بحث‌های جنجالی کشته‌شدن یک "مدافع حرم" در شبکه‌های اجتماعی.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

با همین کلمه دوزاری و مزخرف "ناموس" که اصلا هم معنی و مفهوم مشخصی نداره ، همه رو دچار سکسه کردن و کلا شوتتون کردن رفته. من سی سال پیش رفتم ببینم این کلمه ناموس که بخاطرش در ایران ادم میکشن چه همردیف و معنایی در زبانهای زنده دنیا داره. دیدم این کلمه "ناموس" اصلا در زبانهای انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و المانی وجود که نداره هیچ، هم وزن و هم ردیفی هم نداره!! فقط کلمه مخصوص عربها و ایرانیهاست!! هر چند وقت یکبار هم با این کلمه هر مانوری که بخوان میدن و میترسونن و جنگ میفرستن و گاها هم همدیگر رو در خیابون میکشن!!! اینم از مهارت ملت ما در قورت دادن هر مزخرفی! فهمیدی چی شد؟! این کلمه ناموس اصلا وجود نداره!! ساختگیه. سنایی میگه: خود بخود شکل دیو میکردند- پس ز ترسش غریو میکردند!!!
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

چرا برای دفاع از حرم یکی‌ یکی‌ میرین؟؟؟خوب فله ایی برین و با هم تشریف ببرین پیش حوریان که بی‌ صبرانه منتظرتون هستن ،تا مردم ایران از شر تکتکتون یک نفس راحتی‌ بکشن.یک مشت آدم کش جانی که افتادن به جون یک مشت آدمکش تر و جانی تر .
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا

آقایونی که دارین خودتون رو جر میدین ؛ بروید مصاحبه خانمش رو ببینید ؛ هانمش میگه ایشون همیشه در آرزوی شهید شدن بوده . الان ایشون به خواسته و آرزوش رسیده . مگه نمیگویید که شهادت , سعادتته؟ پس ناراحتتیتون برای شهید شدنِ ایشون چیه ؟ یه روز مینویسن : نگاهش . یه روز مینویسن : صلابتش . ایشون خودخواسته به اون دنیا رفته اند . فکر اونهایی رو بکنید که ناخواسته در زیر سختی های زندگی ؛ هر روز صد بار میمیرند و زنده میشوند
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

چرا محسن حججی؟ ویدئو آن را در رادیو زمانه ببیونید چرا آقازاده‌ها نمیرن از حرم‌ها دفاع کنند ؟ چرا آخوند‌ها نمیرن چرا پسران چلاق علی‌ نمیرن از حرم دفاع کنند ؟
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

والا. جون تو!! میگن برید از ناموس دفای کنید!!ما هم خودمون اینجا میمونیم که اگه شما برنگشتید و مردید خودمون ناموساتون رو بکنیم دفاع!
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

اون بیشرف هاوبی ناموس هایی که پشت شهدای ایران زرز میکنند شماها اگر وجود داشتید زیرآخوندچهارپایه نمیزدید ..پس دهن ... را ببندید و با عکس های انتخابی و اسم مستعار درفضای مجازی ززر نکنید
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
ایشون برای ملت خودش نجنگیده که شهید بحساب بیاد رفته واسه قتل عام ملت سوریه که هم کیشانش که مثل خودش و رهبرش هستند کشتنش .اه و نفرین مردم بیگناه سوریه سرشو به باد داد .از کی تا حالا قاتل شهید بحساب میاد
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
۴۱
مسافر مهتاب - زوریخ، سوییس

یه مشت پناهنده ....ریختن تو این سایت که واسه گرفتن جواب....نه مرام نه معرفت. نمیخواد ازشون حمایت و تعریف و تمجید کنی ولی ادم نا حسابی لااقل احترام هموطن بودن رو نگه دار.
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::مسافر مهتاب - زوریخ، سوییس: شما زیاد حرص نخور. اونم در جای گرونی مثل زوریخ. حتمن مستحضر هستید که جواب که هیچی،.... هم برای نوشتن در این سایتها به هیچ پناهنده ایی نمیدن. میدن؟! اونم حتمن سوئیس، هان؟!! متظورت از هموطن چیه؟! بابا این هم لنگه کفش نندازید! اینهمه سنتوری حرف نزنید. هموطن!!!
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
قول میدم این قاتل مقتول از چاقوکشهای نجف آباد بود که تفریحشون چاقو زدن به دانشجوهای بیچاره شهرهای دیگس و دیده اگه بره در سوریه و ملت مظلوم و بی پناه سوریه رو قتل عام کنه بر میگرده مثل دیگران برادران عرزشی سردار و سرلشگر میشه و قتل عام و چپاول و فرو کردن رو در ایران و با مردم خودش ادامه میده. البته بعضی از کامنتها مشخص میکنه خیلی از این ملت فلک زده ایران از فروشدن و چپاول شدن خوششون میاد.
‌پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.