حکم ریاست‌جمهوری روحانی از سوی خامنه‌ای تنفیذ شد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

با خفت وخوارى اجازه داد تا معاویه زمان کابینه اش رو ارنج کُنه ، آغا هم افاضه کرد و یه لقب آبکى دانشمند بست به خیکش! این وحید حقانیان هم که همه جا ، عین سایه همراه چلاقعلیه! نکنه آغا کنترل ادرار و مدفوع نداره و این یارو مواظبه که گند بالا نیاد و فوراً پوشک آغا رو تعویض کُنه !
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
۴۴
kakoch - کاکوچ، ایران

رهبر واقعی ایران اون کسی هست که بین خامنه ای و حسن ایستاده.معروف به حاج وحید شنیده شده در مواردی با پس گردنی آقا رو به صندلی سخن گفتن برا تماشا چیان راهنمایی میکنه. جمیعا صلوات ;)
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان
نمیرالمومنین جنتی آروم آروم داره هم قد عصاش میشه ولی باز میلیاردها انسان را در آن دنیا چشم انتظار گذاشته که شاید این چهارشنبه برود.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
بعد از باجگیری کامل و رسیدن به اهدافش
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران

تصویر اول بیانگر خیلی از واقعیت ها است. از ابتدای انقلاب تصور ما این بود که روحانیون انقلاب را دزدیدند. حال اینکه نمی دانستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که آیت الله خمینی را مصادره کرد و از پای هواپیما از بنز همافران بیرون کشید و داخل بلیزر رفیق دوست نشاند، به همانگونه انقلاب را مصادره کرد. خیلی ها بر این باورند که سپاه در دوران پسا جنگ و در زمان ریاست جمهوری هاشمی قدرت گرفت. در حالیکه سپاه از زمانی که تامین امنیت روحانیون را به عهده گرفت (کمیته های استقبال پیش از ورود خمینی) این قدرت را تثبیت کرد و در زمان رفسنجانی با در اختیار گرفتن منابع مالی و لجستیک (ورود به بخش تولید، واردات، صادرات،عمرانی و نفتی) پازل قدرت را کامل کرد. هر از چندگاهی با راه انداختن آشوبهای کنترل شده شهری مانند 78، 88 و. به روحانیون دست نشانده خود یادآوری می کند که اگر ما نباشیم شما هم به طرفه العینی نابودید به دست مردم (سخنرانی "جان ناقابل" آقای خامنه ای در نماز جمعه سال 88 نتیجه واکنش روحانیت حاکم به تهدیدات سپاه). قصه کوتاه، از صلح میان گربه و موش، بر باد رود دُکان بقال.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
مراسم تنقیه رییس انگلهای ایران . به چهره تک تک این انگلها و جانیان که در این مستراح دور هم جمع شده اند نگاه کنید. در هیچ جای دنیا اینهمه دزد و جنایتکار و قاتل و مفت خور و دروغگو و بی ناموس و هرزه و دریوزه یکجا نخواهید دید.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.