تهدید تلویحی نتانیاهو به اقدام یکجانبه نظامی علیه ایران.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

شما لطفا ببند که مردم کشورت از دستت شکارن . مردم ایران هم شدن اسیر از یک طرف حکومت داعشی از یک طرف قوم بنی اسراییل که از نفهمی اکثریتشون داد خدا هم در آمد .
‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اینا هى نابود میکنن و از نقشه جغرافیا محو ! شماها هم که یک جانبه ، هى میزنین و مى کوبین ! مثل دعواى اصفهانیها ! آمو ، تو وایسا اونور جوب ، من هم اینور جوب ، فحش بده فحش بسون ! پیرهن گرونِست !
‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

نتانیاهو هم فقط بلد است حرف بزند و رژیم اخوندی ایران را تهدید کند. در اوایل انقلاب اسرائیل رژیم اخوندی را برای اینکه کمک به فلسطینها میکردن تهدید میکرد. بعد اسرائیل بخاطر اینکه رژیم ایران کمک به شیعه های لبنان میکرد تا حزب الله را تاسیس کنن و نیروی نظامی درست کنن تهدید میکرد و یا حکومت اسرائیل بخاطر اینکه رژیم ایران دسترسی به موشکهای جنگی دور برد نداشته باشد تهدید میکرد. بارها و بارها رژیم اسرائیل رژیم ایران را تهدید کرد ولی سران نظام اسلامی ایران ارزشی برای تهدیدهای اسرائیلها نگذاشته اند . در خیلی از مذاکرات رژیم ایران به نفع خودش از تهدیدهای که از طرف اسرائیل شده است استفاده کامل کرده است. اسرائیل رژیم ایران را تهدید به حمله یا جنگ نکند برای اینکه جمهوری اسلامی ایران استفاده کامل از تهدیدهای اسرائیل میبرد و بیشتر نیرومند می شود . ماندگاری رژیم ایران بخاطر تهدیدهای اسرائیل و امریکاست .
‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
من این کامنت رو زیر یک مطلب دیگه به اشتباهی نوشتم واون اینکه داعش تحت فرمان شکست خورد.اسد تثبیت شد.دماغها سوخت و مثل عجوزه ها مجبور به دوره گردی وفتنه گری شدن.در صورت لزوم ایران به شیخ حسن نصرالله وحزب الله برای اقدامات لازم وضروری دستور می ده.
‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
۴۴
آلو جنگلی - کانزاس، ایالات متحده امریکا
بازم این عوضی الکل زد ؟
‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
۳۸
scandal - برلین، آلمان
خودش هم از این بلوفش باورش نمیشه!
‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
علت حضور ایران در سوریه بدرستی برای گسترش دامنه نفوذ نظامی-سیاسی روسیه است. حکومت ایران در قبال این خوش خدمتی نوکرمآبانه به روسیه است که چند صباحی بیشتر به عمر نکبت بار خود ادامه می دهد.
‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.