قاسمی: هیچ کانال ارتباطی بین ایران و دولت ترامپ وجود ندارد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
گندش بعداً درمیاد! از روز اول این انقلاب نادرست بودین، دروغ گفتین، خیانت کردین و دروغ هاتون رو ماستمالی کردین! حالا میگین ماست سفیده؟
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ
ای ناقلا . نکنه از کانال چهار ارتباط برقرار میکنی که خلوته و هیشکی توش نیست.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
این قاسمی! این مردک ابله هنوز نفمیده است که هیچ یک از محلهای ملاقات نمایندگان دولتهای اروپایی در سوئیس و اتریش و شازمان ملل در امریکا و یا اسلو فوروم نروژ ، با جواد ظریف(کارچاق کن جکومت ایران) محل رسمس و مجرای دیپلماتیک با نماینده یک کشور مشروع محسوب نمی شود. بعبارت دیگر ایران حکومتی است قاثم بر شریعت که از سوی جامعه بین المللی بمشروعیت legimitacy شناخته نمی شود. این مکانها دقیقا نقش عرشه کشتیهایی را بازی می کنند که برای مذاکره با دزدان دریایی برای رهایی گروگانها در نظر گرفته می شوند. حضور جان کری و دیپلماتهای سایر کشور ها نیز در فصل قوانین این کشورها و چگونگی حل و فصل مناقشه با اوباش و دزدان دریایی تعریف شده است. سخنگوی بیسواد رژیم( قاسمی) هنوز اینرا نفهمیده است. همین چند ماه پیش بود که Bondevik نخست وزیر نروژ را تنها بعلت داشتن مهر ورود به ایران در پاسپورتش، به امریکا راه ندادند! موضوع بحث گفتگو با یک تروریست است نه تائید مشروعیت او! کدام کانال ؟ کدام مجرا احمق؟
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
رسانه های فارسی زبان تیتر می زنند ٬٬جواد ظریف با همتای آلمانی خود! ٬٬ . جواد ظریف با همتای بهمان خود ٬٬ دیدار و گفتگو کرد!‌ . این یعنی رسانه ای که هم از دنیا بی خبر است و هم از و آنچه می گذرد! کسی نیست بپرسد آقای رسانه! جواد ظریف( این غلام خانه زاد و کارچاق کن حکومت استبدادی و تروریست پرور اسلامی ایران مبتنی بر ولایت شیعه مطلقه فقیه که زبان همه را بریده و دهان همه را دوخته و هیچکس را بداخل حلقه حکومتی خود راه نمی دهد مگر آنکه آستانبوسی و دریوزگی اش بر این حکومت تروریست پرور ثابت شده باشد و حلقه خدمت برای استمرار این استبداد بر گوش ) براستی تا چه اندازه و با کدامین معیار و تعاریف می تواند همتا و همپای نماینده یک دولت دمکراتیک برخواسته از اراده مردمانش باشد؟! کدام همتا؟! جواد ظریف را می توان در خوشبینانه ترین حالت با شوهر عمه کیم ایل جونگ کره شمالی و یا طارق عزیز (وزیر خارجه صدام حسین) مقایسه کرد . برای اینچنین دریوزه ای نیز (اگر عدالتی در این دنیا باشد) که از همین حالا پسرش را امریکا نشین کرده است ، آینده ای بهتر از طارق عزیز(آب خنک خوردن مادام العمر) نخواهد داشت.
‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.