آغاز عملیات دیوارکشی در مرز ترکیه و ایران.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان
منم با دیوار کشى موافقم اینجورى هیچوقت نگران پیشروى هیچ طرفى نیستم یا درگیرى بین مربانان ! ولى بیچاره کول بر ها الان شغل انها چى میشه؟!
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
۵۰
Kumasi - کوماسی، غنا
این اردوغ تا ترکیه رو به خاک سیاه ننشونه ول کن نیست :( :(
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
باز اردوغان قاط زد . دادا مرز ایران و ترکیه که چنان کوهستانیه و پر پیچ و خمه که دیوار چین هم نمیشه جوابگوش باشه که . هرچند ما که آرزومونه جلوی تردد این یاغی ها و گروهکهای آدمکش که به هموطنهاشونم رحم نمی کنن گرفته بشه
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
۵۴
cardenas - تهران، ایران

به نظر من خیلی نگران اتفاقاتی هستن که در آینده ممکنه روخ بده و سیل مهاجرت و فرار ازسمت ایران به طرف اروپا رو داشته باشیم ، مثل جنگ و انقلاب و خشکسالی و یا روکود اقتصادی یا همش. به نطر من از چیزهایی جلو جلو خبر دارن یا احتمالشو میدن. دیوار کشیدن اصلأ خبر خوبی نیست و بیشتر باید نگران بود . با توجه به هزینه ای که میکنن و اونهم یه طرفه .
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
۴۴
behran - کردستان، ایران

[::cardenas - تهران، ایران::]. به نکته بسیار مهمی اشاره کردین گرامی، با توجه به سیل مهاجرت از طرف سوریه در هنگامه جنگ داخلی، آیا ترکیه اینبار جلو سیل مهاجرت از طرف ایران را میگیرد!؟
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
خوب دقت کنید و ببینید کار کشور ما بکیده شده که ترکیه هم دور بر خودش را دیوار میکشد. اروپائیان مدرن و متمدن دیوار ها را بر میدارند و کشور هایی مانند ما باید این چنین مانند طاعون در اطراف ما دیوار کشیده شود
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.