آشوب و مزاحمت‌های جنسی در جشنی محلی در آلمان.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

خوب دیگه میوه کاکتوس خوردن درد داره
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

افغانی و عراقی‌ بودن. هر چی‌ لاشی هست ریخته اینجا، امروز جلوی یک کافه در مونیخ یک مرد مسن آلمانی‌ نشسته بود داشت قهوه‌‌ مینوشید، ۲ تا عرب لاشخور سوری موقع رد شدن از کنار میز این آقا یک سیگار از پاکت سیگار این آقا در آورد و ۲ دفعه هم برا تشکر زد روی شانه‌های این آقا و با نیش باز به راهشون ادامه دادن. واقعا که باید همه این‌ها را بریزن بیرون.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان::]. عزیزم اینا خودشون دعوت کردن میوه ها رو. حالا تازه این درد پایین رفتنه ...درد اصلی موقع بیرون اومدنه! مثل فلفل که آدم میخوره
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
۴۵
mehdi707 - لندن، انگلستان

مرکل گند زد به اروپا مخصوصا ألمان و رفت این خانم ١٠ سال دیگه متوجه میشه چه کرده این ادم ندیده ها که اومدن هنوز جا پاشون سفت نشده این کارها رو میکنن جواب بگیرن و مثلا المانی بشن خدا رو هم بندگی نمیکنن امیدوارم انگلیس هر چه زودتر از اتحادیه بیاد بیرون تا پاشون به اینجا نرسیده
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
۵۸
liberté - مونترال، کانادا

باید این مفت خورهای گردن کلفت رو از اروپا جمع کنن بفرستن خدمت سربازی در همون کشورهای آشغالشون عراق و سوریه و افغانستان! این بیغیرت ها کشورشون رو ول کردن امدن خارج الواتی! بقیه کسایی که برای ادامه تحصیل امدن و بچه مثبت و درسخون هستن واقعا لیافت موندن دارن به علاوه خانوم ها و بچه های بی پناه.
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::mehdi707 - لندن، انگلستان::]. دوست عزیز یه جوری حرف میزنی انگار خودت آنگلوساکسون موطلایی چشم آبی هستی!. مرکل خودش سیاستمدار هستش. اینا جمعیتشون پیر شده گفتن چکاری بهتر از اینکه از سوریه بیاریم. اینا همش برنامه هستش خبر نداری.ضمنا ما ایرانیا خودمون مگه کی هستیم؟ خیلی بالاتر از اونا نیستیم ..
‌چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.