خامنه‌ای: در برابر هر حرکتی علیه برجام عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

چلاق شیره ای تریاکی زر زر و عرعر فرمودند ;) :) :) :)
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بنی صدر در نامه ای محرمانه برای ترامپ ریس جمهور امریکا توضیح داده بود که خامنه ای در حال مردن است و سرطانش تمام بدنش را را فرا گرفته و از ترامپ خواسته بود که هیچگونه فشاری را بر نظام اخوندی بیشتر نکند چون اصولگراها یا محافظه کاران در ایران قدرت کامل را به دست خواهند گرفت و اصلاح طلبها را به حاشیه نظام پرت میکنن . در هرحال رژیم ایران اگر ببیند فشارها از طرف امریکا زیاد میشود رهبرش خودش را به مردن میزند . اینبار امریکا و ترامپ باور به نامه بنی صدر نکردن و فشارها را از روی ایران کم نکردن خامنه ای در جمع ظاهر شده و امریکا را تهدید کرده . و از بد بودن حال و احولش خبری نیست کسیکه حدود 80 سال سن داشته باشد و سرطان پروستات داشته باشد نمی تواند رهبر 80 میلیون نفر باشد و فرمانده کل قوا نظامی و امنیتی رژیم باشد و در سیاست گذاری برای ماموران و نیروهای که در جنگ سوریه و یمن شرکت میکنن و در لبنان و عراق و ووو دخالت سیاسی میکنن , را بکند.
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۶۴
hamid swed - مالمو، سوئد

پس چی شد کفتار پیر؟؟ تا حالا که میگفتی برجام برای ما چیزی نداشت و سر ما کلاه گذاشتند, حالا کک تو تمبونتون افتاده و میترسین که برجام رو از دست بدین؟؟؟؟!!! اگه اونها تصمیم بگیرن کاری انجام بدن هیچ ... هم نمیتونین بخورین. آشغالهای عرب وطن فروش.
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

هر حرکتی میخوای انجام بدی با کلم به سرها و ذوب شدگان در ولایتت انجام بده! اون ممه جنگ ایران و عراق رو دیگه مموتی برد! :o
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
فکر می کنم از بسکه داد زدی زیرت را کثیف کردی, داعشی خونخوار از ویروس ایدز هم بدتری.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::] اگر نامه محرمانه بوده شما از کجا متوجه شدی ؟؟؟؟؟ اووو مستر پرزیدنت !!! ببخشید بجا نیاوردم😂😂😂😂😂😂😂😂😂اینجا همه یک تخته کم دارند .
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۳
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
تازه از پای منقل پا شده و نعشه هم بوده :) :) :)
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
۳۹
محسن تنابنده - تهران، ایران
گفته عکس العمل نشون میدیم ولی نگفته چه عکس العملی!شاید بخواد دوباره گریه کنه و بگه جان ناقصی دارم،اندک آبرویی.جون مادرتون نبریدش!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
ما کی میخواهیم عقلمان را بکار بیندازیم
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.