زنان آلمانی هوادار داعش در عراق محاکمه می‌شوند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
درماندگی مطلق بشر. به دور خود چرخیدن و دنبال یک چیزی گشتن. راستی دنبال چه میگردید؟ چرا آرام و قرار ندارید؟! گیریم که خدا را الان پیدا کردید و آمد نشست پای منچ و مار پله شما، خوب؟! بعدش چه؟! آقا بروید سخترین کار که آرامش داشتن در زندگی است را یاد بگیرید. اگر آرامش داشتید و دنبال هیچ چیز نبودید، حتی بدون یک سکه سیاه در جیب، ثروتمندترین آدم روی زمین هستید.بروید خودتان را شخم بزنید.
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
۸۱
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. خودمون رو شخم بزنیم واسه چی؛ یونجه کاری؟ بقول معروف: «دگران کاشتند و ما خوردیم. ما میکاریم تا شماها بخورید».
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
۷۰
senator x - تهران، ایران

باید این گونه افراد در زمان محاکمه باید دادگاه آنان جهانی باشد که چنانچه منطق غیر واقعی دارند,مردم دنیا متوجه اعقاید آنان بشوند و کمتر متمایل به جذب این آدامخوران بشوند,درضمن من فکر میکنم تمایل زنان بجذب باین گروه تروریستی,کمی جنبه جنسی دارد
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک:: شما کلا مستمع آزادی دوست عزیز. جان تو.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] بروید خودتان را شخم بزنید؟.؟😂 با خدا منچ بازی کنید؟؟ 😂 ما یک ایرانی خیر خواه در بلژیک نداریم این موجود را ببرد برای درمان.!! این میخواهد خودش را مطرح کند و کلمات بی ربط را بکار میبرد که خنده دار است.یاد داستانی از عزیز نشین افتادم کافه شاعران که آقایان شاعر از عزیز نشین که به اشتباه به آن کافه رفته خواستند شعری بخواند و او دفتر حساب و کتاب نانوایی پزش را با ریتم شعر خواند و شاعران به به و چهچهه کردند.*دو لیره بدهکاری مشکل رمضان * کیسه آرد سفید را آوردند سفید نبود😂😂😂جمعه تنور خراب شد 😂 و همه شعرای بند تنبونی هم هیچ فریاد میزدندوای نبوغ چه شعر سنگین سیاسی تنور یعنی مملکت و جمعه یعنی پایان .یعنی پایان اگزاستیالیسم جامعه مدنی که با تشبیهات بیان شده چه شاعری😂😂😂😂😂😂.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::iran2015 - وین، اتریش: بابا من بلژیک نیستم بستنی. شما اتریشی؟ دمت گرم. گفتم که شازده، ادم ناراحتیهای ....نمیاره در سایت. میاره؟ عزیز نسین کبلایی نه عزیز نشین. مگه نه؟! خودمو واسه کی مطرح کنم دایی جون؟! واسه تو شازده؟ بابا سرتو بنداز پائین زندگیتو بکن. اینهمه لیچار بافی مگه معنی داره شازده؟ تعطیلات خوش روانشاد.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]😂😂😂😂😂😂 دانشمند ....چمبر ! منچ خدایی !! من که مثل تو علاف نیستم ده بار .....را بررسی کنم سریع مینویسم بکار و زندگی ام برسم .دکمه های تاستاتور در دو میلیمتری هم اشتباه میشود.....چمبر!!من تمام کتابهای عزیز نسین را خوانده ام حداقل نامش را میدانم .😂😂😂😂😂😂😂اصلا ما نامی بنام عزیز نشین نداریم 😂😂😂😂عجب دلقکی هستی.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
(((( لیندا. و" پیش‌تر در مصاحبه‌ای با خبرنگار یک فرستنده عراقی اعلام کرده که حوادث ماه‌های اخیر به او از نظر روحی ضربات شدیدی وارد کرده و به همین دلیل می‌خواهد هرچه زودتر به آلمان بازگردد.او در گفت‌وگو با مقامات سفارت آلمان در عراق گفت که هنوز هم به داعش وفادار است.)))) یه همچین هرزه ایی رو هر چه زودتر باید با....مخصوصا اگه ....هم باشه....
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه
[::iran2015 - وین، اتریش::]، فریدون باسواد که اسم عزیز نسین به گوش تو خورده، حتما دکمه های تاستاتور اشتباه شده و اگزیستانسیالیسم را اگزاستیالیسم نوشتی؟ تو عقده مطرح شدن داری که دنبال حمله و هارت و پورت به کاربران با سواد سایت هستی. مگر داروغه هستی شازده؟ خوشحالم که خودت را کوچک می پنداری و اسم مرا دایناسور می بینی فریدون. ریشه آریایی جنابعالی به قدمت دایناسور نیست. آره بابا قلیدون برو پی کارت. فعلا نقش لر آریایی را بازی کن تا نقش بعدی به ذهنت برسد. تلف شدی.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. فصل درو تمام شد رفت.پس با این تفکر بگذار شخمت بزنند.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::iran2015 - وین، اتریش:: خنده برای رفع فشار خوب است شازده. آلاسکا و شربت خار شتر نیز به پرکاری جلا میدهد. آفرین بر شادروانی تو و عزیز نشین!
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.