یک میلیون امضا؛ تلاش فعالان ایرانی برای مقابله با سدسازی‌های‌ ترکیه.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

کارى بس عبث! این امضاها رو باید جمع کنن براى اعتراض و خلع صلاحیت از مسئولین داخلى ، خائن و سودجو و بى لیاقت ! ترکیه کار خودش رو ادامه میده و اعتنایى هم به این امضاها و اعتراضها نمیکنه !
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

خبر را با دقت تا انتها بخوانید انگاه متوجه خواهید شد لطمات و صدماتی که این مردک عقب مانده نعلبند زاده احمدی نژاد در لباس رئیس این کشور به مملکت وارد اورد غیر قابل جبران میباشد. ارزو میکنم هر چه زودتر محاکمه این مردک از مرحله حرف به عمل برسد تا این فرد همراه با همد ست های ان در پیشگاه ملت محاکمه و عملکرد و خیانت های ان در تاریخ به ثبت برسد
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
خب با اب سد گتوند میتونند خیار شو تولید کنند یا در فصل برداشت ذرت شوربلال کنار اب بفروشند،وقتی خرص میارند اهنگری یادش بدن اخرش میشه سد گتوند!دریاچه شور ارومیه نابود میشه رلی رود کارون به دریاچه نمک میشه،به این میگن معجزه احمقی نجاتی که دریای ارومیه را به خوزستان انتقال بدهد،و ایران هم با انتقال اب شور کارون از خشک شدن خلیج فارس و اقیانوس هند در اینده جلوگیری میکنند،به این میگن مدیریت جهانی بر توان امام زمان منهای عقل وشعور حاصل این معادله مساوی به حکومت عدل علی است!.ویرانی که حکومت شعیه اخوندی در ایران بهبار اورد نه اسکندر،نه اسلام نه مغول ،نه اشغال ایران توسط روس و انگلیس ،نه جنگ ایران و عراق توانست به بار بیاره،تمصیبتی که حکومت احمقی نجات بیشرف تپاله در دو دوره لحافکشی برای خامنه در ایران به وجود اورد حتی قرارداد سعد اباد و ترکمنچای بار نیاوردند،تازه هنوز اول خطه،وقتی جنگ سوریه و عراق ارام بشه و این دو کشور هم تولیدات نفتشونو بالا ببرند ،انوقت حرکت در زمان در ایران به اثبات میرسه،یعنی ملت برمیگردند به دوره قاجار!
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران
وقتی آنهمه سد در ایران احداث شد کسی کمپین جمع آوری امضاء به راه نینداخت. ایرانی جماعت فقط خوراکش بزرگ کردن دیگران و انداختن تمام تقصیرها به گردن سایرین است.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.