هفتاد سالگی سی‌آی‌ای، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA).

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان
همانطوری که اینشتین "فانتزی" را مهمتر از "دانائی" دانست، زیرا او خوب می‌دانست که علم پایان دارد ولی‌ فانتزی "بینهایت" میباشد، پس نباید این سوال را از خود کرد: ایکاش مصدق نفت را ملی‌ نمیکرد و این دشمنی نفرین شده از طرف مالک کره زمین که همان شاهان انگلیس است، نصیب ما نمیشد و ما مردم مهربان و زحمتکش ایران اینقدار تاوان اینهمه درد و رنجی‌ که از طریق این قطره سیاه که باید به آن خون زمین لقب داد، نمیشدیم، زیرا هر جایی‌ که این "خون سیاه" پیدا شده، باعث جنگ و درد و خواری آن مملکت را به همراه داشته است.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
هفتاد سال ننگ و نفرت !
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان
دویچه‌وله خب حالا باید جشن بگیریم؟ و از خوشحالی اشک شوق برزم که CIA هفتادساله شده؟ این سیا هم مثله KGB شوروی و وزارت اطلاعات ایران و موساد اسرائیلبه اسم برقراری امنیت، فقط آزادی های فردی رو نقض کردن و خودشون نیز دگراندیشان رو ترور کردن. اینجور مراکز جاسوسی-ترریستی خیلی قابل اعتماد نیستن
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان
[::scandal - برلین، آلمان::]. مرحوم مصدق یک معمار آزاد بود که تلاش کرد نابرابری و استعمار پایان پذیرد و ساختار جامعه بشری از هر جهت از نو ساحته شود. ماسون‌ها در راه مبارزه با سلطه‌گری و استبداد سیاسی اقتصادی و فرهنگی خیلی تلاش کردن. ادمیزاد تا زنده هست باید تلاش کنه و نا امید نشه. هر امپراتوری ستمکاری روزی از درون فرو میپاشه. روزگاری انگلستان میتوانست ملل ضعیف رو استسمار و استعمار کنه بعد نوبت آلمان نازی و شوروی شد. الان ورق برگشته و امپریالیسم(سلطه جویی) آمریکا هرف اول رو میرنه ولی جوامع بشری در حال مقاومت هستن تا مستقل و آزاد باشن. منابع طبیعی و انرژی هسته ای حق مسلم همه ملل است. ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز. این تیزی سنان شما نیز بگذرد. چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد. بیداد ظالمان شما نیز بگذرد. بادی که در زمانه بسی شمعها بکشت. هم بر چراغدان شما نیز بگذرد. هر رژیم ستمکار شرقی یا غربی روزی اصلاح یا نابود میشه.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.