مجلس ایران طرح "مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا" را تصویب کرد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
hamid swed - مالمو، سوئد

وااااااای بیچاره آمریکئیها از ترس تمبونشون رو خیس کردن!!!!! حالا چی سرشون میاد؟؟؟؟
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

بفرمائید. این طرح که کار موساد نیست؟!! هست؟! حالا با این طرح هر کی رو که میخوان و هر کی رو که دو کلمه حرف بزنه، میگیرن و میبندن و میفرستن سیاه چال و دوستان میان میگن کار موساده!!! بابا همه چی جلو چشمتونه. بیخیال ایدئولوژی بشید تا بتونید ساده ببینید و ساده بفهمید.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
بطور مثال از اون توطئه هاى ماجراجویانه ، فوق محرمانه که افراد رژیم هم درش دخیل هستند ، مثل کودتا علیه دولت ملى مصدق رو ، چطور و چگونه میخوان و میتونن جلوگیرى کنن!؟ اینها هم از رو شکم سیرى و بیکارى طرحهاى ، آبدوغ خیارى و مسخره رو مطرح و تصویب میکنن!
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
۳۴
behzad2010 - رتردام، هلند
بگذارید دم کوزه آبشو بخورید!!
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
خب به سلامتی قراره به کدام سفارتخونه حمله کنید؟!اشخاص امریکایی که قراره تحریم بشن هم که معلومه: حاج بارک الباما بز فروش(چون به ما بز فروخت)کربلایی جان کری(جارچی سیمان فروش) او هم سیمان ریخت تو تاسیسات اتمی اراک حالا هم خودشو زده به کری،و چند ریئس قبیله سرخپوستهای امریکایی که بخاطر بستن اسبهاشون مسجدی که با پول ملت براشون ساختیم که هدایت بشن ولی انها فکر کردن که مسجد همان اصطبل اسب معنی داره!.راستی طره دخواست دادن جایزه نوبل به ظریف بخاطر خندیدنش به ریش ملت یادتون نره!از همه مهمتر جایزه فوق نوبل به روحانی که مغز ۲۴ میلیون را توانست بعد از ۳۹ سال دروغ دوباره بزنه!
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
این طرح با ۲۲۸ رای موافق، یک رای مخالف و دو رای ممتنع از مجموع ۲۴۲ نماینده حاضر به تصویب رسید. خبرگزاری ایرنا نوشته است که نمایندگان پس از تصویب این طرح شعار "مرگ بر آمریکا" سر دادند....!!. رای مخالف را هم یا نماینده افغانستان یا سوریه یا بورکینافاسو دادن شاید هم مریم رجوی رای مخالف داده!
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
. به احتمال زیاد ناصالدین شاه قاجار رای مخالف داده،رای ممتنع هم دو کار ا دو نماینده ولایت ایران پوتین و مدویدیف بوده!
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
۶۱
cobalt3 - کرج، ایران
همه راه ها به موشک ختم میشه . بکش سیم بکسل رو برادر.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
۵۰
Kumasi - کوماسی، غنا
عجب اقتداری وچه طرح جامعی که تمام اتحادیه اروپا روهم ملزم به اجرا میکنه. ازطرفی آمریکا با اجرای این طرح در منگنه تحریم های سنگین ایران قرارگرفته واقتصادش بزودی فلج خواهد شد ٬ واردات و صادراتش به مشکل خواهد خورد. عزیزان٬ اگر دقت کنید شاخص بورس نیویورک از بعد تصویب ایران سقوط سنگین داشته و از حالا بانک های آمریکا نمیتوانند با *تومان * معاملات ارزی کنند و این برنامه ریزی دقیق که توسط ریاست محترم مجلس جناب آقای لاریجانی به تصویب رسید بزرگترین ضربه در تاریخ به اقتصاد ایالات متحده بود .مجلس کارآمدایران با برخورداری ازسناتورهای نخبه ٬متخصص و دانشمند خود که شبانه روز در صحن مجلس به امر خدمت رسانی به مردم مشغولند تراوشات ذهنی خویش را درقالب طرح "مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا" به شما نشان دادند . ببینید و لذت ببرید و شبانه روز دعا کنید که سایه نمایندگان بر سر شما مستدام و استوار باشد . ۴۰ سال است که زیر دست چنین نخبگانی هستید و هنوز متوجه اشتباهات خود نشدید ٬ پس ادامه بدهید تا این نسل که هیچ نسل بعدی هم تاوان نادانی شما را پس بدهند .
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.