بحران هویتی جوانان پناهجو در آلمان.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
Jalal50 - ونکور، کانادا

حالا مد شده کیس مسیحیت میدن .یک عده ایرانی پناهنده دروغگوی وطنفروش الکی مسیحی شده که به هر دری و از هرحربه ای استفاده میکنن که اقامت بگیرن و پول مفت سوسیال و خونه دولتی بگیرن. ای ننگ بر شما که براتون هیچ ارزشی قایل نیستم.
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
۳۶
پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک
[::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. درود بر شما، این رو هم میدانستید که جوامع غربی مثل کانادا اروپا برای ایرانی هایی که برای اقامت مسیحی شدن هیچ ارزش و احترامی قائل نیستند؟
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان

Jalal . ونکور کانادا """". یه قسمت حرف شما درست است که عمده ایرانی ها با کیس مسیحیت پناهندگی میگیرند و این در حالی است که اینها دین قبل خودشون هم فقط در قیمه حسینی عاشورا و نذری شله زرد می شناختند چه رسد به اینکه آشنا به مبادی و نبانی دین دیگ ی باشند !! دروغ هم میگن !! . ولی فراموش هم نشود کانادا هم به دگرباشان جنسی که دروغ میگن پناهندگی میده و بخش بزرگی از کردهای کوچ نشین که جز گله و گوسفند و کولبری چیزی نمیدونستن با دروغ میگن عضو پژاک بوده اند و پناهندگی میگیرن !. در حالی که با باز شدن مرزهای اروپا عمده ایرانی ها و افغانی ها فقیر و بخاطر سکس و الکل و فرار از فقر به اینجاها کوچ گله ای کردند !!
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان

لطفا حساب جنایت و تجاوز و بزهکاری افغانی ها رو از حالا به اختلال روانی آنها وصل نکنید اینها در اساس خشونت گرا هستند و چه جنایاتی در ایران مرتکب نشدند !!
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

دین افیون جامعه است
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

کاشکی جوانها باور کنن که زندگی ت توو آلمان مثل خ اغلب جاهای دیگه توو دنیا هلو بیا برو توو گلو نیست.برای موفقیت وکار وزندگی توو آلمان باید مثل فولاد سخت باشی.مثل خود آلمان.پنج صبح از خونه بزنی بیرون.با زندگی شطرنج بازی کنی.حرکات واحتمالات رو حدس بزنی.باور کنی یک شبه ره صد ساله نمی توونی بری.دخترهای چشم سبز بلوند برای همبستری باهات صف نکشیدن.توو بازار کار حداقل تا گرفتن مدرک هفت هشت ده سال باید خرحمالی کنی تازاه برای همون کار خر حمالی شانس کمی نسبت به مهاجری داری که از سرزمین کشاورزی توو روستاش توو آناتولی یا غنا یا سریلانکا میاد. دانشگاه شاید راحت وارد بشی اما خروج ازش مثل خروج از ته قیفه .دانشگاهت تموم شد باید بهتر از بقیه باشی که شانس پیدا کردن شغل مناسب با حقوق مناسب داشته باشی .پورشه و مرسدس اس با ده پانزده هزار یورو می تونی بخری اما خرج نگهداریش ماهی هزار هزاروپانصد یوروئه ووو
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
همه این جنایات از امریکا و کشورهای غربی است که به خود اجازه میدهند به جای ملت یک کشور تصمیم بگیرند و در باره تغییر نوع حکومت و دوشیدن ذخیره ه ای ارزی یک کشور تصمیم بگیرند. اگر لیبی و سوریه و عراق را به حال خود گذاشته بودند خیلی زودتر به سمت دموکراسی میرفت. اصلا وجود دیکتاتور به تهدید همین کشورها است وگرنه انها حرفی برای بودن ندارند
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
۵۹
رضا پالونی - چرات آلاشت قاهره، مصر
به جرات میتوانم بنویسم که بیش از نوددرصد ایرانیان اروپا وامریکا واسترالیا ناراضی ناراحت خموده و پژمرده و افسرده هستند فقط ده درصد مستثنی هستند که آنها هم مشکلات خود را دارند به هر حال دنیای کنونی ما دنیایی ماتریالیستیک است ودل سپردگی به دنیای مادی باعث افسردگی می شود
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان::]. دوست عزیز احتمالا این خارجیها دستشون با آخوندها توی یه کاسه هستش. میگن تو به حجاب و سگ و این چیزا گیر بده آزادیشونو بگیر اذیتشون کن تا فرار مغزها بشه سرمایه ها بیاند اینور ما هم هواتو داریم. حساب کن سالی 200 میلیارد خیلی پول هست که از مملکت خارج شود
‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
[::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. میگی مثل خودت باید همشون کیس همجسنگرایی بدن ؟؟؟ مستند به گفته های خودت در گذشته دارم میگم !!
‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
[::SinaGoli - کلن، آلمان::]. [::SinaGoli - کلن، آلمان::] دوست عزیز این حاج جلال ۵۰ ساله خودش با کیس همجسنگرایی در کانادا موندگار شده !!.
‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.