"شهرداری تهران اجازه هزینه کردن در کربلا را ندارد".

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
tiger.man - ریکیاویک، ایسلند

مالیاتی که پالایشگاه ابادان و پتروشیمی و بندر امام بابت الودگی هوا پرداخت میکنه به شهرداری تهران واریز میشه و جمع مطالبات بعد انقلاب فقط شهرداری ابادان از شهرداری تهران چیزی حدود 28 هزار میلیارد ریال هستش اونوقت این یابو میگه مردم تهران پولی را که به طرق مختلف به شهرداری پرداخت می‌کنند برای هزینه کردن در شهر خودشان است نه شهرها یا کشورهای دیگر. همینطور بودجه‌ای که شهرداری از دولت می‌گیرد برای هزینه کردن در تهران است چرا که خارج از این حوزه، شهرداری تهران نه وظیفه‌ای دارد و نه اختیاری. مملکت فقط تهران نیست واقعا ملت چی فرض کردند.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

باز هم آفرین به شورای شهر .این پول نباید بیهوده و برای کسی که هزاران سال پیش مرده خرج بشه آخه پول دور انداختنه گیریم که خرج کردید چه اتفاق مهمی قراره بیفته آخه حسین و بقیه دیگه مرده ا ند تموم شد رفت چهلم و سال و این چیزا معنی نداره مرده پرستی و بت پرستی هم حدی داره
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران

شهرداری (دزدان سر گردنه) امروز میلیاردها تومن پول به پیمانکاران بخش خصوصی بدهکار است ! پیمانکاران میلیاردها حقوق به کارگران و پرسنل زحمتکش بدهکارند ! شهرداری تهران و شهرها بواسطه غارت شهرداران و بخشداران و کارمندان و حقوق های نجومی و زد و بندهای شیطانی و غارت زمین ها و املاک مردم ایران عملا ورشکسته هزارها میلیارد تومان کمبود بودجه و مفقودی دارند ! چگونه با وجود اینهمه کمبود پول مربوط به رفاه شهروندان و پیمانکاران این پول ها در زمینه فریبکاری اربعین میتواند هزینه شود و شده است؟ مردم ایران کشور بی دفاع !
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

این پولهارو اگر ببرن خرمشهر، اهواز، به طور کلی‌ استانِ خوزستان که با خاک یکسان شد به خاطر آون جنگِ لعنتی. اگر این پول رو ببرن سیستان و بلوچستان، اگر با این پول مدرسه بسازن، اگر ببرند تالش و دیوشل برای سیل زدگان، اگر................ادامه بدم؟‌ای بی‌ انصافها
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
۵۴
اسپیسر - لندن، انگلستان

آقا این همه بودجه داره ایران، یه چند صد میلیارد هم برای مراسم اربعین و. تو کربلا و اینور و انور هزینه کنین مگه چی میشه حالا !!!! اصلا اون دو زار بودجه فرهنگی و مبارزه با آلودگی رو هم بدین برای مراسم اربعین و زائرای کربلا، فقط تو رو خدا همه این زانرا رو همونجا نگه دارید و برنگردونید ایران که هرسال بخوان این همه راه و بکوبن برن تا اونجا. اینجوری بقیه هم یه نفسی میکشن.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::nooshin tehrani - روم، ایتالیا::]. ۳۹ سال ملت ایران بعد از افتضاح سال ۵۷ میگه اگر،رفیق اگر خاله خانم هم یک جفت توپ داشت میگفتنش دایی جون ،پس اگر بزاریم کنار!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
اخر این کربلا به جز ....چی دارد که سرمایه ملت ایران باید در این ....صرف شود, بابا یکی 1400 سال پیش به ...., شما احمقها چرا برایش خودکشی می کنید, اینها سر مال دنیا و مقام و منصب به جان هم افتادند, یزید زورش بیشتر بود زد حسین را....همانطور که خمینی و خامنه ای اطرافیانشان را سقط کرده اند, این که دیگر خودزنی و خودکشی ندارد باید دستمال دست گرفت و برای مرگ این .....و ادمخوارها رفصید.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
یعنی عوارض تراکم صرف هزینه کربلا میشود ؟
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
خود خنگتون میگید شهرداری تهران تهران تهران نه نجف ، کابل ، امام زاره بیژن
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
بابا به مملکت و مردم خودتون کمک کنید بعد برید فیلم سینمائی و تیاتر و این کارای احمقانه رو بکنید اصلا ببینید چه تعدادی از این عربها پول خرج قبر اقاتون میکنن یا امام رضا شما هم همونقدر خرج کنید یا بهتر اصلا نکنید بچسبیت به مملکت خودتون . فارسی پارسی زبانها
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.