را مثبت بدهید و اطلاع رسانی کنید قبل از اینکه جان یک انسان و یک مبارز دیگر گرفته بشود و این یعنی فرهنگ سازی! همینقدر انجام بدی کلی هنر کردی! حالا کجا تشریف دارید تا دقیق بهت بگم کدام حوزه تشریف ببری و چکار کنی؟ :)
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. احسنت. دوستمون در سنگر آلمان با اولیای کفر ( البته مونث ها شون) میرزمند با سلاح کمری . در قم بزرگ شدند ولی حاج آقاشون با تدبیر خاص خود ایشان را پس از حوزوی برای ادامه تحصیل در امور عقلیه راهی ملک فرنگ کردند.فرمودند ای فرزند در عراق و سوریه حججی ها هستند و نیاز به حضور شما احساس نمیشود.. به ایشان سفارش اکید کردند که اگر میخواهند رزم در اتاق خواب تعطیل نشود و سلاح زمین نماند هرگز دست از تقیه برندارند.
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
مردم مرده پرست و شیطان پرست و عرب پرست قیمه و آبگوشت نذری میپزند و به سر و سینه خود میزنند برای عربی اکه ۱۴۰۰ سال پیش به درک واصل شده آنوقت یک هموطن و یک مظلوم در بند و زنجیر عجب ملت نادانی :(
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. قولو جان گرامی با درود بر شما و این زندانی سیاسی که از وارثان حکومت شاهی به حکومت شیخی است, نشان به این نشان که از آنجایی که موسس و متولی دانشگاه اوین و قزل حصار و قصر و کلا زندانی سیاسی همان ارباب خماریونی شان میباشد, بنابراین ,جماعت پاچه خوار را چندان خوش نیمیاید که در این گونه موارد اظهار فضله نمایند. خارج نشستن و از قم سر در آوردن و دایم در حال تعویض نام کاربری و نام شهر و حتی سن و سال و در آخر سر از 28 مرداد در آوردن فقط در تخصص بیت شاه الهی و شیخ الهی جماعت می باشد که از قضاکپی برابر اصل یکدیگر بوده و مدام در حال مثبت و منفی کردن نظرات مخالف میباشند.
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. عروس رفته گل بچینه ;)
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::شاه و شیخ - قم، ایران::]. سلام و عرض ادب به شاه و شیخ کُش عزیز، تا قیام قیامت هم براشون توضیح بدی بابا سگ زرد برادر شغال است و چه شاه و چه شیخ فقط میخواند حکومت کنند و تو سر ملت بزنند بچسبید پشت مردم نه دیکتاتورها باز هم نمیفهمند که نمیفهمند! میگن این بهتر میکشد اون بهتر شکنجه میکرد! چرا، چون اصل قضیه و عزت و نفس آزادگی را نمیفهمند! مثبت و منفی ها هم شده دلخوشی شون ولی شاه و شیخ نمیدیم بهشون ;)
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • رئیس ستاد ارتش اسرائیل شاخه نظامی حماس را شکست خورده می‌داند
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد