اعلام آمادگی "چسب هل" برای استخدام ۱۰ هزار مسلمان میانمار.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

ای کاش کاریکاتوری که در همین زمینه چاپ شده را هم میگذاشتید ;)
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
۴۳
ایرانی در غربت - دوحه، قطر

انکار این زده توی سرش عوضی این همه ایرانی بیکار هستند
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
۴۸
samisan - توکیو، ژاپن

شما زیاد سخت نگیرید یه حرف مفت زده حرف مفت گنجیشک ضرب المثل همیشگی یا اینکه سنک بزرگ علامت نزدن یا لقمه بزگتر از دهنش میزنه تو پنجاه شصت کارگر حقوق درست حسابی بده بقیه پیش کش تو که نمیتونی الکی زر نزن
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
۵۸
Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد

اول اونایی که زاییدی بزرگ کن بعد برو سراغ یکی دیگه. اگر کسی به آگاهی استخدام جواب نمیدهد دلیلش بدنامی کارخانه توست خلیل خان نه تنبلی مردم! مردک اصلآ نمیداند "میانمار" خوردنی هست یا مالیدنی, صاحب نظر هم شده!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
۵۷
shaboruz - پاریس، فرانسه

بدون میخواد یک چهار تا زنم از بین اونا برا خودش برداره ! :o
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن

خنده داره. تا حال هیچ چسپ فروشی را ندیده بودم که اینطوری در نچسپی های انسانهای دنیا چسپنده تر از هرچسپی چسپیده باشد.گاهی مذهب را چنان چسپد که گویی هیچ کسان دیگری در تاریخ چسپنده گی مذاهب چسپنده، چنین به مذهب نچسپیده بودند. و گاهی هم وصله هایی را میخواهد با هم بچسپاند که با هیچ چسپی قابل چسپش نیستند. مگر چقدر چسپ باید بفروشی تا خرچ این همه نچسپ زاده ها را در بیاوری. قانون اول چسپ همینه که چیز هاییکه باهم نمیچسپند کوشش نکن بچسپند چون هدر دادن چسپه.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

از این همه خودنمایى چى نصیب این تازه بدوران رسیده نو کیسه میشه ؟ حالا خوبه همه جا هم پوزش رو میزنن ، ولى باز از رو نمیره !! بقول اون دوست ، اینهمه جوونهاى مملکت خودمون بیکارن ، اگر ریگى به کفشت نیست ، چراغى که به خانه رواست ، مسجد حرامه !
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

من کاری به دین و مذهب ندارم . ولی این آقا انسانیت به خرج داده اند و درست است در ایران هم بیکار داریم اما کسی که خانواده اش در معرض کشتار است ارجحیت دارد. افتخار آذریها هستی آقای نظری. کسانی که اونور دنیا نشسته و سوسیال گاز میزنند و هیچکاری تابحال برای کشور خود و انسانهای دیگر نکرده اند حالا حرف منفی به تو میزنند آدمهای بدبختی هستند که باید به حالشان تاسف خورد.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
۵۰
Kumasi - کوماسی، غنا

مرد حسابی این همه بی کار تو مملکت داریم بعد تو خرفت جا خالی میکنی واسه میانمار ؟ جوان ایرانی اگرسر کار باشه که بدبخت واسه خودت و اون غیرت نداشته ات بهتره....یکی پیدا نمیشه تو ایران که این رو ببره و دهنش رو با همون محصول خودش بچسبونه؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان

این بیشرف حتى نمیدونه ده هزار نَفَر چقدر هست ! فقط براى ریاکارى جلو اخوندها دمى تکون داده ! حق اش هست مردم ما این چسبرا تحریم کنن تا دیگر بفکر اجنبى نباشد جایکه ایرانى ها دغدغه کارى دارن
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
به بهونه استخدام بکششون ایران و با یه شستشوی مغزی تو قم بفرست سوریه تا عمری ها رو لت وپار کنن و زحمت سربازا و مردم ایران کمتربشه. این که بد نیست
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
۴۹
sarbaz007 - المان، آلمان

انگل ،فقط مونده بود تو هم تر‌ بزنی‌ به نژاد ایرانی‌ ، ایران که مرز نداره مثل طویله هر کی‌ سرشو میدازه میاد داخل
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. گور پدر اسد و علوی های عربپرست و ...چرا حکومت ایران باعث مرگ این ببچاره ها در سوریه شوند؟ جان انسان اینقدر برات بی ارزشه . کشورهایی مثل ژاپن ،المان و ..که کشورهای پیشرفته ای هستند و حتی کشورهایی مثل عربستان که پول زیادی دارند و فقر درکشورهایشان کم است اگر به این مردم کنند عمل پسندیده ای است آن هم نه بخاطر مسأله دین بلکه فقط بخاطر انسانیت .
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

معلومه جنس خوب براش میارن. بانکهای خودمون که مثل قارچ رشد کردن زیر 1000 تا 4000 کارمندشون زایبدن و با کلاه به کلا خودشون حفظ کردن تو با چسب قطره ای میهوای اینهمه ادمو کجا بچسبونی؟ البته اگر دهن اژدها گونه کارمندهای بانکها و سازمانهای دولتی رو کمی ببندن و مثل دیگر مردم حقوق و مزایا بدن و از طرفی خرجها و دزدیهای کلان حکومتی و نظامی نباشه خرج 4تا مثل ایران رو هم داریم بدیم.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. به هر حال باید ثابت کنی که ترکی و لجوج و یک دنده .دوست عزیز همانطور که در یک خانواده اعضا خانواده هوای همدیگر را دارند مردم یک کشور و حکومت آن کشور اگر بتوانند کمک کنند اول به هموطنان خودشان باید کمک کنند .واقعا خنده داره که غیرایرانی را به ایرانی ترجیح میدی .البته درسته که مسلمانان میانمار در وضعیت بسیار دشواری قرار دارند و هر کشوری و حتی شخصی که کمک کند عمل بسیار انسان دوستانه ای است
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. صفت بی جا نده. این آقا تورک نیست و حرفاش همیشه ضد تورکها بوده. هرچیزی رو به قومیت نچسبون. در ضمن تورکها هم مثل فارسها و لرها شهر به شهر خصوصیت متفاوت دارن. در اقوام با جمعیت و پراکندگی زیاد خصوصیات اخلاقی فارق از قومیت هست و به منطقه زندگی بیشتر مربوط میشه. اکثریت تهرانیها بخصوص محله های قدیمی اصالت تورک دارن و موجودی به نام بچه تهران رو پدید آوردن که در معرفت و محبت زبانزد هستن. به قول شما مناطقی در ایران هستن که تورک هستن و سرسخت و لجوج و همینطور مناطقی هستن که فارس یا لر هستن و سرسخت و لجوج. در شمالیها هم گیلانیها نرم و مهربون و البته کلک باز هستن و مازندرانیها سرسخت و گاهی بداخلاق. پس در مورد اخلاقیات نمیتونی قومیتی حرف بزنی. معمولا خصوصیات اخلاقی منطقه ای هست. گرچه ایرانیها اکثرا اخلاقای بدشون مشترکه.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

پس چرا مردم بلوچستان یا کولبران کردستان را استخدام نمیکند
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

خانمها و آقایان:خیلی‌ از مردم در کردار و گفتار‌های غیر معقول زبره هستند، حال فرض بر این که ایشان خیر اندیش باشد ولی‌ لابد یادتان هست که در گذشته نه چندان دور با کارهایی چون نماز اجباری و غیره سوژه شده بود. اکنون همون حساب و کتاب‌های احمدی‌ نژاد را در باره یارانه ایشان با استخدام ۱۰۰۰ کارگر پیش میبرد. اگر میگفت ۱۰۰ نفر یک چیزی ولی‌ ۱۰۰۰ تا؟ کمپانیهای بزرگ در استخدام ۱۰۰۰ کارگر مشکل دارند. یک دزدی را به جرم دزدی قطعه ریل راه آهن گرفته بودند که دزد منکر شده بود من ندزدیدم بلکه بچه ۱۰ ساله من دزدیده.پلیس گفت مرد این قطعه آهن ۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد چطوری بچه میتونه اینو بدزده؟ دزده گفت آخه بچه چه میدونه ۲۰۰کیلو چیه. لابد ایشان هنوز نمیدانند ۱۰۰۰تا چقدره.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
۶۷
Madjid aramesh - پاریس، فرانسه

اخه بى شرف بى پدر و مادر بى همه چیز جوانان ایرانى همه بیکارند بعضى از مادرها براى اینکه ماهى یکذره گوشت جلو بچش بذاره مجبورن خود فروشى کنن اونوقت تو براى میانماریها کار درست میکنى؟هم وطننانم اگر کمى غیرت داشته باشن تمامى محصولات کارخانه این بى همه چیز رو بایکوت میکنن
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
۴۴
Eckankar - ریجاینا، کانادا
اتفاقا من فکر میکنم آدم زرنگی که میخواد با این کار توجه و حمایت بیشتر دولت رو به خودش جلب کنه به هر حال همچین پیشنهادی مطمئنا منجر به دریافت تسهیلات دولتی و همینطور حمایت های دیگه خواهد شد.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

عذر می‌خواهم بنده نوشتم ۱۰۰۰ نفر. در واقع ایشان ۱۰۰۰۰ نفر کارگر میخواهند استخدام بکنند، یعنی‌ تماشاچیان یک تیم‌ فوتبال را
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. مجید جان تماشاچیان استادیوم صد هزار نفر هستند نه ده هزار نفر.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. قمی عزیز که نظم جهانی را با انقلاب خود بهم زدی . نسل کشی میدانی یعنی چه؟ میدانی زن و بچه هایی که در مقابل نسل کشی قرار میگیرند چقدر حول میکنند ؟ قرار نیست این آقا مشکل بیکاری همه ایران رو حل کنه حتی با اینکار مشکل میانمار رو هم حل نمیتونه بکنه . این فقط عمل انساندوستانه هستش و باعث میشود شرکتهای دیگر هم کمکهایی بکنند. من از ایرانیهای خارج سوال میکنم که اینجا فحش میدهند " تو برای استخدام بیکار ایرانی چکار کردی؟ برای بشریت چکار کردی؟ ایا خرجی خودت را در میاوری یا سربار مردم کشور خارجی هستی؟" اینها را میگویم چون میبینم ایرانیهایی را که سوسیال گیر هستند و میایند ایران با آن پول آپارتمان میخرند اجاره میدهند میرووند هیچوقت هم خیر آنها به کسی نرسیده. یارو با خواهر خودش دعوا کرد تا اجاره بیشتر از او بگیرد.چیزهایی که من دیدم به عمرت ندیدی.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. کسی که خارج زندگی می‌کنه فرق می‌کنه با این آقا که درایرانه و در اطراف خودش آدمهایی نیازمند زیادی میبینه ولی جوگیر شده برای مسلمانهایی که این اقای شیعه را اساسا مسلمان حساب نمی‌کنند. راستی دوست عزیز سوسیال بگیر یعنی چی؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
[::آذری باهوش - میانه، ایران::] پسر گل! یعنی‌ در هر صورت باید قبله را در تهران جستجو کرد و حتما استادیوم ۱۰۰۰۰۰ هزار نفری آزادی را در نظر گرفت؟ توی قریه ما بزحمت ۱۰۰۰۰هزار نفر جمع می‌شدند،شاید در میانه ۱۰۰۰۰۰ هزار تماشاچی می‌‌آمدند، و نمیدانستم از نظر فیفا باید تماشاچیان فوتبال اینقدر باشند.بنده نه شخص ناسیونالیستی هستم و نه به این مسائل اعتقادی دارم.واقعیات در هر شکل و شمائل خود برای بنده قابل احترام است و به انسانیت و مرام تمام مردم ارج می‌نهم و امیدوارم از بنده آزرده خاطر نباشید.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
۴۲
paksan - ایران، ایران
مرتیکه الاغ. تو همون کارمندات رو کشیده به صلیب حالا واسه مسملمانای میانمار میخوای کارآفرینی کنی. مردم باید جنسهای تولیدی این عرعر رو نخرن تا بفهمه چقدر آشغال هستش. چسب عرعر
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
۴۲
paksan - ایران، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. من خودم هم آذری هستم ولی شما هم هی تورک و غیر تورک نکن . ایرانی هر جا باشه ایرانیه و اگر فک میکنه وابسته به جای دیگه اس به نظرم باید بره همونجا زندگی کنه. ترکیه هست ناراحتند بروند ترکیه..آذربایجان شوروی هم که مال ماست که غصب شده و امید به خدا پس میگیریمش از علی اف و دارو دسته روس ها.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
۳۹
مهدی بازرجانی - تهران، ایران
با تشکر از خلیل نظری مدیریت محترم چُسب هل که باعث شادی و خنده مردم کشورت میشوی . ایشان فکر کرده بهترین راه برای اذیت کردن مردم افراد بیچاره بدبخت درمانده از همه جا رانده . همین مسلمونای روهینگا هستن تا هر بلایی که میخواد سرشون بیاره هیچ کس هم صداش درنیاد. گرامی شما نیاز به قرص ضد سادیسم داری
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. دوست عزیز من افتخار میکنم که ترک نباشم. آذری با ترک فرق میکند. من اگر ترک بودم الان در استانبول و آنتالیا با دخترهای خوشگل حال میکردم و در آنجا هتل داشتم بهترین پول را در میاوردم. این افراد را ول کن همشهری اینها حرف حساب سرشان نمیشود. این بابا چند هزار نفر را در کارخانه خود استخدام کرده و حالا هم چون نسل کشی این مردم بدبخت را دیده دلش سوخته و میخواهد به آنها کمک کند. اینها اینقدر حسود هستند حتی به مردمی که در معرض کشتار میباشند حسودی میکنند. حرف حساب آنها چیست؟ هیچی
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
فکر میکنم که این آدم و آذری مدهوش, چسب زیاد بو کردند و احتیاج مبرم به هوای آزاد دارند!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. آذری جان کسی انتظار نداره این آقا مشکل بیکاری ایرانیان را حل کنه ولی اینکه میگه برای مسلمانان میانمار شغل ایجاد می‌کنه این هموطنان بیکار خودش که در شهر خودش فقیر و بیکار هستند را ناراحت می‌کنه و بقیه مردم را عصبانی که چرا به فکر هموطنان خودشان نیست .
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. وقتی نسل کشی اتفاق می افتد کسی در ابتدا به دنبال شغل دادن برای اون مردم نیست بلکه سازمان ملل یا کشورهای دیگر باید به هر طریقی تلاش کنند که جلوی این اتفاق را بگیرند و این مردم را اسکان دهند و امکانات اولیه و غذا و لباس به آنها بدهندو حتی به مکان خودشان برگردند نه اینکه این همزبان شما جوگیر بشه که من شغل میدم ،که یا دروغ میگه و یا راست میگه که مورد دوم بیشتر مورد تنفر هموطنان خودش قرارمیگیره
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. اگر امثال شماها که به دین اسلام اعتقاد دارید نبودند،اخوندها و مراجع قم هیچ وقت قدرت انقلاب کردن نداشتند..
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
۴۴
Eckankar - ریجاینا، کانادا
متاسفانه همه این موارد ناشی از ترویج و گسترش ریا و تظاهر در سطح جامعه است ، همه به مرور یاد میگیرند که برای برخورداری از منافع و رسیدن به اهداف خود به تظاهر و ریا متوسل شوند ، نمونه های آن را در تمامی سطوح جامعه میتوان دید و این هم نمونه ای از آنهاست ، بالاخره خیلی ها وقتی میبینند که دیگران از این طریق به منافع و امتیازاتی دست پیدا میکنند ، انها هم دیر یا زود تصمیم میگیرند برای کسب منافع ، ورود به عرصه ای خاص و یا گرفتن امتیازی ویژه دست به اینکارها بزنند.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. شما قمیها بمنزله مغز بودید ولی ما آذریها بازو بودیم. حالا هم که گیر داده اید الکی به سرمایه گذاری در عراق به بهانه کربلا و کوفه و هدف شما بالا کشیدن عراق میباشد از آنطرف هم که در حال صافکاری سوریه میباشید تا به بیت امقدس برسید. شما آخوندها را من میشناسم ای آقازاده قمی نفوذی.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. واقعا که ثابت کردی مسلمان خوبی هستی . می‌دونی وقتی با مسلمونا در مورد تناقضات قرآن ،زنبارگی محمد ،خشونت قرآن ،زیرشکم و ضد زن بودن اسلام ،کنیز و برده داری ،عقب ماندگی مصرف‌گرایی کشورهای مسلمان صحبت می‌کنی ،چون جواب منطقی ندارند وارد حاشیه میشوند حالا تو هم همینطور .چون از جواب عاجز ماندی وارد مسایل حاشیه ای شده دوست گلم . برایت آرزوی موفقیت میکنم ، به طور کلی بعد از خواندن کامنت هایت متوجه شدم ذاتا آدم خوبی هستی
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست عزیز لطف دارید .این آخری حالت شوخی کردن داشت وگرنه همه در یک شهر یکی نمیشوند. در مورد سوسیال گیر و فرق آن با سوسیالخور که سوال کردید خواستم توضیح دهم که سوسیالگیر کسی است که سوسیال را میگیرد و جمع میکند تا بیاید در ایران آپارتمان بخرد و اجاره بدهد. اینجور اشخاص در دخمه زندگی کرده و نان خالی میخورند و در واقع همه جا آبروی ایرانی را میبرند. س.سیالخور سوسیال را مصرف میکند و حداقل شیک میگردد و بالاخره پول را در همان کشور به مصرف میرساندو در کل سوسیالخور آبرومند تر از سوسیالگیر میباشد. من توضیح دادم که یک سوسیالگیر از اقوام را میشناسم که چند آپارتمان دارد و با خواهر خودش که در یکی از آپارتمانها زندگی میکند دعوای مفصل کرد فقط بخاطر اضافه کردن اجاره... حساب کن و خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.