خامنه ای، هاشمی شاهرودی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

این جنایتکار عرب که سالیانی رئیس قوه قضای ایران را برعهده داشت و دستش در خون ایرانیان سرخ است تا کی میخواهد در ایران باقی بماند و خون مردم ایران را درشیشه کند ؟چرا به کشور خودش عراق بر نمیگردد و در انجا با حکومت شیعه حاکم بر عراق همکاری نمیکند ؟ مردم ایران هیچ احتیاجی به این گونه جنایتکاران خارجی ندارن که در ایران پست مهمی را اشغال کنن و خون مردم را بمکند.
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

آیا کسى که مسئول تشخیص مصلحت ملت باشد هم داریم؟
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
۴۴
Rasta - استکهلم، سوئد

هاشمی عراقی
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

این بابا یک زمانی رییس قوه قضاییه شد روز اول گفت من یک ویرانه تحویل گرفتم وجالب اینجاست ایشان همون ویرانه را تبدیل به مستراح کردند وبه مسیول بعدی دادند
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

اینان همگی از بزرگ تا کوچک سر و ته یک کرباسند و هیچ کدومشون دلشون بحال این ملت درمانده نسوخته! هم مظلوم و هم ظالم هر دو مقصرند! ظالم بخاطر ظلمی که میکند و مظلوم بخاطر اینکه اجازه میدهد تا ظالم بهش ظلم کند! :o
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
۷۰
senator x - تهران، ایران

مملکت هچلفت,یعنی ایران فعلی.رهبر,جانثار پوتین روسی.رئیس تخشیص نظام,زاده عراق.اکثر آیت الله ها,چاکر و مخلص انگلیس. تک توکی از همان قماش,چشم براه آمریکائیها.ملت هم منتظر یه سه روز تعطیلی و با (4 لیتری ها)رهسپار شمال.
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
نظامی که عربی و تازی منش باشه سرکردگانش نیز باید عرب و بیگانه باشند. اینها قرار است برای نظام سرطانی عربی خود تصمیم بگیرند نه برای ایران و ملت ایران.
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.