شلیک سرباز به هم‌خدمتی‌ها؛ شلیک کاربران به خدمت اجباری.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان
حیف که ارتش اسرائیل از زینب کماندوا و فاطی ببخشید قاطی نانچیکو ای تاپاله خامنه بی بهرهست! وگرنه چه ارتشی میشد ! همون بهتر این آبجی سکینه ها بین سربازای ایرانی نیستن! البته خودشون یه پا مردن، با یک من ریشو سبیل خخخخخ!
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران
وقتی استخدامی نیست ، بازارها در رکود است ، ازدواج و مسکن و زندگی انسان گونه برای جوانان رویاست ، طلاق و فقر و شرمندگی مقابل زن و بچه بیداد می کند و اخوندها و اخوندزاده ها و انگل های خون اشام از بی نظمی و اختلافات دادگاهی و منابع کشور و تحریم ها نهایت سو استفاده و غارت را میکنند ،در ثروتمند ترین کشور جهان ! به چه کسی باید خدمت کنی ؟ آنهم 2 سال ! دیگر دوران برده داری و سرباز مفتی نوکر نظامیان تنبل گذشته است ، سربازی حتما باید حرفه ای و شغل شود و یا نهایتا 6 ماه باشد مگر یک انسان چقدر عمر میکند ؟ امروز خدمت ثمره ای جز از کار و زندگی افتادن و بد اموزی و توحش چیزی برای جوانان ندارد و در صورت ادامه این روند اخوندهای معاف از خدمت و حکومت ظالم باید منتظر انفجارات بیشتر بعدی باشد ، چرا که راه غلط باید اصلاح گردد تا دیر نشده .
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
۴۴
mashhabib - قم، ایران
تمام این مصیبتها تو مملکت ما مال نداشتن شهر نو هستش .....نخند !! شوخی نمیکنم اگر ریشه یابی بشه معلوم میشه . اخه یارو تو یه پارک تو مشهد به بچه 3 ساله تجاوز میکنه ...یعنی چی ؟ در اون صاحب مرده رو اگه باز کنن این مصیبتها حاصل نمیشه ..حالا تو بخند !؟!
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.