بازداشت مامورانی که به کولبران بانه شلیک کردند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

تعداد بیشمارى از ضاربین تا به امروز دستگیر شدند ، ضارب حجاریان - ندا آقا سلطان - کشته شدگان کهریزک ووووو ! ولى عدالت در مورد کدومشون اجرا شد !!؟ اینها هم مثل اونهاى دیگه ! بیشرفهاى پست فطرت!!
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
۳۷
Imod.barbekan - منامه، بحرین

اینا همش دروغ و سیاه بازی آخوندکهاس،بدجور ترس دوربرشون برداشته میترسند باشروع اعتراضات مردم دست به اسلحه ببرند
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

خیلی عجیب است که این دو تا فحاش متوهم یعنی دایناسور از فرانسه و تو خوبی بابا از بلژیک هنوز کامنت نگذاشته اند تا از کولبران کرد و تمدن ایرانی و تمدن هخامنشی و کورش و مردم ایران انتقاددکنند از منچ بازی کردن با خدا بنویسند. خدا کند میهن ما از اسلام و اخوند والله و محمد وعمر و علی و معصومین زن باز آزاد شود تا مرزداران میهن به سازندگی میهن بپردازند و کولبر و تیر اندازی نباشد تا دل میلیونها انسان بدرد نیاید
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
۴۸
Free Press - لندن، انگلستان

البته برای دادن ترفیع گرفتنشون!
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

بازداشت چه فایده داره چون بزودی تبرئه میشوند و پست و مقام بالاتری میگیرند هر چه جنایت بیشتر مقام بالاتر .کردهای غیور باید دخل همشونو در بیارن و رحم نکنند به این جانی ها همانطور که آنان رحم و مروت ندارند مرگ بر جمهوری نکبت اسلامی
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

برای خودشون اسم گذاشتنا!!! کوله بر کوله بر!!! قاچاقچی کالا اسلحه ، مشروبات مسموم صنعتی و غیره با پوشش رسانه ای دارن به این مملکت ضربه میزنن و تا دولت برخورد میکنه میریزن تو سایتها و مظلوم نمایی میکنن. مثل روستاها دیگه و شهرستانهای دیگه که غیر مرزی هستن برن مثل آدم زندگی کنن. اگر کار نیست برای تهرانیها با مخارج زیاد خیلی بدتره.
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

بهتره ایران هم مثل تروکیه در مرزش با عراق و افغانستان و پاکستان دیوار بکشه تا اوضاع از این بدتر نشده.
‌چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
۴۴
behran - کردستان، ایران

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. نمیدانم چه دشمنی با مردم تُرک داری، که با نظراتت شعور این مردم شریف و زحمتکش را زیر سؤال میبری؛ اگرچه سراسر نفرت و تحریف نسبت به مردم ایران هستی ولی باور پذیر نیست که سطح اطلاعات تاریخی و اجتماعی ات در هزاره سوم، حتی کمتر از یک انسان بدوی غارنشین هزاران سال پیش مربوط به عصر شکار باشد. بنابراین با این کارت میخواهی میان اقوام ایرانی اختلاف و دشمنی بیندازی یا قوم خاصی را مسخره کنی؛ در غیراینصورت خودت را به اولین انیستیتو مردم شناسی معرفی کن، بلکه دانشمندان بطور زنده بر روی اولین حلقه چرخه تکامل به تحقیق و بررسی بپردازند تا بعد از طی هزاران سال بعد بتوان با موجوداتی امثال تو راجع به انسان،اخلاق و شرافت گفتگو را آغاز کرد!
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه
[::iran2015 منتظر بودم تو اول کامنت تهاجمی ات را بگذاری و وطن پرستی ات را ثابت کنی. تو چه می کنی در اتریش؟ خیلی ناراحتی برو جهاد سازندگی در ایران برای سازندگی ایران کار کن؟ تو خودت از کدام جلگه بیل می زنی؟ جوالدوز یادت نره. هر آدم کج فهمی مثل تو در فضای مجازی پهلوان پنبه ست. چرا بلیط نمی گیری بروی ایران کولبری کنی جناب ریشه دار متمدن؟ هر چقدر هم ریشه دار باشی قدمت تاریخی ات به دایناسور نمی رسه جناب بافرهنگ و مودب آریایی در فضای مجازی. حتما یک شجره نامه برای خودت بنویس. تلف شدی با این همه ریشه در اتریش.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.