بارزانی: تلاش برای جلوگیری از همه‌پرسی به فاجعه می‌انجامد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

رئیس مسعود بارزانی امیدوارم همه پرسی را به خوبی و پیروزی انجام دهید و دولتهای مخالف همه پرسی کردستان عراق بخاطر ترسی که از استقلال کردهای عراق دارند از ترس بترکند.
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
مرتیکه راهزن آدمکش.
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

مصاحبه رهبر حزب کردستان عراق با شعارهای پوچ و تو خالی اش را دیدید . که هنوز به استقلال نرسیدند به ایران اشغالگر گفت و چشم طمع خود به خاک پاک ایران را نشان داد . البته ایشان درباره اشغالگری پیشمرگه های کرد در کرکوک احضار نظر نکرد که از ضعف دولت مرکزی ووجود داعش سو استفاده کردند و قلمرو اقلیم کردستان عراق را افزایش دادند و شهرهای مورد مناقشه را اشغال کردند . امثال این آقا نمی داند دنیا بدون حساب و کتاب نیست ! یهودیان با ان همه لابی , پول و قدرت نتوانستند کاری کنند که سازمان ملل , شورای امنیت و کشورهای دیگر سازمان سرزمین های اشغالی عربی خارج از قطعنامه 1967 سازمان ملل توسط اسرائیل را به رسمیت بشناسند . ارامنه با وجود هم دین بودن با غربیان و داشتن دومین لابی قدرتمند و ثروتمند بعد یهودیان در جهان و متحمل شدن سالها نسل کشی توسط تاتارها در زمان شوروی باز هم نتوانستند کاری کنند که اشغال قره باغ توسط سازمان ملل , شورای امنیت و کشورهای دیگرسازمان به رسمیت شناخته شود . ابوالفضل ایلچی‌بیگ در زمان تشکیل کشور جمهوری اذربایجان از گرفتن تبریز و اردبیل سخن می گفت اما حتی نتوانست قره باغ نگه دارد .
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

به هر حال ما از خاک خود تا پای جان دفاع می کنیم . مهم نیست صدام حسین باشد یا بارزانی باشد یا ریگی باشد یا الهام علیف باشد یا ریگی یا اردوغان یا ملک سلمان و امارات !!! هر کسی که چشم طمع به خاک ایران داشته باشد . چشمش با نوکران خانزاد انیرانی اش در ایران کور می کنیم . تمامیت عرضی ایران شوخی نیست . یک مقاله در نیویورک تایمز در صدای امریکا خواندم که هدف از تشکیل کشور کردستان در عراق و سوریه نابودی هلال شیعه , درگیری قومی میان اقوام ایران و تکه تکه شدن ایران است . بعد یک عده به ما می گویند استقلال و رفراندوم کردستان عراق به شما چه ربطی دارد ؟
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

بیخود روضه نخون که هیچ کدوم از این چهار کشور ( ایران - ترکیه - عراق و سوریه ) همچین اجازه اى نمیدن! نه دولتهاشون و نه مردمشون !
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
۴۱
ebimicro - سینت نیکلاس، بلژیک

قابل توجه بهعزیا، این یعنی‌ دیگه واق واق کردن و مخالفت کردن فایده‌ای نداره. بهتره به جای مخا لفت به فکر یه رابطه خوب و سازنده با دولت کردستان باشید .
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
خوبه وقتی داعیش حمله کرده بود ازایران کمک خواستید ...حالا جنگ خونین 😌😌😌😌😌😌
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
مرتیکه زباله تجزیه طلب بی‌ شرم. این آرزوی بی‌ شرمانه را که کردستان ایران را از ایران جدا کنید به گور خواهی برد
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::] خدا وکیلی حیف تو است روی زمین باشی ،خوب بخدا استکهلم میتواند اینهمه بوی گند را یکجا جمع آوری کند.
‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
دستِ این فرد با نظام در یک کاسه است، و پشتِ صحنه برایِ هم نوشابه باز میکنند. با قاسم سلیمانی هم در ارتباط است. تجزیه طلبان که خود را ایرانی نمی‌دانند، و نظام که از بیخ و بن ایرانی نیست. موضوع عراق به خودشان ربط دارد. اما در موردِ ایران ، کردستان چشم و چراغِ ایران است و مردمِ غیورِ کرد کارهایِ نظام را به پایِ ایرانیان که خود قربانی این نظام و سیاستِ پلید هستند نمی‌نویسند. رنگین کمانِ ایران با همهِ رنگها و جلوه‌هایش زیباست.
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::iran2015 - وین، اتریش::] اری ارواح پاپا جانت نمی بایست من رو زمین باشم میبایست تو اسمان پر بزنم ازاد و جاودان شاداب و سرخوش رو نوک هرکوهی رو شاخه درختن بلند بنشینم و به زمین نگاه کنم دور از انسانهای خبیس و خودخواه که ازادی و استقلال ملتهای کوچک و بزرگ را نمی خواهند , زندگی کنم . انسانهای استقلال طلب و ازادی خواه بوی گند نمی دهند انسانها تمامی خواه و مخالف استقلال اقلیتها بوی گند میدهند. من در کشوری زندگی میکنم که استقلال همه ملتها را به رسمیت میشناسد بالای 100 سال است سوئد به نرویژ استقلال کامل داده است ! تو بی خود با این عقاید گندت به اتریش امده اید که کشوریست اروپای . تا کشور اتریش را فاسد و بو گندو نکردید برگرد به نزد اخوندهای بدتر از خودت بو گندوتر ! .
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
۴۷
آریاتس - سئول، کره جنوبی
امیدوارم هرچه زودتر کشور مستقل کوردستان عزیز تشکیل شود در ضمن کرکوک همیشه یک قسمتی از کوردستان بوده وهست
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +442شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +278رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +260یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +245پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد