گزارش وزارت خارجه آمریکا: قاچاق زنان ایرانی به دوبی و سلیمانیه.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

وزارت خارجه امریکا , اگر کمی سواد داشت , متوجه میشد که حتی ازدواج دائم مرد و زن مسلمان , مصداق کامل تجاوز هست و در این لیست قرار میگیره , زن مسلمان بعد از ازدواج موظف به در اختیار گذاشتن عضو جنسی خود در اختیار مرده , چه دلش بخواد چه دلش نخواد ! مگر با عذر شرعی ! یعنی خانم مسلمانی که عذر شرعی نداره , اجازه امتناع از سکس رو نداره و این کار مجازات داره , ناشزه میشه , نفقه نداره , .. ! این اسمش چیه ؟ غیر از تجاوز قانونی در صورت امتناع از سکس , یا فاحشگی به قیمت نفقه در صورت رضایت !!
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

بعد این برادران ارشادی مثل باور .لولیتا چه می‌‌دانم. شاه شیخ در اینجا ۲ هفته هذیان گویی . "پران مرد مرموز در دربار شاه. مرگ مشکوک لیلا . پرده مرگ مرموز برادر شاه" " .ولی‌ خبر اینجوری که می‌‌گذراند .وقت ندارند .باید بروند زیارت. خلیفه باور. در مملکتی که توی اتاق خواب ما هم فضولی می‌‌کنند. چگونه می‌‌شود. از زن ایرانی‌ برای تجارت جنسی‌ برادرن عربت استفاده شود. بدون دست داشتن مافیا سپاه و بسیج. یاد ۱۵۰۰ سال پیش می‌‌افتم که علی‌ جانت در یک روز ۱۲۰۰۰ مهر بانو‌های ۱۲ ساله خراسان را به فاحشه خانه‌های شام فرستاد. تا مجاهد‌ها قبل از حمله سکس داشته باشند و روحیه پیدا کنند. با خواهران ما . مادران ما . زنهای ما و دختر‌های ما . بعد می‌‌گویند که من بد دهان هستم. از این فاجعه ملی‌ به کجا پناه برد. چه کردیم که چنین دیو صفتان بر ما حکم می‌‌رنند. باور لولیتا .رهبر فرزانه شما که کلاه ندارد. بگو عمامه‌ را کج گذارد. خیلی‌ بهش می‌‌آید.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
۳۴
beerslover - بارسلون، اسپانیا
زن باید خودش بخواد وگرنه هیچ کس به زور نمی‌تونه هیچ زنی‌ را وادار به این کار کنه
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

ببینم تفکر روانی و این فریق قمی کنا هستند که از برکات حکومت عدل علی و لمبوری اسلامی سید علی چلاق الله و کراماتش برجزند؟،اینجا افغانستان یا پاکستان یا بورکینا فاسو نیست،ایران اسلامی است که میخواک جمعیتش با ۱۵۰ میلیون برسد،دومین ذخایر کاز و چهارمین ذخایر نفت ،دومین ذخایر مس و اهن دنیا را دارههر موشک حضرت عباس و قمر بنی هاشم بچه های امام حسین امام جعفر سارغ را که هوا میکنه ۴ میلیون دلارقیمت دارند،با این پول چند فقیر را میتوان نجات دادچند زن بی سرپرست را کمک کرد؟؟؟؟؟؟،.....تنها چیزی که میتونم بگم البته خود مب: مرگ بر ششششششاه است و بس.....حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله اون هم از نوع هندی سیکش و منتاژ بلاد فخیمه!
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

قوانین حقوق بشری از نوع آمریکایی !!! آیا در اینجا ایران باید بخاطر قاچاق زنان , کودکان و مردان ایرانی و سواستفاده جنسی از انها در کشورهای حاشیه خلیج فارس و کردستان عراق سرزنش شود یا کشورهای دوست آمریکا که این عمل شنیع در ان انجام میشود ؟ در قاچاق انسان ایران قربانی است و متهم ها کشورهای دوست امریکا هستند . آیا امریکا که دارای بزرگترین کمپانی و استثمار زنان لاتین و مکزیکی در کازینوهای لاس وگاس و فاحشه خانه های امریکا است حق دارد از قاچاق و بردگی جنسی زنان حرف بزند ! امریکا که بدترین رفتارها را با مهاجران غیر قانونی مکزیکی ولاتین می کند ایا حق دارد از رفتار ایران با مهاجران غیر قانونی افغان ایراد بگیرد ؟ امریکا بهتر است دهن خود را ببند تا بیشتر از این شهره خاص و عام نشود . ما یک دولت درست حسابی نداریم دولت مردان ما فقط حرف می زنند و به مردم ایران ستم می کنند روزی که یک دولت ملی گرا و دلسوز در ایران بر سر کار بیاید ما خرده حساب های بسیاری با امریکا داریم امریکا بخاطر تمام ایران ستیز ها , دروغ ها و ستم ها و ظلم هایی که در حق کشور ما و ملت ما کرد با نوکران کاسه لیس ایرانی اش باید حساب پس
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
اجباری نمیبرنشون . اما بعضی از بدبختی میرن خیلی زنها در ایران هستند که از میلیون ها مرد مردتر هستن اما تن به این کارها نمیدن . بیشتر اینها میرن چون پول خوبی گیرشون میاد . دعوا سر پوله
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

بدهد . تنها خوبی اخوندها این بوده است چهره کثیف و رذل امریکایی ها و غربی ها به ملت ایران شناسانده شده است . ما نباید هرگز گول دروغ ماسک حقوق بشری اینها را بخوریم .مخصوصا امریکا که هرگز از هزاران زن و کودک که در کشورهای عربی بخصوص در عربستان بعنوان برده جنسی میشوند حرف نمی زند .
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

در یوتیوب اگر گروه شریعه برای بلژیک را سرچ کنید میبینید که دار و دسته تروریستهای اسلامی چند سال پیش دقیقآ مثل اوباش کمیته و سپاه به مقابل محله ای که زنان تن فروش کار میکردن رفته بودن و میخواستن همین کار را در بلژیک بکنن. که مردم توی دهنشون زدن و خانمی که صاحب کافه ای بود به اسلامیست مهاجم به فرانسه میگه من تو رو میشناسم خودت مشتری هر هفته این زنها هستی الان چی میخوای از جونشون ؟ حکایت این زنان بدبخت هم همینه. باند فروش زنان بیسرپناه بدست سپاه و اخوندهای بی وجدان اداره میشه.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
۴۳
stockholm - استکهلم، سوئد

اشاعه فقر فحش از دستاوردهای حکومت اسلامی هست .گروه‌های منسجم و سازمان‌یافته برادران عزیز سپاه قاچاق انسان، زنان، پسران و دختران ایرانی را برای خدمات جنسی اجباری به کشورهای افغانستان، کردستان عراق، پاکستان، امارات متحده عربی و اروپا می‌فرستند و از این راه هم سود کلانی به جیب میزنند. در جریان شورش اخوندی ۱۳۵۷ ایران‌، "شهر نو" مورد حمله انقلابیون مذهبی قرار گرفت و خانه‌ها و مغازه‌های داخل "قلعه" به آتش کشیده شد تا فحشا از یک جای مشخص و محله محدود به تمام شهر گسترش پیدا کرده تا برادان عزیز مشغول معاملات خود شوند . این است چهره واقعی اسلام ناب محمدی
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان

چرا دراینجا نمی ائید کامنت بزارید ...Lotita دلفت هلند ...باورعمیق - قم - ایران و منتظرالمهدی و شیخ وشاه - قم . اذری باهوش - میانه - ایران . ایا درزمان شاه فقید چنین بود .. اخه انها غیرت وشرف داشتن . اما ملاها . غیرتشان را به عربها فروختن
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۵۰
قهوه خونه مش قنبر - اسلو، نروژ
سلیمانیه که خودش خودکفا هست در این قضیه٬ صادر هم میکنه. دیدم که میگم
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

وزارت خارجه امریکا بهتر بره تو حوض ٲب یخ...سوزشش کم بشه
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۵۴
Jalal50 - ونکور، کانادا

خب مشخصه اینها زنان عادی نیستن. کسی که در خانواده درستی تربیت شده باشه برای پول بیشتر همه کار انجام نمیده.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
۴۹
tom28 - تهران، ایران
در اینکه زنهای ایرانی هم فقط به خاطر پول و درآمد نجومی وارد این تجارت شدن شکی نیست اما مردها فقط مشتری احمق و قربانی زنهای پول دوست و تنبل و هوسبازن. اما اینکه زنها خودشونو قربانی جلوه میدن و همه چیزو میندازن گردن مردها یک مشت دروغ کثیف و بیشرمانه بیشتر نیست و فقط برای سرکوب و تخریب مردها ساخته شده. واقعیت اینکه بر اساس تحقیقات علمی تن فروشی زنها به خاطر تنبلی و راحت طلبی و پول مفت درآوردن قدیمیترین تجارت تاریخه. علت این کار زنها اینکه تشنگی و طمعشون به پول و راحت طلبی تمامی نداره و چون میدونن مردها به دلایل فیزیولوژیک و روانی به سکس نیاز دارن بنابراین در قالب زن و دوست دختر و فاحشه که البته این روزها کلاسشون رفته بالا و خودشونو بیزنس وومن میدونن شدیدا به دوشیدن مردهای ضعیف و احمق ادامه میدن. زرنگی و سو استفاده زنها در حدی که برای اینکه محل اصلی زندگیشو شناخته نشه و از جونشون حفاظت بشه و تمام پولشونو جلوتر از مشتری بگیرن از خونه و قدرت بدنی یک مرد احمق استفاده میکنن و اگر هم گیر بیفتن ادعا میکنن قربانی هستن و مرد صاحب خونه به زور وادارشون کرده تن فروشی کنن. ادامه پائینتر
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
[::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. گرامی مستند فقر و فحشا ساخته شده توسط دهنمکی و دختر منیژه حکمت را ببینید . همچنین کتاب کنیز سفید که درباره خاطرات یک زن ایرانی بعنوان برده جنسی در کشورهای عربی است را بخوانید . بسیاری از زنان ایرانی که بعنوان برده جنسی در کشورهای عربی استفاده میشوند باجبار تن به این خواسته می دهند . قربون جامعه مدنی ایران بروم که با نوشتن فن فیکیشن های اینترنتی قبح این عمل زشت و شنیع را ریخته است .یادمان نرود که فیلم فارسی یا سینما قبل انقلاب هم قبح این عمل زشت را ریخته بوده است .
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
۴۹
tom28 - تهران، ایران
tom28 ادامه :اخبار انگلیس و آمریکا را بگردین میبینین که مالکین بزرگترین فاحشه خانه ها زنها هستن ولی برای حفاظت از خودشون از مردها و املاک آنها استفاده میکنن و حتی از نفوذ و قدرت مشتریهای مردی که افسران بلند پایه پلیس و سرویسهای اطلاعاتی و قضات هم بینشون بودن برای پاک کردن کثافت کاریهاشون و بستن پرونده های فساد و پول شویی فرار از مالیات و قاچاق دختر و مواد مخدر و حتی جاسوسی استفاده کردن و وقتی که راه فراری نداشتن با مظلوم نمایی و قربانی نشان دادن خودشون و برای فرار از زندان و جریمه همه تقصیرهارو انداختن گردن مردهایی که فقط نگهبان و محافظ فاحشه ها بودن. من مصاحبه های این زنهای رئیس را دیدم که همگی گفتن واقعیت اینکه مردها به خاطر ضعفشون قربانی ما زنها هستند و ما زنها صرفا مشغول تجارتیم و برامون مهم نیست کی و چه جوری قربانی ماست و فقط پول مردهاست که برای ما مهمه. دو مصاحبه تلویزیونی در انگلیس و یکی در آمریکا پخش شد و خبرش روی سایتهای خبرگزاریهایی مثل بی بی سی قرار گرفت ولی در کمتر از یک ساعت کامل حذف شدن چون قربانی نمایی زنها برای شرکتهای بزرگ پول میسازه پولی که مردها درمیارن.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ
الان دیگه علم الهدی خودش یه پا خانوم بیار شده و داره تبلیغ میکنه که زنهای ایرانی با مردای عراقی هم بستر بشن چون اونا بوی کربلا میدن .
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
۳۴
یه ایرونی - تهران، ایران
حالا کی گفته آمریکا راست میگه! به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دمبم :) . جالبه که با هر کشوری مشکل داره گذاشته تو رده سه بعد عرعرستان رو که هر شازدشون یه حرمسرا و شهر نو از کشورهای هند و تایلند و بقیه کشورها دارن و رسما برده داری میکنن گذاشته رده بالاتر! یا خودشو :) گذاشته اول! کشور سرمایه داری که سرمایه دارهاش تو مسائل جنسی قاچاق انسان که سهله برده داری جنسی میکنن.حالا خوبه اینهمه فیلم هم رسما میتونند تولید کنند با این دخترکان و زن های بیچاره واسه یه لقمه نون وزندگی کردن تو اون کشور! باندهای قاچاق انسان توی ایران هم هست بیشتر کسانی که براشون پول مهمه و نه شرف و عزت ایرانی.که متاسفانه بعضیاشون تو شبکه های تلویزیونی که از همون آمریکا پخش میشن فعالیت میکنن! بخشی از حکومت هم ممکنه دست داشته باشن.برای منهم این دورویی آمریکا تو چشم میزنه که صلاحیت تهیه چنین گزارشاتی رو نداره.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
۳۴
یه ایرونی - تهران، ایران
بنابراین وضع ایران توی کشورهای خاورمیانه از همه این کشورهای دور و برش بهتره.این مسیئه سیاسیه.از آذربایجان وضعمون بهتره از ترکیه از عرعربها و پاکستان و هند و . آمریکا استاندارد دوگکانه داره.چشمش رو روی جنایتهای عرعربستان در یمن هم میبنده چون یمن مردمش یه وابستگی خاصی با ایرانیها دارند و از زمان ساسانی ها در قلمرو ایران بودند.یا مردم بحرین و غیره.اینم جالبه مردم یمن فقیرترین مردم کشورهای جنوب خلیج فارس هستند چون نفت زیادی ندارند و عرعرستان میخواد اون رو مستعمره خودش بکنه.همین مدتی پیش هم یه خبر خوندم که شاهزاده های اماراتی رسما برده داری میکردن.حالا امارات کجای این لیسته!
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
تفکر اسلامی کجای که جلوی چشم اخوندهای حاکم ایران زنان و دختران گل ایرانی را برای بازرگانی سیکسی به کردستان عراق و دوبی میفرستند . تفکر اسلامی از خواب غفلت بیدار شو تا یک صدا همه باهم بگویم مرگ بر جمهوری اسلامی ایران که جلوی دختران و زنان ایرانی را نمیگیرد که برای تن‌فروشی به این ور و ان ور کشورهای همسایه فرستاده میشوند.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان
خب که چی؟ مگه الان عهد دقیانوسه که هر کی به هر زن که شهروند کشورش هست احساس مالکیت داشته باشه؟ مگه قبیله سرخپوستهاست؟. همه کشورها زن ...و خراب دارند ایران هم یکیشون.اینها هم هرجا کار و پول بیشتری باشه میرن اونجا.اینهمه ور ور و بحث و جنجال نداره.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::قهوه خونه مش قنبر - اسلو، نروژ::]. خلاصه هر چه باشه وارد کننده ناموس ایرانی برای فحشا شده، به یطف حکومت عدل علی مملکت اون بیصاحب معروف به امام زمان!ظاهرا اخوندها میخوان جمعت را با کسانی زیاد کنند که مثل..... بیبته هستند و ازمایش تعیین پدر براشون لازم بشه!
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. اخه این یک سر خانوادگی انهاست که برملا شده وکمی خجالت میکشن!.
‌چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::یببینم مشه بفرمایید این اظهار فضل جنابعالی چه ربطی به شقیقه داره؟،شما متن بالا را خواندید؟ یا قادر به خواندنش هستید؟ اینجا حرف یمن بدبخت و عر عر ستان برده چران نیست ،حرف از حکومت عدل علی است و مملکت امام زمان که سر افتابچی بیت رهبریش میگه ما فقیر نداریم،پول انقدر درش زیاده که سه هزار میلیارد درش گم میشه و کسی ککش هم نمیگزه!ملت ای خود فروشی و اندام فروشی و کودک فروشی و ناموس فروشی دست به صادرات ناموس زده تا به این وسیله در اینده آز صادرات نفت بینیاز بشن!ه ایرونی - تهران، ایران::]
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::stockholm - استکهلم، سوئد::]. نه این چهره واقعی مسلکی است به نام شیعه که از تقیه اصول بنیادینش است ،یعنی دروغگویی و ریا کردن، میگن قلعه را بستند ولی قله حالا شده استان قدس رضوی که فاحشگی به اسم شیعی صیغه شده تجارت میلیونی مبلغان این فرقه کثیف و مخرب اجتماع.در هیچ مسلکی از زمانی که بشر توانس روی دو پا بیاستد تا به حال به اندازه مسلک منحرف شیعه دروغ تحوال پیروانش داده نشده ..
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا
رواج روسپیگرى در کشور ها متاسفانه از هزاران سال قبل به گونه هاى متفاوت وجود داشته و دارد و هیچوقت هم برطرف نخواهد شد چرا که این مشگل و حول و حواشى آن وابسته به یکى دوتا نیست تا مردم و یا دولتها با آن مقابله کنند. مسائل آموزش و پرورش در مدرسه و خانواده٬ فقر در خانواده٬ قوانین ازدواج مخصوصا در ایران که بر ضد زنان است٬ منافع تبهکاران٬ عدم دسترسى جوانان به امکانات ورزشى و آموزشى رایگان٬ آموزش جنسى دختران و پسران و آشنا نمودن آنان با پدیده ها و عوارض جنسى خارج از چهار چوب روابط سالم زن و مرد٬ اختلاف طبقاتى شدید در سطح جامعه و ترویج اشرافى گرى اینها و دهها مورد دیگر که هر کدام به تنهائى یک معضل بزرگ است که مى تواند بنیان و سیر طبیعى جوامع بشرى را مختل نماید.
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
۴۶
daneshmahdi - تهران، اتریش
باز هم دلسوزی آمریکا برای ما و زنان ما.اگر همگی وقت دارید سری به بی بی سری بزنید و در باره حمله شیمیایی صدام و دلسوزی های آمریکا برای ایرانیان و کردها ،مطالب خوبی نوشته است .دوستان آمریکا سر تا پایش دروغ است و خیانت.
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان
[::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. بله دارند. اما زن ایرانی نه در ایران مالک جسم و روح خودش هست و حالا صادرات جنسی سازماندهی شده هم دارند.
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
چه آنجا باشند چه در ایران برای زن هیچ فرقی‌ نمیکنه چون اسلام و آخوند زن را برای همین کار‌ها میخواهد در ایران ولی‌ اسید شلاق زندانی تجاوز شکنجه توسری و غیره هم هست
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
۵۰
قهوه خونه مش قنبر - اسلو، نروژ
[::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. امیدوارم حداقل شما اسم پدرت بدونی! اونجا ایران. مملکت ۸۰ میلیون ایرانیه
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان
قابل توجه سخنگوی وزارت خارجه که صرفا از روی وظیفه سیاست ضد آمریکایی خامنه ای رو بلغور میکنه !! . میرسونم که زیاد دور نروید در همین نزدیکی تهران (( کرج )) موقعی که حجه الاسلام منتظری که دادستان آنجا بود و خانه هدایت اسلامی رو راه اندازی کرده بود که هم خودش و باندش از دختر و زنها سواستفاده جنسی میکرد و بعد هم در یک شبکه حساب شده اونها رو به شیخ نشین ها قاچاق میکردند !! . حالا همین منتظری معاون دادستان و در تهران هم هستند و ارتقا درجه هم گرفتند. میتونن از او سین جین کنند !! . همه میدونن که زنان روسپی روسیاه ایرانی چه خفت و ننگی رو در خارج واسه ایران میارن !! حالا چون آمریکایی ها گفتند پس دروغه !! . ننگ بر قاچاق و روسپیگری
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان
اصل کلام این است که : . زن فاسد و فاحشه ها خودشون انتخاب میکنن به این وادی وارد بشن و ننگ ترین و کثیف ترین کار که همان روسپیگری رو انتخاب کنند و بازار قاچاق که توسط باندهای مخوف اما در ارتباط با حکومت اسلامی است اینهارو ساماندهی و به کشورهای . میفرسته !! . فقط یه سر به دادگاهها و دفترخانه ها بزتید همه چیز براتون مشخص میشه !! . اصلا دل واسه روسپی نسوزانید و اینها با شیطان یکی هستند و ترحم به اینها نکنید !! . زن پاکدامن و اصیل ایرانی تحت هر شرایطی عصمت و رفتار جنسی خودش رو تحت نظارت داره !! . این زنان روسپی مثل سنگ توالت میمونه و در هیچ جای دنیا ارزش ندارند مگر واسه دقایقی تخلیه یه مرد هوس باز فاسد و مثل خودشون !!
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان
"" توضیح و یادآوری !!. جهت یادآوری توضیح دهم که شخص منتظری که قبلا دادستان کرج و اکن ن هم از مقامات قضایی است و در فساد وقاچاق دختران و موارد دیگر دست داشته !! هیچ نسبت خویشاوندی و نسبی و سببی با آیت الله العظمی منتظری نداشته و ندارند و فقط تشابه نام خانوادگی است ! آیت الله منتظری و خانوادش ثابت کردن که از این قماش به دکر و سالم زندگی کردند .
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان
[[ kavir فرانکفورت آلمان ]] . وقتی میگیم شما کرد نبیتید و یه مشت مردم کوچ نشین نوار مرزی بوده اید که همین ایرانی و شیعه ها به شما هویت دادند که از حقارت تون کاسته بشه بهتون برمیخوره ! . آدم غیر منطقی این چه ادبیات و شیوه بیان است آخر بی ادبی و ادبیات بی ریشگی خودت رو به رخ میکشی !! . شما هرگز نمیتونید از عقده و حقارتی که ایرانی و اکثریت دارید خارج بشبد و این تا مرگ همزادتون هست و از طرفی آبشخور شما همون عمری است که خودش رو با سنگ و کلوخ و کف پاش پاک میکرد و از شما انتظار بیستری نیست !
‌پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +462واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +431شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +308عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +275رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +242یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید