موسوی و رهنورد "هیچ توقع و خواسته‌ای از کسی" ندارند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان
موسوی و رهنورد "هیچ توقع و خواسته‌ای از کسی" ندارند: یعنی‌، یک چاپلوسی غیر مستقیم به ضحاک ایران که من با زندانی و موقعیت داده شده به من بسیار راضیم و بیشتر به همسرم نزدیکم و دیگران (=مردم ایران و روحانی) خواهان "جدایی" ۲۴ ساعته من از مونث ام میباشند! پس لطفاً کاسه از آش داغتر نباشید.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
۴۹
david1980 - لندن، انگلستان
واسه اینه که میدونن در زمانی که درقدرت بودن بلاهایی نبود که به سر مردم ایران نیاورده بودن، یه جورایی پذیرفتن که بهشت و جهنمشون تو همین دنیاست...
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
بزرگمردی از تبار مصدق و گاندی. تنها رجل سیاسی واقعی زنده حال حاضر ایران.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
(موسوی - کروبی) مینوتور(گاو) همین حکوم هستند. و این حصر (بخوانید لابیرنت) ابداع خود حکومت برای سرگرم کردن احمق هاست. حصر یعنی حصار فکری برای مشغول کردن جماعت بیکار و از همه جا بیخبر. قسمت سرگرم کننده این بازی اینست که آنکه برای دیدن گاو(مینوتور) وسط این لابیرنت( حصار) وارد معرکه می شود با شاخ حکومت مواجه خواهد شد.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
فراموش نکنید بند ناف این حکومت به مدارس بسته شده است. یعنی موسساتی که این حکومت آدمخوار در آنجا به تولید گوشت ایدئولوژیک برای پر کردن شکم سیری ناپذبرش مشغول است. مدرسه خانه کودک است. و تحصیل بزبان مادری حق هر کودکی است. تحمیل تحصیل یک کودک بزبان بیگانه در مدرسه تجاوز به هستی معنوی یک کودک محسوب می شود. وظیفه هر انسان آزاد اندیشی در این روزهای بازگشایی مدارس(مراکز قتل عام فرهنگی کودکان) اینست که به این تجاوز اعتراض کند.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
اشباء اخبار از موسوی و کروبی و حصر و سینه های فلان مدلغیره اتلاف وقت است
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
بزرگ مرد از تبار مصدق ! براستی درست است، چون مصدق هم در پی‌ بر پائی نظام ولایت وقیح بود، به همین خاطر از ۱۱ سالگی به اسم والی‌ خراسان و پیشینه قجری حقوق دریافت میکرد، ( گاندی را دیگر زیاده گویی و یاوه گویی دیده پاسخی ندارم ) . موسوی و همسرش زهره کأظمی ( زهرا رهنورد ) که خواهر ژاله کاظمی است، به خاطرِ حفظ نظام تا رسیدن به دورانِ طلأئی جوکی هند همه چیز حتی حصر را پذیرفتند ، چون آن‌ دورانِ طلأئی کشتار . ارتشیان دلاور و خدمت گذارانِ میهن پرست را به دنبال دارد . و جنگ هشت ساله ، و جنایات بشری ۶۷ و به کار گماردنِ آراذل و اوباش در کمیته ها، و به تخت نشستن خودش در جماران، و نقش عکس منحوسش بر اسکناس‌ها و گذاردن اسم خودش و تروریست‌هایش بر خیابانها، و تئوری اقتصاد مال خر است، و اشغالِ سفارت امریکا، و دادن چراغ سبز به شوروی سابق و پرهیز از زیارت حرم امام رضا و به جایش جاسوسی و زیارت سرویس‌های جاسوسی دنیا در ادامه مراودتش با آنها و قبول لقبِ امام بر خود و دیگر مقام و منصب‌ها منجمله فرمانده کل قوا !!! ....
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
...البته مقصود از قوأیی بود که در رساله خود از آنها نام میبرد و طریقه استفاده از آنها را ، وگرنه آخوندی که حتی سربازی نرفته است فرمانده اصولِ خود هم نیست چه رسد به کلِ سیستم نظامی کشور. به هر حال این بزرگمرد و تنها رجلِ سیاسی !!! همچنان در عشقِ معشوق و روزگار طلأئی مد نظرش سپری می‌کند، آخر جنس رود سویِ جنس !!
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::]. خودت میفهمی چی میگی. ... خودتی. امثال شماها آب تو آسیاب حکومت یریزن و با غیرواقعی جبوه دادن همه چیز انرژی مردم رو میگیرن. در زندگیت چه کار مثبتی برای جوامع انسانی کردی که اینطوری هارت و پورت میکنی. همه برای ما تحلیلگر شدن.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
اگه آزاد بشن توسط طرفداران خودشون ترور میشن و بعد مینازن گردن حکومت و یه بلوای بزرگ دیگه و بازم مثل سال 88 باید 50 سال بیفتیم عقب. همون بهتر داماد لرها و عروس ترکها بمونن خونه نون بیار کباب ببر بازی کنن
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. تخیلاتت رو برو زیر کرسی باسه فک و فامیلت تعریف کن. شاه الهی ولایتی. یاوه گویی مختص خودتونه به کسی نسبت ندید. آدمایی که سر ..در نمیارن برای ما زیاده گویی میکنن. عقده تو از مصدق قجر بودنشه؟ همون قجرها نبودن بعد از مرگ نادرشاه هر استان ایران الان یه کشور بود. همون رضاپالانی سوادکوهی و پسر دهاتیش به کمک همین قجر زاده ها دولتشون رو میگردوندن. دفعه بعد برات از افغانستان یا کردستان عراق دولتمرد سفارش میدیم تا باب میلت باشه. گرچه الانم مملکت دست افغانزاده هاست. اکراد عراقی هم کم کم دارن میان تو کار تو خوشحال بشی.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
نه جون بچه هات بیا و خواسته هم داشته باشد زمانی که شما در راس کار و حکومت بودید چیزی از این کفتارها کم نداشتید و پدر ملت را در آوردید حالا مظلوم نمائی میکنید ایشالا در بپوسید
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
جان به جانشان کنی‌ ذاتِ مصدق چیها، یا دمشان به قجری‌ها وصل است یا به بی‌ بی‌ سی‌ ، یا چپی، یا مذهبی‌ منقلی و یا اصولا حزب باد هستند، که مکانشان همواره در همان حوالی است، سرشان نه از هویت در میاید نه از میهن، تنها جایگاه و پایگاه برایشان کافی‌ و واجب است، و اینگونه میشود که ایران به این روزِ کنونی می‌افتد، باز غش و چال میدونی بازی و قلدری یا ادعایِ مفت، همین و بس.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
ضمنا هم از چشم نابینا هستند و هم گوش‌هایشان از شنیدن حقایق می‌گیرد ناشنوا میشوند، تحجر و التقات در درونشان موج میزند، خود نمی‌فهمند چپی‌ هستند ، ملی‌ منقلی اند ، شورشی هستند ! بالاخره یک چیزی هستند در حول و حوش یزدی مزدورِ خائنِ بی‌ صفتِ خدا نیامرز، و تنها کاری که بلدند استفاده اکسیژن هوا. شورش می کنند بعد پایشان در گل می ماند و ننگی نیست که دامنشان را نگیرد، اما باز هم نظام نظام می کنند، و چه نظامی !!! که یک روز آن‌ بدون نوکری شرق و غرب و کشتار ملت و سر سپردگی اجانب و اختلاس و فریب نگذشت و انبان فساد است این نظام و تعفن !!
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. تک تک واژه هات توهین بود. البته خودتم نفهمیدی آخرش چی نوشتی. تمام اینایی که گفتی به اندازه ذره ای از رذالت غیرخدا پرستهای امثال تو (شاه پرستی، رهبر پرستی) نیست. یکی از مهمترین مشخصه های تحجر مورد نظر جنابعالی برنتابیدن علایق و حقوق دیگرانه. شماها اصل خود جنسید. لعنت به من اگر تو در عمق درونت عاشق حکومت آخوندیزم و سپاه گاوداران نباشی. تو حال شاه قلابیت بمان تا اموراتت بگذره. خون اون شاه بیچاره و باباش میدونستن بچه دهاتی بودن که به دستور انگلیس 1شبه شاه شدن. شماها نمیدونم چرا نمیخواهید بدونید. جالبه هر وقت بحث رجالی مثل میرحسین یا مصدق میشه شاه الهی ها و حزب الهی ها (شاه پرستان و رهبر پرستان) میرن تو آغوش هم و بر علیه جمهوریت و دموکراسی جبهه میگیرن. برده مسلکها.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا
چقدر اتحاد و همفکری توی ما ایرانیهاست !!!!! ؛ نگرانِ خودتون باشین هموطنای عزیزم . لطفأ بروید نسبتهای فامیلیِ آقایون را سرچ کنید , یک لیست دو صفحه ای گیرتون میاد . خودشون هوای همدیگه رو دارن . فعلأ به قولِ خودشون , « مصلحت » هست که تو خونه تنها باشن . و عشقولانه در وَ کُنن !!
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
جایگاه و پایگاهی نزد خداوند دارم که حکمم ، حکمِ اعضایِ هیئتِ ژوری برایش است، نمی‌گویم قاضی، چون قضاوت و منصب اش لایق ذاتِ پاک اوست و بس. و از آن‌ اعضایِی هستم که مو لایِ درز حکمش نمی رود، نه پارتی بازی می‌شناسد ، نه خاص بازی دارد و نه به فکر خود یا دیگرانی جز در مسیر اوست. تصمیم دارم بر روند , جواب احمقان خاموشی است پیش رفته جواب یاوه سرایان را ندهم، اما اینبار باید تکلیف احمق و دانا ، جاهل و فاضل ، دیندار و بی‌ دین مشخص گردد، چرا که کم کم وقت محاسبه میرسد، این است که اجبار به بیان حقایق دارم. اکثریت ملت اکنون که پرورش یافته این نظام دد و دیو هستند ، جز با توهین‌های به حق و راستین از خوابِ غفلتِ خود بیدار نمی شوند، بنا بر این باکی نیست ، کاری که لازم است را انجام می‌دهم، تنها خاطر نشان کنم، محال و غیر ممکن است رأی به تبرئه این نظام خون خوار داده و نظرم بر جایگزینی قسمت‌هایِ دیگری این نظام جهتِ حاکمیت بر ایران باشد، وابستگان این نظام دو رویِ سکه آن‌ هستند و دست همه در خیانت‌ها و جنایت‌ها آلوده، دژخیمانشان مستقیم و همراهان و همکارانِ آنها غیر مستقیم و مشارکت در آن .....
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
. این همراهان امثال موسوی و غیره هنوز یک حکومت که خیر ! بلکه ادامه حکومت تا ابد الدهر را بر ایران طلبکارند ! !! همان که این نظامِ دست نشانده را تایید میکنند ، ترجمانِ افکار و اعمالِ آنهاست. قریب به ۴۰ سال همه چیز ایران را بر با دِ فنا دادند و اما وقاحتشان آنچنان است و در خود شیفتگی‌ غرق , افکارِ متحجر خود را دنبال میکنند, هنوز خود را بر حق می‌دانند، حالیکه این شورش از ابتدا با فریب , ترور , مزدوری و دست نشاندگی بود, دو سال هم بیشتر ازحکومتِ سرفراز پادشاه فقید حکومت کردند فرصتشان مازاد بر آن هم گذشت، مگر جوکی هندی نگفت این ملت حالا دیگر این حکومت را نمیخوا هد ، هم اکنون آن‌ ملتی که سرنگونی حکومت پهلوی را خواستند ،شرمنده‌ترین نزد خدا و خلق هستند و بار کلِ معضلاتِ ایران و ایرانیان بر دوششان ، ملت جیره خور کنونی هم که حالشان معلوم است، می ماند آن‌ بخش ملت که از آلودگی به دور بوده و تنها حق و رسم و کشورشان به غارت و فنا رفت . بنا بر این خاطر همه را جمع کنم، اگر بیشتر از این سیاست خارجی‌ غرب و شرق به کمک این نظام رسوا بیاید ، ....
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
. اگر تروریست‌های پرورده شده در این نظام با کشتار کور و رعب باعثِ ماندگاری این نظام شوند، اگر مزدورانِ خامنه ایی اعم از آمامه در و بی‌ آمامه و بسیج و پاسدار و لباس شخصی‌ و مداحان هفت تیر کش فاسد و کلِ سیستم در تلاش برای حفظ نظام باشد، اگر بی‌ بی‌ سی‌ و اعوان و انصار مصدق چی‌‌ها و قجری‌ها تمام شبانه روز مغز مردم را خوراکِ رسانه ایی خود ادهند ، و و یا در داخل امثال سریال شهرزاد بسازند ! رأی من بر طبق خواسته قاضی عالم بر سقط شدن این نظامِ جهنمی است که در پرونده اش جز جنایت و خیانت به ایران و ایرانیان و دنیا نیست، هر فرد برایِ خود رأی دارد شما هم میتوانید آری خود را داشته باشید. در دادگاهی که اکنون بر پاست، شاکیان از قبل از پیروزی شورش ۵۷ همچون سینمای رکس و سایر کشتار هدفدار و بعد آن‌ تا اکنون حضور دارند، و شاکیان از نظامی که در این ۴۰ ساله اخیر صد در صد بر علیه منافع و امنیت ملی‌ کشور اقدام کرده است .با یک حساب دو دو تا چهار تا همگان متوجه خواهند شد بر خلافِ عدالت ، حق را به مجرمین دادن ، نه در قاموسِ انسانیت است و نه در قاموس کسی‌ که خود را بنده خداوند عادل میداند.
‌چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.