چرا آیت‌الله خامنه‌ای این بار به مولوی عبدالحمید پاسخ داد؟.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
این فرد آیت الاه نیست حجت السلام هم نیست ، که اگر هر دو آن‌ بود هم فرقی‌ در ماجرا نمیکرد، مثلا آنها که هستند جز سکوتِ از سر زبونی و منفعت طلبی و یا امثال ناصر مکارم و یا دیگر کاسبان دین چه گلی‌ بر سر ایران و بشریت زده اند ، جز تربیت عده ایی مقلد و درست کردن گله که با هر هی‌ زدن به هر سؤ میروند و دست آخر به آغل رفته خسبیده تا صباحی دیگر، و یا گرگ و کفتار تربیت میکنند برای دریدن و خون خواری و یا عده ایی تاریک فکر منفی‌ با مغز‌های کپک زده که هنرشان پنج بار با لق لق زبان ستایش خداوندی ست که برایِ آنان حور و پری آفرید و بهشتی‌ پر از جووهای عسل و شیر، تا در آن‌ باز هم بخورند و بچابند و ببلعند، باور دارم در زمانه ما که زمانه آخرش میگویند، خداوند توسط ملت ایران انتقامِ سختی که میخواست در تمام دوران از این ‌قمِ مدعی ، مفت خور فریبکار و متحجر بگیرد را بر دوش ایرانیان انداخت تا وسیله ایی شوند برای این مهم. بدین خاطر چنین دغل کارانی را میدان دار کرد تا تمام این چهل سال گل به دروازه خودشان بزنند، باشد تا برایِ همیشه از صحنه گیتی‌ محو شده آثارشان پاکسازی شود. آمین.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
امام آقا جایز نیست، خوب اگر جایز نیست، چرا پس جایز شده ؟ دستور بده جایز نشه ولی خوب میدونی که اگر هم دستور بدی جایز نباشه کسی به حرفت نمیگوزه
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
خامنه ای با نوشتن این نامه , می خواهد دل عرعرستان را به دست اورد و به حاکمان عربستان این پیام را بدهد که او هم ارزش برای سنی مذهبهای داخل ایران می گذارد و جواب خواستهایشان را می دهد. خامنه ای به هر دری میزند روابطش را با عربستان روبراه کند و میکوشد بیشتر از این عربستان را از خودش و از نظامش روگردانتر و عصبانی تر نکند. انطو که خبرش هست عربستان دارد تمام دوستان منطقه ای رژیم ایران را از خامنه ای رو گردان میکند . مقتدا صدر و حکیم و این وان که با پول رژیم ایران به جایگاهی در عراق رسیده اند دارن از رژیم ایران و سیاستهایش فاصله میگیرند و خودشان را به عربستان نزدیک تر میکنن. خامنه ای هم به خودش امده که مستقیما" کارهای در داخل انجام دهد که عربستان سعودی را خوشحال کند.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
۴۴
شب ناب - یوکوهاما، ژاپن
شاید دفعه قبل حالشو نداشته یا شارژ نداشته میسد کال انداخته گفته اگه جواب ندی دیگه منم به مسیجهات جواب نمیدم
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۱)خانمها و آقایان: پس از انتخابات گذاشته که آقای رئیسی که خودرا برای پست ریاست جمهوری بازنده دید و بیت رهبری چاره‌ای جز پذیرش نتیجه این انتخابات فرمایشی را نداشت، مجبور شدند که آقای رئیسی را که چندین وقت در آب نمک خوابانده بودند وارد معرکه کنند. تعدادی از مردم در فضای مجازی،و نمایندگان بنای گلایه از روحانی‌ را سر دادند که دور از اخلاق و مرام می‌باشد که از آقای مولوی‌ در مراسم چند وقت پیش دعوتی بعمل نیاوردید ولی‌ تعدادی از نمایندگان کشور‌های گمنام آفریقای را دعوت کرده‌اید.خامنه‌ای برای دلجویی مولوی‌ رئیسی و تعدادی را به بلوچستان فرستاد تا از این فرصت استفاده کنند و به ایشان بگویند که روحانی‌ مهر‌ای نیست و ما تصمیم میگیریم و اشتباه محض است اگر تخم مرغ‌هایتان را در سبد روحانی‌ بگذارید،
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲)در نتیجه رئیسی با امام جمعه زاهدان سلیمانی پیش مولوی‌ رفتند و پیشنهاد کمک به ایشان و افتتاح بانکی‌ از زیر مجموعهای امام رضا و پوشش قرار دادن تعدادی از نیاز ماندن را مطرح کردند، و به ایشان گفتند اگه گلایه‌ای هست میتوانید به رهبر نامه بنویسید تا زمینه موفقیت اصولگرایان و قشر خود را در انتخابات بعدی فراهم کنند و اکنون بانک مرکزی مخالفت خود را با تشکیل این بانک جدید تحت رهبری رئیسی اعلام کرده.نتیجه این کشاکش تو دهنی به روحانی‌ و کسب رأی در انتخابات بعدی می‌باشد و بنده معتقد می‌باشم یکی‌ از دلایل عمده جواب دادن به نامه مولوی‌ از طرف خامنه‌ای بر این سناریو ی از پیش تهیه شده می‌باشد.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
زیرا شیکه های اجتماعی چشم و گوش مردم را باز نموده است.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.