کتاب‌های درسی ترکیه اسلامی می‌شوند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

دیوانه آردوغان داره تبدیلش می‌کنه به ایران!
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

از نظر اسلامی خداوند در 7 روز تمام کائنات را آفرید و در آخرین لحظات روز جمعه زن را آفرید.این حرف مسخره در عقب افتاده ترین جوامع بشری قابل هضم نیست.چرا سران مسلمانان سعی در قبولاندن این تئوری مسخره را بعوام الناس دارنند؟؟؟فقط وفقط برای تحمیق مردم عوام مسلمان جهت سواری گرفتن هرچه بیشتر از آنها!؟!؟
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

بدبختی و فلاکت و ریا و دروغ و تزویر و کینه و جنگ و خیانت و فساد را آموزش میبینند
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

چه خ تو خری بشه ترکیه توسط خر دوغان مغول مسلمان
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان

کتب درسی اسلامی نمیشن بلکه اطلاعاتی درباره تاریخ کشورشون اضاف شده. واقعیت اینکه تحولات و رویدادها و حوادث تلخ و شیرین ترکیه ارتباط تدیکی با اسلام داره. در بریتانیا هم وقتی تاریخ درس میدن ناچارن از پادساهات مسیحی و نمایندگان کلیسا هم بگویند. البته ترکیه مدارس دولتی رو اسلامی نمیکن و فقط حق انتخاب میده. مدارسخصوصی اسلامی هم هستن که خانواده ها بچه هاشون رو به اونجا میفرستن مثله مدرس مسیحی و اسلامی در انگلستان. اطمینان داشته بشید کتب درسی مدرس دولتی به شذت مدرس مذهبی نیستن و فقط مقداری باید به تاثییرات اسلام بر ترکیه بگویند همانطر که در بریتانیا واژه مسیحیت، کلیسا و کشیش از کتب سانسور نشده است. د ترکیه هم نباید اطلاعات سطحی سانسور بشن و اونایی که میخوان مذهبی تحصیل کنن میتونن مدارس مذهبی ثبت نام کنن
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

اسلام دینی شدیدا عفونی است! یکنفر مبتلا بشه همه رو درگیر می کنه!
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

این مردم ترکیه ، ما رو نمى بینن بغل گوششون ، به چه فلاکتى افتادیم !!؟ تعجبم چطور اجازه این استبداد اسلامى رو به این مردک ابله و عوضى میدن !؟ خوبه یه بد آموزى هم از رژیم ما بگیرن و کاروان راهیان کور درست کنن و بچه هاى بیگناه رو ببرن منطقه کُردها و بِدن کُردها بکشنشون !
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

بنده بسیار خوشحالم از این تصمیم آقای اردوغان و کاش این کار را هر چه زودتر انجام می‌دادند.۴۰ سال پیش این دین مبین را از طریق فرانسه و با ارفرانس تحویل ما دادند و ما حال هر چه میکشیم از آن روزهای تلخ است و‌ای کاش این هواپیما توی هوا بنزین تمام میکرد، ولی‌ اکنون بدون خرج در خود ترکیه این دین پا می‌گیرد و از این بهتر هم نمیشود.خیلیها خرده گیر بودند که این اسلام واقعی نیست،و حال آرزو می‌کنم اسلام واقعی در آنجا هم راه بیفتد و این قدم مبارک را به برادران ترک تبریک میگویم و اگر هم نوبتی باشد کسی‌ نزدیک تر از همسایه نیست، البته برداران همسایه شرقی ما جنس مرغوب تر اسلام از نوع طالبانی و داعشی و بن لادنی را دارند.ما که خسته شده ایم و لزوم هست این پرچم جهالت را به اردوغان تقدیم کنیم.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن

کار بسیار (خوب وعاقلانه) کرده که نظریه تکامل داروین را از کتب درسی حذف و بجایش مسله حضرت بابای آدم و حوا را منحیث زادگاه و ریشه پیدایش انسانها در روی زمین درج کتب درسی ساخته است. شما به تاریخ یک نگاه بیندازید، به هزاران سال تاریخ انسان ها حتی میلیون ها سال هم اگر به عقب بروید، چقدر شواهد محکم دال بر موجودیت آدم وحوا وجود دارد. پاراشوت یا چترنجات شان که ازبهشت به زمین آمدند یافت شده،لوازم آرایش حضرت حوا، چیلم و قلیان حضرت بابای آدم ، شلوار بابای آدم که شیطان برایش در بهشت ازابریشم خالص بافته بود ،همه کشف شده اند و در موزه های ترکیه وجود دارند. ولی از نظریه تکامل داروین، نه استخوانی از اجداد ما، نه جمجمه ای، نه دندانی، نه ابزار زراعتی، نه ابزار شکار، نه در عصر حجر و نه در عصر آهن و مفرغ، در هیچ دوره ایی هیچ چیزی از انسانهای گذشته کشف نشده، این خود نشان میدهد که نظریه داروین و تکامل حیات دروغ است، و آقای اردوغان (حق بجانب) تشریف دارند.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پایین‌تنه را از آن بگیرند، اسلام روی هم می‏غلتد و دیگر مفهومی ندارد ..صادق هدایت که الحق عالی و درست گفته
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

هر چه پلیدی و زشتی در دنیا بود جمع شد و دین اسلام را تشکیل داد واقعا کثیفتر و زشتر و پلید تر از دین اسلام وجود ندارد اسلام خلاصه شده در پایین تنه حتی از پایین تنه حیوانات هم نمیگذره و رحم نمیکنه
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. کسانی که به دین اسلام اعتقاد دارند این فلاکت و خفت را هم میپذیرند.کسانی که خودشان را در زندان و محدودیت و فلاکت دین اسلام محدود میکنند و عملا انسان محدود و بسته ای هستند دیگر اقدامات دیکتاتوری حکومت چیزی در برابر محدودیت دین نیست
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
این اتفاقات همش به خاطر رفتار کثیف اروپاییهاست که باعث شدن سیاستمداران تورکیه به سمت اسلامگرایی حکومتی گرایش پیدا کنن. انقدر این اروپاییها بخصوص المان فاشیست بی صفت تروکیه رو به سمت اسلامگرایی حکومتی کشوند.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

[::Iranemaa - قم، ایران::]. اینگونه افرادى که شما اشاره کردید، بدنیا اومدن که در محدوده زندگى کنن ! محدود فکر کنن ! دیگران براشون تصمیم بگیرن و مثل برده باهاشون رفتار کنن ! ذلت و بدبختیها و فشار ساختگى زندگى ، که کاسبان دینى براشون تدارک دیدند رو با وعده واهى بهشت و حوریان بهشتى تحمل کنند و تا آخر عمر خفت و ذلت بارشون ، برده حلقه بگوش و فرمانبردار باشن!اینجاست که میگن خلایق هر چه لایق !
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
هر جا طاعون اسلامی نفوذ کند دو دستگی و نفاق و کشتار کوچکترین هدیه است.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. جواب زیاده گوییتو دادم اما متاسفانه منتشر نشد. خودت باید بفهمی چی افغانیزاده.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Iranemaa - قم، ایران::]کلا زیاد حرافی میکنی اونم حرف مفت و طلب کارانه. از کجا کامنت میزاری پناهنده؟ نترس ..
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. سالها تلاش کرد به اتحادیه اروپا راهش ندادند. مثل خیلی از ایرانیای خارج که دهها سال اونجا زحمت کشیدند ولی کسی آدم حسابشون نمیکنه....پروفسور عسکرعلی لطفیزاده 60 سال توی آمریکا بزرگترین اختراعات رو کرد ولی خجالت میکشید بگوید اسمش عسکرعلی هست و مجبور شد اسمش را عوض کند به "زادا " تا آخرین لحظه عمرش خجالت کشید بگوید اسم زنش فاطمه است گفت فایه !
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.