۱۶ کشته و زخمی در تیراندازی یک سرباز به هم‌خدمتی‌هایش در کهریزک تهران.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

بیچاره ها! دیگه سربازى هم ریسک شده! کِى و کجا یهو یه سرباز دچار جنون آنى بشه و اسلحه بکشه رو همه! این مشکلات روحى مردم همه از صدقه سر رژیم فساد و تباهى آخوندیه! به امید خدا آخرهاى کارشونه!
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
۷۸
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
ه گفته محمد هاشمی، رئیس شورای پادگان کهریزک، خود سرباز مسلح هم با شلیک گلوله "نیروها" کشته شده است. رئیس نیروی زمینی ارتش علت این حادثه را احتمال بروز جنون آنی در این سرباز اعلام کرده بود. سربازی که در این حادثه به دیگران شلیک کرده بود مجروح شده، اما زنده مانده است. کدومش درسته؟!
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا

درود بر پدر ایران نوین رضا شاه بزرگ و درود فراوان به خاندان بزرگ پهلوی ، آخوند و مجتهد که در زندگی‌ مردم ایران تاثیر گذاشته اند و یک مملکت را به ویرانی رسانده اند باید همه به دریا ریخته شوند
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

لیاقت ما ملت نمک نشناس همان قشون وارفته عصر قاجار هست. ارتشى که پهلوى براى ایران تربیت کرد، ارتشى بود که تک تک افسرانش و خانواده هایشان از جان مایه گذاشتند تا ایران عصر پهلوى بوجود بیاید. آن افسران کسانى بودند که علاوه بر حفظ امنیت مرزها و شهر ها و استان هاى کشور، در دورترین نقاط عقب مانده مملکت قاجار زده به جاده سازى و احداث مراکز عمرانى و بهداشتى و رفاهى کشور مشغول بودند. در مقابل زحماتى که آن افسران براى آبادانى کشورکشیدند، ما نا لایق ها، اکثر شان را با دعوت از یک هندیزاده به جوخه هاى اعدام سپردیم. لیاقت ما آن بود که شرطه عربستان به پسر بچه هاى ما تجاوز کند، و مزدور فلسطینى جوان معترض ما را در کوچه هاى شهرمان به خاک و خون بکشد.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

جالبه ارتش ایران باروی کارامدن قاجارها تبدیل به باغوحش شد در زمان پهلویها تبدیل به مدرنترین نیروی نظامی خاور میانه و در زمان اخوندها تبدیل به تروریستها باندهای گردنه گیر و دزد و رشوه بگیر!
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا:. حالا هم تک تک افسرها یا بهتر افساردارها یا لبنانی یا فلسطینی یا سوری و افغانی و هندی و کره صیغه هستند ،هیچکس پدر و مادرشون را ندیده یا نمیشناسه،ابرو و مردانگی را هم که سایه اش باتیر زده میشه!
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. چطورى تفکرجان! امشب یه پیک اضافه رفتى بالاها !! یدفعه دیگه با دقت بخون! اون سربازى که در حادثه امروز در کهریزک تیراندازى کرده ، توسط هم قطاراش کشته شده! یکماه قبل هم در پادگان آبیک قزوین مشابه چنین حادثه اى پیش میاد که در اون حادثه ، سربازى که تیراندازى کرده مجروح شده و فعلا زنده و تحت درمانه!. حالا چى زدى تو رگ شیطون!؟
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
۴۴
mashhabib - قم، ایران
صد در صد کار داعش است...
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
چند مورد دیگه بشه سربازی تموم میشه
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.