رئیس کمیته روابط خارجی مجلس: برای آمریکا باید دردسر بسازیم.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

٣٨ ساله برای امریکا و اسرائیل دردسر ساختین کجا رو گرفتین؟ یه کشور مخروبه منزوی با ٨ سال جنگ و یه میلیون کشته و شیمیایی و پرورش یه عده دزد مال ملت خور نصیب شده.
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

نزدیک به چهار دهه است که با وجود نحوست بارشون واسه مردم و مملکت دردسر که هیچ، سرطان بد خیم شدند ، حالا میخواد واسه جایى دردسر درست کُنه ، که بیش از نیم قرن هست که با مُهره هاش همه چیز این مملکت رو تحت کنترل داره! از مُهره هایى چون کاشانى - بهبهانى - محمد رضا شاه بگیر تا بعد هم که کاشف بعمل بیاد ، بعله خمینى و ووو خیلى کساى دیگه! حالا این ریق ماستى ، تومبانش رو نمى تونه بکشه بالا میخواد واسه آمریکا دردسر درست کُنه !
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
این سیاست خارجی هم در ایران در این یک قرن مشکل ساز بوده مصدق اعتقاد داشت ما باید از اختلاف آمریکا و شوروی استفاده کنیم و با هر دو باشیم شاه می گفت نه ما فقط باید با آمریکا باشیم و هر چه گفتند بگوییم چشم و باشوروی و نفوذش در منطقه مبارزه کنیم نتیجه این چشم چشم گفتن ها هم انقلاب بود خمینی اعتقاد داشت ما باید هم ضد آمریکا باشیم هم ضد شوروی نتیجه این سیاست هم کشته شدن 200 هزار نفر در جنگ بود خامنه ای اعتقاد دارد که ما باید با روسیه باشیم و ضد آمریکا و هر جا آمریکاییها رفتند خرابکاری کنیم بنظر می آید که بعد از این همه سال آن سیاست مصدق یعنی موازنه منفی و دوست بودن با ابرقدرتها و در عین حال استقلال داشتن بهترین راه حل بود
‌سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا
یک مشت آدم خنگ و روانی دور هم جمع شده اند که اندازه یک بچه آمریکایی هم سواد ندارند!
‌سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.